Jossu zaz 968m
#1

1980a masin, on olnud üks omanik.40hj 31Kw mootor(originaal)Sai siis päästetud Nö huligaanide käest, kuna juba olid klaasid lõhutud kere mõlki taotud jms
Originaal värv oli, aga nüüd paraku tuleb mahavõtta/on võetud, kuna aeg ja niiskus ja õuesseismine on ka auto välishinnangut vanemaks üritanud teha.Roostet jms on küllalt.
Hetkel töö käib, tasapisi aga ikkagi käib, vanavärv maha, rooste välja, uued värvid pahtlid peale, kui kellegil kogemust värvitööga ja eriti oskaks nõu anda kuidas saada enamus rooste välja plekist.Parimaks variandiks loetakse vist ikka pleki välja vahetamist aga selle välistaks esialgu.Vaja läheks vasakut tagatiiba, kui kellegil leidub siis andku kindlasti teada, kõik hea nõu oodatudSmile

http://www.carrating.org/car.php?14338
http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthr...hread_id=7



Vasta
#2

masin praeguseks krundialla saadud ning algab pahteldamine

pildid siis siin... http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthr...owstart=40



Vasta
#3

Kiidusõnad tubli töö eest!!
Vasta
#4

Nüüd pahteldamine tõsisemalt käsile võetud aga tekkis probleem...
et kuidas lihvida pahtlit kumerast kohast, just nagu nurga pealt...nagu sellel pildil näha! http://nagi.ee/photos/jossu/644000/
igasugu klotside ja taldlihvijatega jääb nagu sile too koht, aga pahtel peaks nagu kumer pealt olema vms...kuidas saada sellist?



Vasta
#5

Jossu Kirjutas:Nüüd pahteldamine tõsisemalt käsile võetud aga tekkis probleem...
et kuidas lihvida pahtlit kumerast kohast, just nagu nurga pealt...nagu sellel pildil näha! http://nagi.ee/photos/jossu/644000/
igasugu klotside ja taldlihvijatega jääb nagu sile too koht, aga pahtel peaks nagu kumer pealt olema vms...kuidas saada sellist?

Kui kumerus on ühes tasapinnas, siis klots ja täpne käsi, kui kumerus on "pall" siis käsi ilma klotsita.
Soovitan paksemat vilditükki või tugevamat svammi paberi alla ja tugevaid käsi...
Kui tõesti viitsid jamada, siis tee mõnest sobivama kumerusega asjast shabloon+vilt/mistra.


Vasta
#6

sapikaklubi piltidelt paistab, et lihvid krunti liiga palju - metall ei tohi siledatel pindadel nähtavale tulla ("erandkorras" tuleb kohati natuke niiehknaa). Sellise vihase lihvimisega jäädki teda kahjuks pahteldama-lihvima või siis saab pind ebatasane.

jõudu,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

no aga eitea kuida lihvin siis, äärtest läheb nagunii, kuidas saada paremat tulemust?...ma endas "veel" erilist annet pole leidnud



Vasta
#8

ega äärtest pole nii oluline veitsa ikka võib Wink

samas täite krundiga pole eriti hullu kah, teiseks tahad saada väga korralikku tulemust , pead kasutaam ka prits pahtlit ja suurt
(pikka) klotsi


samas miks sa roostekat ei ole alla lasknu ???

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#9

roostemuundurit lasin krundi alla...



Vasta
#10

siis kui krundi läbi lased siis on võimalik osta kollast epot(nimetatakse nii) mis lastakse enne kruntimist paljastele metall pindadele .

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#11

missee mingi krundi taoline?
või vedelik nagu buvanol nt?
kust seda epot Tartus leiduda võiks?



Vasta
#12

ta ongi pm hapekas .

segatakse ainult k6vendiga.

ja on nagu vedel krunt tartu kohta ei oska 6elda Sad

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#13

Epoksiidkrunti peaksid müüma Tartus kõik autovärve müüvad kauplused.

P.S. Lisan siia mõned neist, kuhu tasuks taolise küsimusega pöörduda:
Glasuriti värvipood Sepa 17a, Standoxi värvipood Tähe 118, Sikkensi värvipood Vasara 50 ja DuPont-i värvipood Aardla 27.
Vasta
#14

no krt...see pahteldamine ei tule nii välja kui võiks/peaks
olen proovind erineva suurusega pabereid ja klotse, lohk ikka sees...:S
ei saa nõksu kätte, võin mitu mitu kihti panna pahtlit ja lihvida, lohk jääb ikka sisse:S
ehk siin mõni hea inimene kes tunneks asja ja aitaks noorel võhikul ära teha...
teenindusse või kuskile tegemisse ei taha viia, kuna rahakott ei lubaSad
ehk on kedagi...ise asun Tartus...



Vasta
#15

Masin saanud omale uue kuue koos lisanditega.Projekt ei ole veel üldsegi lõppenud.Enne autoga sõitmist tuleb likvideerida mitmeid vigu. Pilte ja täpsemat juttu näeb siin- http://www.sapikaklubi.org/forum/viewthr...owstart=80



Vasta
#16

Vahepeal on veedetud mitmeid karvu kitkuvaid õhtuid masina kallal.
Mootori häälestamine käib, küll aga teeb kõvat peavalu laepolstri paigaldamine(küll jäävad voldid sisse, küll kipub lahti tulema(Sada häda).veel vaja kõvasti elektrisüsteemi korrastada.



Vasta
#17

Aega möödunud, öid möödunud. Peale on sokutatud mitsu 1,2 mootor millega jälle peavalu.
Nimelt mitsu mootor istub vaheplaadiga sapika originaal käimari küljes. Kuid kuid, kui normaalselt kohapealt lahkud lööb kuskil miskit nuudid üle(tundub nagu käigukasti võll siduri otsas).Väga sujuvalt ja aeglaselt minnes(suurt jõudu ei rakenda) läheb ilusti, kui sidur juba üleval vajuta kasvõi gaas põhja, tõmme hea aga midagi üle ei viska. Lisaks veel tilgub väljalaskest õli. Kas viitab klapisääretihenditele? Sellega seoses ka küünlad tahmased ja masin enam ei käivitu hästi.
Oskab keegi aidata?
Ettetänades Joosep!



Vasta
#18

Sapaka mootorile paistab haagise vedamine kuumuses paras katsumus olevat?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

Sapakal peal mitsu lanceri mootor vesijahutusega, ikka raibe läheb kuumaks. ka isegi ilma käruta. Ei teagi mis teha taga...



Vasta
#20

(03-07-2011, 11:44 AM)Jossu Kirjutas:  Sapakal peal mitsu lanceri mootor vesijahutusega, ikka raibe läheb kuumaks. ka isegi ilma käruta. Ei teagi mis teha taga...

Suurem radikas lapiti põhja alt õhku võtma. Alternatiiviks tuua õhuvõtturiga põhja alt sõidutuult radikasse.

Või tood jahutuse ette, nagu oli 1x0 Škodadel.

Lahe komplektCool

(03-07-2011, 11:19 AM)Jossu Kirjutas:  Keegi võlub välja kust selliseid katte kinnitamise tüübleid saab? T
...
Järvel BENis ei ole?

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne