aidake iz tööle
#1

kui yks pytt ei tööta, ja teine saab liiga palju pennerit kätte, kas viga võib olla väntvõllitihendites...
Vasta
#2

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: killercop
kui yks pytt ei tööta, ja teine saab liiga palju pennerit kätte, kas viga võib olla väntvõllitihendites...

Kas säde on mõlemal pütil samaväärne?
Karpa on ikka otse peal, selle pööramisega saab suunata segu silindrite vahel...
Vasta
#3

karpa keeramisega ei muutu midagi, ja vahest lööb teise pyti ka taha, kuid suitseb mis hirmus..säde on ka normull
Vasta
#4

Väike võimalus, et hooratas on lahti veidi (kiil vahelt ära või pooleks) ning väntvõllid pole 180 kraadi omavahel, aga see ei seleta suitsemist...

Kas teine pütt töötab norm., ei suitse jne?

Kas vigase püti küünla lööb lihtsalt märjaks v. on õline ka veidi..?:???
Vasta
#5

Kui see pill just väga kohvi pole, siis ma pakuks el-süsteemi viga. a-la kondekas või süütepool perses. Proovi juhtmeid vahetada ja vaata, kas hakkab hoopis teine pütt tööle.
Vasta
#6

mul oli ka kunagi sama jama, aga tuli välja, et mul oli EL süsteemis yks juhe lahti.
Vasta
#7

see kolvisõrme jutt oli nüüd küll jama...
aga nüüd Izh-ist, eespool oli suht korralikult juba asi lahti, aga:
lõhnab ikka süütevea järele. 1) kas on hooratas lahti (valesti kokku pandud). väntvõlli lahtikäiv kaan ei ole alati korralikult montaazhil oma pessa surutud, hilisem karteripoolte kokkupanek võib asja p.... keerata (eriti kui jõudu kasutati). 2) olen kohanud karteripoolt, kus laagrite pesad olid defektiga ja väntvõll liikus telgepidi. kui asjad on tasakaalust väljas, siis hööveldab ära kepsu alumise laagri ja sealt saavad alguse uued probleemid. aga siis peab ka hääl sees olema... 3) jupiteridel on ka selline defekt olnud: süütemängus on kontaktide juures (minu tuttuuel tehasemootoril!) metall- ja kapronseibid vahetusse läinud või lihtsalt kontaktid loksuvad. annab siis oma suva järgi massi ja pahandust kui palju. selle tunned ära, kui süütepool peale mõningast sõitmist kuumaks läheb. 4) süütepool on vilets, see ei loe, et ta ka tuttuus on! praaki on taevani. või oled lihtsalt süüte sisse unustanud, siis hakkab ka pool streikima. 5) saab kuskilt ikkagi lisaõhku. mõtle ise, kust. kui midagi veel meelde tuleb, siis annan teada...
Vasta
#8

veel... kõige tähtsama jätsin ikka ütlemata. proovi ÜKSHAAVAL komponente vahetada. mitte uute vastu, vaid tõsta nt süütepooli otsad omavahel ümber jne. kui teine silinder töötab ikka hästi, siis selles viga polnud. proovi järgmise asjaga (kondekas) jne.
Vasta
#9

Nojaa, mul Ju5-l oli kunagi see jama, et üks kontakt oli pooleks, liikus täiesti kaootiliselt - suvalisel hektel viskas ühe poti tagant ära. Kui ikka öösel pimedal maanteel kimades korraga masina tummaks võtab, siis on jube tunne küll.
Vasta
#10

uuuuu killercop, kas said tööle?
Vasta
#11

ei pole tööle veel saanud, üritan väntvõlli tihendeid saada, vanad lasevad läbi, mõned osad tulex ka veel hankida, näitex siduritross ja midagi laadimisega teha
praegu muidu kiman dnepriga
Vasta
#12

lappisin lõpux mootori kokku ja töötab timmilt, kuid saaks ainult laadima ka veel siis oleks üliseff
Vasta
#13

täna proovisin, krrrt yks pytt võtab käigukastist õli ja käigud käivad raskelt ning hyppavad välja, kuigi esimese käiguga on kõik timmis, mis viga võix olla`???on kellelgi äkki iz jupiter3-e käigukasti joonist anda (üliväga oleks vaja)
Vasta
#14

saad mult jupp kolmele käigukasti joonised. lisaks tee nii: võta sidurikorv maha ja püüa käigukasti võllidele just nii palju õhukesi seibe laagri juurde panna, et oleks üliväike pikiloks. kui poob, tuleb laagri välisserva kallale minna. jutt segane, aga kui huvitatud oled, teen kunagi ka puust ette ja puneseks.
Vasta
#15

äkki olex sul võimalik joonised netti üless panna või mulle mailile saata: pokkar@hot.ee
Vasta
#16

mul puudub skännimise võimalus. paberil teen sulle meelsasti koopiad ja saadan ka postiga ära kui soov on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne