Omalaadse K126 karpa probleem (lisatud pildid)
#21

Kas sellise pika jama peale pole mõtet tekkinud teist karburaatorit kasutada,oleks ehk närvikulu väiksemToungue
Vasta
#22

Nunii... asi nüüd vähe selgem... saabus tühikäik Toungue asi nimelt selles, et hakkasin vaatama selle karpa gaasisüsteemi ja teise karpa ainult bensiini süsteemi... krt koonus pind gaasiga karpal praktiliselt olematu :O ehk siis hõrendus praktiliselt puudub ja bensiini ta lihtsalt ei tõmba omale peale. Sai teise karpa pealt võetud õige koonus ja see asetatud selle karpa sisse... asi käib kui kellavärk Big Grin
Hetkel veel natuke probleemi valmistab see, et kui gaasiga natuke mängida kipub ära uputama tiba nagu... et oskab keegi peast öelda nende düüside numbreid kumb kumma lõõri peal olema peab? praegu on tavalõõri peal 310 düüs ning kõrval 240 (oli vist see... väiksem igatahel ja see seal niisama). Meenub, et mossel kunagi panin ka düüsid valesti ja asi ei toiminud õieti ja tagasi vahetades hakkas korralikult käima, et äkki praegu ka peaks olema töötava lõõri peal väiksem düüs... ei tahaks niisama lammutama hakata (missiis, et asi suht käpas juba Toungue).
Vasta
#23

-Erik- Kirjutas:Need kruvid võid niikauaks rahule jätta, kuni mootor enamvähem käib. Sinupoolt kirjeldatud sümptomid vastavad õhulekkele ennem karburaatori koonusavasid, ehk vaakumit pole piisavalt et tekitada korraliku segu madalatel pööretel. Ausalt, ma pole u. 10 aastat mosse mootorit näppinud, nii et selle muudest eripäradest ei mäleta enam midagi.Big Grin

Ja mul heameel, et diagnoos enamvähem paika pidas.Big Grin

Parimat

Erik
Vasta
#24

Ongi muideks nii, et pealõõril on väiksem düüs ja abilõõril suurem.
Vasta
#25

Molotov51 Kirjutas:Ongi muideks nii, et pealõõril on väiksem düüs ja abilõõril suurem.
Miskipärast oli omal samamoodi meeles aga ei olnud kindel. Ju eelmised omanikud on sama asjaga mässanud ja düüse seal vahetanud ja tõstnud jne... eks tõstan väiksema pealõõri peale ja proovin kuidas siis on, tänud Smile
Vasta
#26

Nüüd siis asi korras, tühikäik missugune Smile
Ainus probleem mida arvatavasti otsima ei hakkagi on see, et toorega see asi korralikult ei tööta, pigem jätta toores maha ja alul natuke tuure ise peal hoida, mõed minutit ja juba käib ta ka ise.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne