mf-70ga probleemid
#1

Lugu selline,et see sunnik keeldub järsku igasugusest koosttööst,käivitamine võtab u 0,5tundi. Varem läks isegi talvel esimesel katsel. Säde on,karburaator ja küünal puhtad. Selline tähelepanek ka,et katkesti kontaktivahe ettenähtud piiridesse viimisel läheb süüde kõvasti varaseks... S.t süütemängu reguleerida saab siis ainult veel varasemaks, kontaktivahe poole normi piires õnnestub säde paika saada.  Jõuga on ka nii,et samas kraabib 2-ga kohalt võttes künnivao maasse,suvalisel hetkel 1-ga kipub ära koolema. Ei ole veel mootorit lahti võtnud,küsiks enne et kas sellisele kusagilt tükke saada õnnestub? Tänud ette.
Vasta
#2

Oli kunagi selline, ujuk uppus kaks korda ära ja küünld läksid ka vahel läbi.Varuosi saab Tabasalust seal Tsehhi traktorite müük.
Vasta
#3

Mul samasugusega mureSad Nimelt keeras mingi väega magneeto see pool mis vända otsas end kiilu peal nihkesse,ja ei saa seda sunnikut enam kuidagi sealt kätte... On mõnel vana kooli mehel mõni hea soovitus? Detail ise alumiinjumist ja jahutuse ventika labadega,seepärast ei julge seal väga suure jõuga majandada. Tänan tähelepanu eest.
Vasta
#4

Tere!
VWV poolt nimetatud magneeto/hooratta maha võtmiseks on hooratta välisküljel keere millesse keerad tõmbitsa. Keere ei ole otse alumiiniumi sees vaid hoorattal on terassüdamik millega istub väntvõlli otsas. Oletan, et VWV masinal on see keere mustust täis ja seepärast ei ole märgata.
Sõbralike tervitustega!
Vasta
#5

Tere jälle... Täiesti olemas on nii keere kui tõmmits,kuid nagu ma juba märkisin,on hooratas mingil moel nihkunud. Kiilusoonest piiludes näha,et kiil on kuidagi endale uue "pesa" teinud, maha ta ei tule. Tekib hoopis hirm see keere sealt välja tõmmata,see näeb niigi õnnetu välja. Viga juba vana omaniku ajast,nagu just selgus. Nüüd tekkis vajadus mootor lahti võtta,aga.Sad Hakka või doonorit otsima?
Vasta
#6

to VWV:

Tjah, endal ka kunagi sarnane probleem olnud. Võid proovida hooratta terassüdamikku gaasileegiga kuumutada, siis kiirelt tõmmits otsa ning pinge alla ja haamriga kergelt koputada ...
Kui niimoodi kätte saad, siis enne taaspaigaldamist tingimata hooratas sovelduspastaga väntvõlli koonusele sobitada ... Pärast seda protseduuri 100% pastast puhtaks, muidu istub edaspidi nagu keevitatult. Ise määrisin vändakaela enne hooratta pealepanekut õrnalt grafiitmäärdega sisse, kartuses, et äkki jääb liiga kõvasti peale ... aga iseasi, kas see just tark tegu oli. MF on igatahes peale seda 10 a. ilusti tuksunud ...

Kui see ja muud trikid ei peaks aitama, siis võib proovida hooratta alumiiniumist osasse ringikujuliselt auke puurida ja nii selle välisosa eemaldada ... et südamik mahuks läbi malmist korpuse välja. Hiljem abimeesteks siis kas käppadega tõmmits ja/või relakas Wink Uus hooratas on uue väntvõlli või doonormootoriga võrreldes kordades odavam ...
Vasta
#7

Kui kellelgi on huvi ,siis mul vedeleb üks MF-70 kasutult. Puudub karburaator ja starter ,mõni asi veel. Mootoris uus kolb ja rõngad ,mis ei ole hetkegi töödanud. Müün tervelt või ka osadena ,hind kokkuleppel. Järvamaa ,Koeru ,tel:56688303.
Vasta
#8

Tere jälle üle hulga aja!
Sai siis see palju aega ja närve kulutanud hooratas siis lõpuks maha kistud ja mootor laiali võetud. Ettevõtmine läks maksma sellesama keerme sealt seest ja püha vihaga sai siis keevitus appi võetud. Peale megakulunud rõngaste(paisumispiluks silindris,kus ainult vaevutuntav kulumisjälg,oli üle 5mm) nagu midagi viga sealt seest päevavalgele ei tulnud. Homme kavas minna uute rõngaste järgi.
Selle elukaga seoses on mul aga veel mõned küsimused;
Seoses süüte ja kontaktivahe reguleerimisega-ei saa kontaktivahe normi viimisel süüdet paika...
Käsistarter,mille sisu töötaval mootoril laiali jooksis,ilmselt taastamisele ei kuulu,siit küsimus kas keegi on ise sinna midagi kompunninud? Tabasalu neid enam ei müü...
Muruniiduki tera kohta küsimus,kas on mõtet alla panna originaaltera,või jätkata eelmise omaniku kompunnitud veoka vedrulehest megaraske ja paksu "kirvega". Muru eriti sile ei ole.
Vasta
#9

CORRADOg60 Kirjutas:Käsistarter,mille sisu töötaval mootoril laiali jooksis,ilmselt taastamisele ei kuulu,siit küsimus kas keegi on ise sinna midagi kompunninud? Tabasalu neid enam ei müü...
Muruniiduki tera kohta küsimus,kas on mõtet alla panna originaaltera,või jätkata eelmise omaniku kompunnitud veoka vedrulehest megaraske ja paksu "kirvega". Muru eriti sile ei ole.

Kui starterit taastada pole võimalik, siis jäta see üldse küljest ära ja käivita nööriga nii nagu traktori käivitusmootoritki. Eemaldanud starteri jääb sinna üks alumiiniumist trummel, mille ümber kerid nööri ja tõmbad. Minul läks alati esimesest matsust käima ja see polnud üldse tülikas.
Tera kohta arvan, et see on Sul originaaltera, kuna ta ongi selline massiivne(parajalt lai ja paks). Kui on aga vedrulehest tehtud, siis originaaltera ei erine möötude poolest kuigi palju.
Vasta
#10

Mul starter ammusest ajast eemaldatud, kuna lõpetas töölepingu. Käivitamine käib, nagu eespool kirjeldatud, et otsast sõlmega nööri kerin sinna hooratta otsas olevale rattale (sõlm ratta ääres olevast viltusest pilust läbi) ja tõmban käima. Tavaliselt käivitub esimesest tõmbest.
Vasta
#11

kui mõnel mf70 omanikul läheb käru vaja siis on üks üle. Hind kokkuleppel.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#12

oldmoped Kirjutas:Mul starter ammusest ajast eemaldatud, kuna lõpetas töölepingu. Käivitamine käib, nagu eespool kirjeldatud, et otsast sõlmega nööri kerin sinna hooratta otsas olevale rattale (sõlm ratta ääres olevast viltusest pilust läbi) ja tõmban käima. Tavaliselt käivitub esimesest tõmbest.

Minagi kasutan seda nöörikäivitust juba aasta,lihtsalt tahaks asja kuidagi kultuursemalt (loe;kiiremalt ja mugavamalt)toimima panna.
Vasta
#13

Eile õnnestus Kuusakoski lõugade vahelt päästa MF-i lumepuhur,tutikas esitera ja rattareduktorid.Ise tehinguga jumala rahul.
Mis riistu keegi oma masinale ehitanud on? Endal tuli mõte mullafreesi ehitama hakata.
Vasta
#14

Tere jälle kõigile!
Alustuseks ja eelneva teema lõpetuseks peab märkima,et peale remonti on mu MF nagu uuesti sündinud ja teeb tööd nagu loom.Smile
Hiljuti sain endale 2 sellise masina komplekti kuulunud lattniidukit,mõlemad katkise vikatiga. Samuti tassisin Kuusakoski platsilt oma garaazi täiesti uue(alles tehasemääregi peal) vikati.Smile
Tahtmine vähemalt üks neist niidukitest töökorda seada.
Siit küsimus meestele,kes sellistega kokku puutunud;kuna tundub selle vikati katkemine vist tüüpviga olevat(mõlemal riistal praktiliselt samast kohast),siis kas on mõtet seda vikatit kuidagi tugevdama hakata?
Või on selline katkemine tingitud hoopis vana masina materjali väsimisest+võimalikest julmadest töövõtetest?Rolleyes
Selline küsimus ka veel;kas sarnast bensiinikraani nagu MFil ka mõne muu masina küljest võib leida? Endal see kraan lekib päris kõvasti ja sellisele remontkomplekti vast leida ka pole...Sad
Vasta
#15

Vikatil murdub latt kergesti koonuspeadega kruvide juurest (2tk); kui need ettevaatlikult kinni keerata ja kontramutritega kindlustada, siis peab üldjuhul väga kaua vastu. Ei tohi lihtsalt kruvide pingutamisega latti kõveraks tõmmata. Tugevdada seda kahjuks ei saa, sest tugevduse installimiseks pole ruumi ...
Bensukraanina sobib väga edukalt vana JAWA oma, selle eeliseks on ka reservi olemasolu. MF-i kraani sisse saab aga panna ka JAWA kraani tihendi ...
Vasta
#16

Samuti sobib vene kraan. Vähe suur ja ebamugav on, kuid keere sobib.
Vasta
#17

argo1974 Kirjutas:Vikatil murdub latt kergesti koonuspeadega kruvide juurest (2tk); kui need ettevaatlikult kinni keerata ja kontramutritega kindlustada, siis peab üldjuhul väga kaua vastu. Ei tohi lihtsalt kruvide pingutamisega latti kõveraks tõmmata. Tugevdada seda kahjuks ei saa, sest tugevduse installimiseks pole ruumi ...

Tänud info eest.
Asja lähemal uurimisel selgus et nende samade kruvide nahka on arvatavasti läinud mõlemad töös olnud vikatid.
Nimelt on kahe riista neljast poldist kolmel koonuspea kulumisaste niivõrd suur,et koonuse tugipinnale vikati küljes toetuvad alles selle kõige sügavamas osas väga väikse tugipinnaga. Ühel vikatil selgelt märgata et murdumine on saanud alguse just pealmiselt küljelt(murdekoha ülaäär kummis ülespoole,pealpool murdekohas tõsine rooste,allpool värske-roosteta) ...
Üks kruvi istub aga nii uuele kui vanadele vikatitele pessa perfektselt.
Nüüd ei jää asja kestvuse huvides üle muud,kui otsida korralikud kruvid!
Vasta
#18

Tavalised 8.8 poldid sinna ei sobi, sest jäävad liiga pehmeks ning latt kipub kiiresti loksuma hakkama. Ma ise kasutan 12.9 tugevusega polte ...
Vasta
#19

Tere jälle!
Jälle on mul üks küsimus.
Nimelt oleks tarvis teada saada,mis laagrid/tihendid mootori väntvõlli starteripoolsele otsale käivad.
Juhtus nimelt selline lugu,et suvi läbi tööd rassinud ja pea alati esimesel katsel käivitunud tööloom ühel hetkel ilma topkata isegi ei mõtelnud enam käivitumisele.
Asja lähemalt uurides selgus,et süütemängu taga tihendit polegi,vaid ainult ühelt poolt kinnine laager,mis oma tihendi välja sülitanud,ja seoses sellega enam nii kinnine polegi....Sad
Asja teeb eriti huvitavaks see,et mootorit algosadeks võttes selgus tõsiasi-kõik laagrid erinevatelt tootjatelt. Siit järeldus,et mootorit on ennegi remonditud,ja seda käepäraste vahenditega. Kahe tagumise laagri vahele on treitud mingi distantsseib kah veel. Stopperrõnga soon tühi...
Kuna endal kataloogi pole,ja ühtegi teist MFi mootorit lammutanud pole,siis loodan siinkohal kaasfoorumlaste abile õigete laagrite ja tihendite mõõtude leidmisel.
Vasta
#20

Jõudu!

Kataloogi järgi: laagrid 6205 2tk. ja tihend 25x52x12 B1 FGD.

KUI ON VALIDA KAHE HALVA VAHEL, SIIS VALI UUEM !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne