Virumaa pikim buss läheb pensioonile.
#1

http://www.epl.ee/artikkel/366982

Kas omanik seda tasuta või sümboolse tasu eest ära ei annaks? Tundub et buss on talle suhteliselt südamelähedane.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Artiklis kirjas:
Tsitaat:Buss ootab Rakvere ligidal Roodevälja külas teehooldusfirma Raktoom parkimisplatsil vanarauaks minekut või mõnele huvilisele mahamüümist.
AS Raktoom esimehe number on firma kodulehe andmetel 5045086 ja tema oskab kindlasti täpsemalt rääkida bussi kohta.
Vasta
#3

See asi on pea sama vana kui IKARUS 556, võimas riist. Parem kui H. Jaanus või keegi , kes ta ära taastaks ära ostaks. Loomulikult on näiteks Järva-Jaanigi parem variant kui vanarauda minek.
Vasta
#4

Lugesin ka seda artiklit,esimesena meenus muidugi JJ.Aga kas seal ollakse sellest huvitatud?Ehk weel huvlisi.Loodaks väga,et see buss siiamaile jääks,et ei sattuks wäljamaale või mis veel kurvem, vanaraua kaakide kätte.
Vasta
#5

Huvitav, huvitav:
Vanurbusse jätkub


•• Autoregistri andmetel on Eesti kõige vanem arvel olev buss 1937. aastal valminud Opel Blitz, mis asub Ida-Virumaal. Kuna registril puudub märge tehnoülevaatuse kohta, siis pole teada, kas buss on liikumisvõimeline.

•• Kehtiva ülevaatusega bussidest on vanim 1942. aastal valminud Saurer BT-0-4500 Tartumaalt.

•• Kolmandal kohal on 1949. aasta GAZ 51 Raplamaalt, mille ülevaatus kehtis 2006. aastani.
On keegi neist (esimesest ja viimasest ) midagi kuulnud?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#6

Mind rohkem huvitab, kust see viimane info pärit on? ARK väidetavasti selliseid andmeid ei väljasta...
Vasta
#7

MartinL Kirjutas:Huvitav, huvitav:
Vanurbusse jätkub

•• Autoregistri andmetel on Eesti kõige vanem arvel olev buss 1937. aastal valminud Opel Blitz, mis asub Ida-Virumaal. Kuna registril puudub märge tehnoülevaatuse kohta, siis pole teada, kas buss on liikumisvõimeline.

•• Kehtiva ülevaatusega bussidest on vanim 1942. aastal valminud Saurer BT-0-4500 Tartumaalt.

•• Kolmandal kohal on 1949. aasta GAZ 51 Raplamaalt, mille ülevaatus kehtis 2006. aastani.
On keegi neist (esimesest ja viimasest ) midagi kuulnud?
"Kolmas" on vägagi suure tõenäosusega see: http://kodu.pri.ee/ta/index.php?action=text&cat=5&ID=70

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#8

Kas ta on siis GAZ 51-na arvel? Ma pole kahjuks kunagi TAde dokumente oma silmaga näinud. Äkki ongi nad kõik 51-ed

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#9

Esimene buss (1937. aasta Opel Blitz) peaks olema see: http://www.eag.unicweb.ee/OpelBlitz37.jpg
Asuvat jah kusagil Ida-Virus.
Vasta
#10

MartinL Kirjutas:Kas ta on siis GAZ 51-na arvel? Ma pole kahjuks kunagi TAde dokumente oma silmaga näinud. Äkki ongi nad kõik 51-ed
Enamus TA-sid ikka TA-dena arvel kah, aga Rapla ARK vaimusünnitis tolle Lokuta TA 6-1 kohta on täpselt selline: mark GAZ, mudel 51 (TA-6-1), vla. 1949. See 1949 võib olla kas mõnelt vanalt 51 šassiilt (51 oli siis juba tootmises) numbri & ämbri ringi tõstmise teel päritud, võib-olla ka lihtsalt lambist võetud, sest TA-6-de tootmine algas alles 1957.a.

Teemasse kah: kõnealust Vabist sai mainitud ka seal teemas mainitud, aga sel ajal (s.t. kuni eilseni) ei teadnud ma sest bussist rohkemat midagi.
Ime, et selline kohaliku tähtsusega uudis üldse üleriigilisse päevalehte jõudis.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#11

Huvitav, kas sellel Vabisel ainult kere läbi või ka käiguosa "hõre"? Kui esimene variant, siis iga vähegi viitsiv vanatehnikahuviline saab oma väikeses värkstoas ju vajalikud plekid/talad vahetada...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

Selline pikka kerega buss sobiks pigem mõnele krossi,vormeli või moto tiimile. Sinna teha tagumisse ossa uksed-kaldteed ning bussi sisse mahub võistlus tehnika. Ruumi lisaks on veel magamiskohtadele, saunale, tehno ruum jne.
Kurb kui lihtsalt utiili läheb.
Vasta
#13

Kõige suurem mure oli tehnoülevaatustega. Mõnel korral mõõdeti bussi pikkuseks üle 12 meetri ja keelati sellega Eestimaal sõitmine. Siis mõõdeti uuesti ja leiti, et eesmist kaitserauda mitte arvestades jääks pikkus alla 12 meetri. Nii anti siiski sõiduluba.
minu teada on busside suurimaks pikkuseks( ilma löötsata) nüüd 15m
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne