Ford Transit 1978 Mk1
#1

Sai siis täna endale soetatud "seaninaga" Transit kasutaja Priit Peljo käest.http://priidu.planet.ee/transit    pildid Priidu enda turuplatsi postitusest(ehk ei pahanda).Plaanis auto jätta väliselt küllaltki originaalilähedaseks.Seega on selline palve,et ehk on kellelgi mingisuguseid pilte antud isendist tema originaalväljanägemises.Ahjaa seda ka veel,et aastaarv pealkirjas ei pruugi õige olla kuna ei tea mis aastatel selliseid mudeleid toodeti.
Vasta
#2

Äkki on abi?

http://www.oldcars.de/kataloge/transit_1...glisch.htm
Vasta
#3

Muidu hea leht,aga kere väliskuju oli seal väga vähe näha.Aitäh sellegipoolestSmile
Vasta
#4

Mõne foto koos saksakeelse kirjeldusega saad siit:http://www.adamek.cz/dodavky/transit/engindex.htm
ja ingliskeelset juttu koos linkidega siit:http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Transit

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#5

Palju aastaid tagasi sai selline kesk-Soomest kolhoosile toodud. Olid ajad, kui majandid vahetasid heina kasutatud tehnika vastu. Mina juhuslikult Soomes tööl ja tagasitulles pakkusin justkui transpordi teenust. See sõit jääb kauaks meelde : polnud õigeid tulesid, soojendus ei töötanud, käivitus kehvasti ja väljanägemine ei kannatanud mingit kriitikat. Teekonnal purunes generaatori kronštein ja keset Helsingi linna kadusid pidurid ... Hiljem, kui alustati remonti, selgus, et põhja oli lapitud tsemendi ja ajalehtedega ... On olnud aegu!
Vasta
#6

muuseumipapa Kirjutas:Palju aastaid tagasi sai selline kesk-Soomest kolhoosile toodud. Olid ajad, kui majandid vahetasid heina kasutatud tehnika vastu. Mina juhuslikult Soomes tööl ja tagasitulles pakkusin justkui transpordi teenust. See sõit jääb kauaks meelde : polnud õigeid tulesid, soojendus ei töötanud, käivitus kehvasti ja väljanägemine ei kannatanud mingit kriitikat. Teekonnal purunes generaatori kronštein ja keset Helsingi linna kadusid pidurid ... Hiljem, kui alustati remonti, selgus, et põhja oli lapitud tsemendi ja ajalehtedega ...  On olnud aegu!
Õnneks mul asi nii hull poleBig Grin
Vasta
#7

Panen siis kirja ka mõned read tehtud töödest ja mõned pildid ka.Bussi eelmine omanik oli alustanud keretöid ja oli jõudnud juba alusraami ära vahetada ja vedrukappide detailid+poldid valmis treida,mina olen siis jätkanud sealt kus tema pooleli jäi.(jutt ei käi kasutaja Priit Peljost,vaid pärisomanikust)Külgedelt sai välja lõigatud mädad kohad ja sai ka väljakäiatud roostesed kohad mis esmapilgul silma jäid.Pahtelt on sinna aegade jooksul ikka päris kõvasti peale aetudToungue.Seda sai ikka tublisti maha võetud ja suuremad ebatasasused õgvendatud ,et sinna enam ei läheks kilode viisi pahteltBig Grin.Pildid on tehtud telefoniga ja kvalteeti ei maksa eriti oodataWink
Vasta
#8

Veel mõned:
Vasta
#9

Küsimuseks oleks veel see,et kas piltidel näha olevad veljed on tema enda omad või on need juba järgmise põlvkonna transiti omad?Lisaks on juba selgunud üks üsnagi tähtis puuduolev detail,see on paraleelvarrasSad ehk on kellelgi seda pakkuda või teab kust leida võib.Tänu sellele on masinat üsnagi kehv liigutada kuna koht,kus ma seda ehitan on ka teiste kasutada ja aeg-ajalt on vaja teda sisse-välja lükata,aga kuna parem ratas pöörab sinna,kuhu ise tahab,siis on see raskendatud protseduurSad
Vasta
#10

mesamees Kirjutas:ei tea mis aastatel selliseid mudeleid toodeti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Transi...1965-78.29
Vasta
#11

See link juba anti mulle,aga tänud sellegipoolestSmile
Vasta
#12

See masin oli mõledud algul "Kuusakoskisse", aga Priiduga saime asjad ruttu korda aetud. Paraleelvarda tõmbasin mina puruks kui peale sikutasin (jäi mingi tüüka taha), ei saanud arugi kui raksakas käis ja läinud ta oli. Kõige valutum oleks ajutiselt keevitusega kokku lasta see paraleelvarras, siis saad teda liigutada. Tulevikus pead muidugi uue vaatama.
Vasta
#13

kalle Kirjutas:See masin oli mõledud algul "Kuusakoskisse", aga Priiduga saime asjad ruttu korda aetud. Paraleelvarda tõmbasin mina puruks kui peale sikutasin (jäi mingi tüüka taha), ei saanud arugi kui raksakas käis ja läinud ta oli. Kõige valutum oleks ajutiselt keevitusega kokku lasta see paraleelvarras, siis saad teda liigutada. Tulevikus pead muidugi uue vaatama.
nojah ma õnneks tõmbasin tatagurpidi pealeToungueOli sellega igavene jama kuna vints suutis kah saba anda nii et kerisin praktiliselt käsitsi pealeSad Ja eks tuleb jah ajutiselt kokku keevitada see varras muidu üsna nutune teda liigutada.
Vasta
#14

Kui selle mudeli ja järglase sillad on samad, siis mul vedeleb üks 198x masin, millel roolivardad peris hääd... Kui huvi, siis võta ühendust vosat@hot.ee

Nood plekkveljed peaks olema järgmise põlve masina omad. "Seaninal" peaksid käima ilukilbid (nagu mossel) ja nende jaoks sobiv velg on teistsugune. Aga ega ma väga kindel pole.

Üks velg koos kilbiga peaks mul veel kusagil olema...
Vasta
#15

v6sa Kirjutas:Kui selle mudeli ja järglase sillad on samad, siis mul vedeleb üks 198x masin, millel roolivardad peris hääd... Kui huvi, siis võta ühendust vosat@hot.ee

Nood plekkveljed peaks olema järgmise põlve masina omad. "Seaninal" peaksid käima ilukilbid (nagu mossel) ja nende jaoks sobiv velg on teistsugune. Aga ega ma väga kindel pole.

Üks velg koos kilbiga peaks mul veel kusagil olema...
Jah velg peaks olema ilukilbiga nagu ma mulle antud linkidelt näha võisin.
Vasta
#16

Tänaseks on vasak külg juba täielikult keevitatud ja osaliselt ka kongi põrand.Kuna tõstuki postide vahel on kitsas,siis tuleb masin kõrvale ajada ja saab hakata paremat külge keevitama,seal poole vähem tööd kui vasakul poolelToungue
Vasta
#17

Hea massin.Mul ka selline projektikasCool............... kevadepoole läheb müüki.Ei jõua lihtsalt..................Sad
Vasta
#18

agaa Kirjutas:Hea massin.Mul ka selline projektikasCool............... kevadepoole läheb müüki.Ei jõua lihtsalt..................Sad

mulgi transit mk1 projektikas. mis hinnaga müüd agaa?
Vasta
#19

Niisiis asi juba nii kaugel,et keevitustööd on täielikult lõppenud ja saab hakata pahteldama ja lihvima.Pilte saab varsti juurde ja seekord loodetavasti parema kvaliteediga.
Vasta
#20

Jäi paar sellist isendit silma Raasikul ja töömees andis omaniku numbri. Töömehe jutu järgi seisavad need liikurid seal juba kauemat aega ja arvas, et on olemas võimalus nende soetamiseks või siis varuosade ostmiseks. Numbri saamiseks abiks PS!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne