Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Kiidusõnad tubli töö eest!!
Postitused: 3,544
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
sapikaklubi piltidelt paistab, et lihvid krunti liiga palju - metall ei tohi siledatel pindadel nähtavale tulla ("erandkorras" tuleb kohati natuke niiehknaa). Sellise vihase lihvimisega jäädki teda kahjuks pahteldama-lihvima või siis saab pind ebatasane.
jõudu,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
no aga eitea kuida lihvin siis, äärtest läheb nagunii, kuidas saada paremat tulemust?...ma endas "veel" erilist annet pole leidnud
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
11-04-2007, 21:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2007, 21:50 PM ja muutjaks oli
k2rpman.)
ega äärtest pole nii oluline veitsa ikka võib
samas täite krundiga pole eriti hullu kah, teiseks tahad saada väga korralikku tulemust , pead kasutaam ka prits pahtlit ja suurt
(pikka) klotsi
samas miks sa roostekat ei ole alla lasknu ???
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
roostemuundurit lasin krundi alla...
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
siis kui krundi läbi lased siis on võimalik osta kollast epot(nimetatakse nii) mis lastakse enne kruntimist paljastele metall pindadele .
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
missee mingi krundi taoline?
või vedelik nagu buvanol nt?
kust seda epot Tartus leiduda võiks?
Postitused: 625
Teemad: 49
Liitus: Sep 2003
Maine:
1
ta ongi pm hapekas .
segatakse ainult k6vendiga.
ja on nagu vedel krunt tartu kohta ei oska 6elda
Bmw 750 ILA Highline 1992
Postitused: 234
Teemad: 16
Liitus: May 2006
Maine:
3
16-04-2007, 00:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2007, 02:43 AM ja muutjaks oli
Sm. Volgahuviline.)
Epoksiidkrunti peaksid müüma Tartus kõik autovärve müüvad kauplused.
P.S. Lisan siia mõned neist, kuhu tasuks taolise küsimusega pöörduda:
Glasuriti värvipood Sepa 17a, Standoxi värvipood Tähe 118, Sikkensi värvipood Vasara 50 ja DuPont-i värvipood Aardla 27.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Vahepeal on veedetud mitmeid karvu kitkuvaid õhtuid masina kallal.
Mootori häälestamine käib, küll aga teeb kõvat peavalu laepolstri paigaldamine(küll jäävad voldid sisse, küll kipub lahti tulema(Sada häda).veel vaja kõvasti elektrisüsteemi korrastada.
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Aega möödunud, öid möödunud. Peale on sokutatud mitsu 1,2 mootor millega jälle peavalu.
Nimelt mitsu mootor istub vaheplaadiga sapika originaal käimari küljes. Kuid kuid, kui normaalselt kohapealt lahkud lööb kuskil miskit nuudid üle(tundub nagu käigukasti võll siduri otsas).Väga sujuvalt ja aeglaselt minnes(suurt jõudu ei rakenda) läheb ilusti, kui sidur juba üleval vajuta kasvõi gaas põhja, tõmme hea aga midagi üle ei viska. Lisaks veel tilgub väljalaskest õli. Kas viitab klapisääretihenditele? Sellega seoses ka küünlad tahmased ja masin enam ei käivitu hästi.
Oskab keegi aidata?
Ettetänades Joosep!
Postitused: 5,774
Teemad: 732
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Sapaka mootorile paistab haagise vedamine kuumuses paras katsumus olevat?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Sapakal peal mitsu lanceri mootor vesijahutusega, ikka raibe läheb kuumaks. ka isegi ilma käruta. Ei teagi mis teha taga...