Honda Civic ´94 1.3 55 kW = mõningad probleemid. aidake!
#1

niih.. et siis ostsin omale honda civicu ja siis mõningad probleemid millega paluks abi Toungue :

1) hommikul autot käivitades kui mootor on külm siis õli tuli hakkab põlema ja põleb seni kaua kuni pöörded langevad ja mootor on soe.. selleks kulub umbes 3-5 minutit. kas see on väga kuri teema v ongi külmemate ilmadega nii. ise arvasin et äkki peab õli vahetuse ära tegema. sest ei tea kuna viimati õli on vahetatud.

2) kuna auto on 3 ukseline siis on juhi ja kõrvalistuja uksed ära vajunud. kas on võimalik neid kuidagi korda teha. on räägitud et neid annab kuidagi pingutada uste hingede juurest. peab see paika?

3) nii nüüd siis veidi ka istmetest. istmetel on ära jooksnud ja kadunud rullikut ja (laagri)kuulid alt. kas neid on kuskil eraldi müügil v peab ostma uued istmed? istmed logisevad.. nii juhi kui ka kõrvalistuja oma.

selleks korraks kõik.. kui keegi saab vähegi nõu anda ja aidata siis palun Smile oleks tänulik Smile
Vasta
#2

Kas õli ikka piisavalt?
Ustega nii, et vaatad mis kulunud on, võibolla iatab poldiaugu suuremaks puurimine/uus polt. Pingutuse kohta ei oska midagi öelda. Võibolla hondal on.

Cool
Vasta
#3

Katseta enne ikka õlivahetusega,tundub,et õlifilter umbes,edasi võiksid õlisurve ära mõõta,saad teada kas on vaja hakata mootorit laiali lam mutama(tegelikult vist ikka vastupidi,et enne surve ja siis õli,kui surve norm on).Uksehingedel tuleks jah võimalusel tihvtid ära vahetada.Istmetega selline lugu,et sul on 2 varianti:sa kas püüad lammutusest saada eraldi istmete külge käivad mehhanismid saada või pead ostma terved istmed,sest kui need rullid juba läind on,siis arvan,et ega need siinidki enam head pole kuna ilma rullideta saavad need ikka kõvasti vatti kui neid pidevalt liigutadaToungue
Vasta
#4

Õliga selline lugu et õli ta ei võta. kogu aeg on olnud nii nagu alguses oli (peaaegu maximumi peal). et ilmselt vaja õlivahetus ja filtri vahetus ka. ei eta millal viimati vahetatud. võib olla 40000km täis juba ammu :S
Vasta
#5

Pakuks põhjuseks vigast andurit. Õli kuumenedes viskoossus väheneb ja rõhk langeb, vastupidisele käitumisele ei oska mingit muud head põhjendust leida. Proovi uut andurit või keera manomeeter anduri asemele.
Vasta
#6

aga kus see andur asub? ja veel üks asi. tahaks teha ecu-le nn restardi. aga kus asub ecu kaitse. see ju vaja ka maha võtta peale akuklemmide...
Vasta
#7

mis ecu on?

Cool
Vasta
#8

ECU=Electronic Control Unit. Kõnekeeles - kompuuter
Kui sa juba akuklemmid maha tõstad, siis ei pea küll eraldi veel kaitset sorkima.
soots05, paistab, et sa autoga "sina" peale ei ole?.. Lihtsalt küsin, mitte narrimise mõttes.
Vasta
#9

tähendab asi nüüd niimoodi.. ma võin ju akuklemmid maha võtta aga kuna sel ecul on veel omakorda kaitse.. siis on tal ka mingi mälu mis jätab oma vead meelde ja sel pole mõtet kui ainult akuklemmid maha võtta Wink vsjoo.. uurige ka hodaclubi koduka foorumilt Wink sate targemaks.. mina sain Wink

ja autoga sina peal olemisest ma ei hakka parem rääkima.. eks igaüks mõtleb oma rikutuse tasemel... ma niisama.. mitte narrimise mõttes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne