Täna siis sain löpuks asja uuesti niikaugele et vöisin jällekord lund lükata.
Remont, vöib öelda, et enamvähem önnestus, mootori oma siis, öli ei leki veel
Vöinoh, enam ei leki, sest vahetult pärast käivitamist katkes üks ölifiltrisse minev ölivoolik ja selle sain siis kohe uue leiutada.
Käigukast lükkab ikka teise käigu välja gaasi maha laskmisel, järelikult siis ei piisanud mönede pisividinate vahetusest nagu ma kahtlustasin, vaja ilmselt suuremaid pulkasid vahetada. Önneks pole käigukasti maha kiskumine säärane ooper kui mootori eemaldamine, niiet eks kunagi saab usast siis kapitaalsemad jupid tellitud tollele kastile. Hetkel samas tööd ei takista, on siiani selle anomaaliaga söidetud ja söidab ka edaspidi.
Nüüd on veel puudu mölemad küljeklaasid, olen saatnud kirja mönda klaasifirmasse oma murega, eks näha ole kas ja mis nad kostavad.
Karateturbo-kolm purki ja tigu