romuralli mujal maailmas
#1

http://www.youtube.com/watch?v=SVloL0jIYhc&mode=related&search=

video järgi vaadates palju jõhkram kui siin. Parempoolse rooli ja mõnede autode järgi pakuksin toimumiskohaks Briti saari.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#2

Eks suurim erinevus on selles, et seal on tegemist ovaali või ringrajaga ja seega ka kiirused vähe suuremad kui meie rallidel!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#3

Sellisest variandist olen ka kuulnud, kus sõidetakse 8 kujulisel rajal.
Vasta
#4

see pole päris romurally!Seda kutsutakse seal teisiti,aga asja point on selles,et kes ette antud ringide arvu enne läbi sõidab on võitja!!Rammimine on lisatud lihtsalt boonuseks!Toungue
Vasta
#5

Briti saartel kutsutakse seda "banger racing" mille eestikeelne vaste romu ralli on minu arust suht hästi õnnestunud. Panen siia ühe vähe teistmoodi roomutamise lingi kah.http://www.youtube.com/watch?v=s5V8vwxG9R4&mode=related&search=. UK's on Banger race oma moodi kultuuriks kujunenud. Aga ka seal, kõrgelt arenenud kultuuriruumis on see kaasa toonud pahandusi, pikanäpu meeste näol, kes varastavad kergesti kättesaadavaid korralikumaid klassikuid lustimise eesmärgil.
Vasta
#6

Eestis tehtav romuralli on ikka võrreldes sellega lapsemäng. Vaadates, kui suure lennuga nad seal üksteisele sisse sõidavad hämmastab mind see, et seal võib ikka kõvasti põrutada saada. Big Grin

Kas mulle tundus, või oli seal ka Venemaal toodetud autosid? Enamus neist on ikka nii moonutatud, et aru pole võimalik saada...
Vasta
#7

Valdo linki vaadates tundub, et meestel pidurid puuduvad, kui sellised Smile
Vasta
#8

-AsjaPulk- Kirjutas:Eestis tehtav romuralli on ikka võrreldes sellega lapsemäng. Vaadates, kui suure lennuga nad seal üksteisele sisse sõidavad hämmastab mind see, et seal võib ikka kõvasti põrutada saada. Big Grin

Kas mulle tundus, või oli seal ka Venemaal toodetud autosid? Enamus neist on ikka nii moonutatud, et aru pole võimalik saada...

võimalik.suvel seal käies oli ikka päris mitu lada samarat näha
Vasta
#9

Inglise vanaautohuvilistele valmistavad banger racerid kõvasti peavalu. Vähe sellest, et kõik niisama seisvad suuremad vanad autod nende saagiks lähevad, välja petetakse ka harrastajate käes olevaid autosid. Nimelt otsivad nad lehekuulutustest sobivaid odavaid projekte, müüjale öeldakse et auto läheb taastamisele aga tegelikult sõidetakse see ribadeks. Ühes briti ajakirjas, Practical Classics'is vist, ilmus lausa vastav hoiatus - müüjatele pandi südamele, et nad ostja tausta kontrolliksid.
Ka pidid banger racerid justnimelt haruldasemad mudeleid ja keretüüpe otsima - haruldase auto hävitamise eest pidi võistluses lisapunkte saama.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#10

Saksa pro7 näitas 4 tundi kestvat shõud, kus 3klassi tegid 2 sõitu. igal mansal siis oma masin igas klassis, vastavalt mootorimahule. Suurima mootorimahuga klassis neil oma saatejuht Stefan Raab ka sõitmas (ja pani sõidu kinni!). Sõideti kurvidega ringil, kõrged vallid kahelt poolt kaitsmas. kvalifikatsioonis anti punkte ringi läbimiselt. Põhisõidus, nii ringi läbimiselt, teise blokkimiselt (risti rada, ninaga vallis jms) ja maks punktid, kui suutsid kaasvõistleja katusele keerata. Kahjuks turvanõuete tõttu enamuse 10-st minutist sõiduajast masinad seisid, kuid täiesti sportlik vaatepilt.
Ise ei ole küll eriti romuralli fänn, kuid täsikontaktne sõit kinnisel rajal, kuskil lumes või jääl ajab vere vedelamaks küll...


Vasta
#11

Londoni taksost oli küll kahjuSad,aga muidu hea viis lõhkumishimu rahuldada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne