K-750m 1967
#1

Kuna laupäeval lähen sellist isendit vaatama, siis tahaks teada, millised on 1968 750m erilised tunnused. Ja mis osade kohalolekut ja olukorda peaks vaatama.

Juba olen teada saanud:
Nokaga tulevõru
Ribidega silindripead
Õigetpidi heeblid
Teleskoop esihark
Ilma tagurpidikäiguta k.kast

Tahaks teada:
Millised tuled?
Milline korv? Kas luugiga?
Milline raam? pikk/lühike?
Millised tagumised amordid olema peavad?
Mis originaal osade otsimine on piinarikas/raske?
Ja mu nõu mida te annate, kui ma vaatama lähen.
Vasta
#2

Millised Karpad olema peaks?
Vasta
#3

Mini Kirjutas:Millised Karpad olema peaks?

Kas K-37A või K-302
Vasta
#4

Mini Kirjutas:Tahaks teada:
Millised tuled?
Milline korv? Kas luugiga?
Milline raam? pikk/lühike?
Millised tagumised amordid olema peavad?
Mis originaal osade otsimine on piinarikas/raske?
Ja mu nõu mida te annate, kui ma vaatama lähen.

Tilgakujulised tuled
Ilma luugita korv
Pikk raam
Lahtised amordid (vedru näha)
Osade leidmine pole probleem, raha peab olema piisavalt.
Mis nõu siin ikka anda. Võta raha kaasa ja kui meeldib, osta ära.

Puhh@omab sama aasta masinat.
Vasta
#5

Tänan!

Kui homme vaatama lähen teen pilte kah!
Aga pole täna vana kätte saanud telefonitsi.
Vasta
#6

NiiSmile Sai vanaga räägitud homme umbes 11.00 paiku lähen vaatama
Vasta
#7

www.Zone.ee/jawa360/k-750m

Kommenteerige, ise küll mingeid vigu ei leidnud.

1968.
Vasta
#8

Kui siis ainult, et amordi vedrusid ei näe
Vasta
#9

Kui võtad amordi lahti siis näed!
Kust on pärit see arvamus ,et K-750 on tagumise amordi vedrud nähtaval?
Ära usu kõikke ,mida seletatakse!

:I M Back
Vasta
#10

Ega ma kindel polnudki, kas peab nägema, või ei. Aga tänan!
Aa ja muide kõrvipõhjas pole üldse roostet, sest pigiga olevat üle tõmmatud kunagi. Aga ainult uut korvi katet on vaja.
Vasta
#11

ilus

rahvusvahelist vedude kaugsõidu raskeveoki juht
Vasta
#12

Korralik ratas. Missugused tuled taga on? Tilgad pole määravad, võivad vabalt ka plastik olla. Kas käima ka panid või teed ennem põhjaliku remondi? Kas hind on saladus? Ise pole hinnale rõhku asetanud, pea-asi, et meeldib. Tuli kohe 2005 september meelde, kui omale umbes samas seisukorras "Emmelliine"Big Grin ostsin. Igatahes jõudu! Kui muidugi ära ostsid.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#13

Tilgad ikka!
kompressioon on hea
Arvatavasti teen karburaatorid puhtaks ja vaatan üldiselt kõik üle, ostan aku ja tahaks tööle panna. Enne kui seda lammutama hakkan teen Jawa korda! Enne kui minu oma pole siis hinda ei ütleSmile

Peale uut aastat registreerima! Sellega on nüüd mul üldsusele paar küsimust: On olemas Vene paberid. Aga mida ma peaks tegema, et müüja Arki tulema ei peaks?
Vasta
#14

1.ost-müük leping(koos abikaasa nõusolekuga)
2.tsikkel ARK- i esmasele ülevaatusele.
3.vanad dokud ka ja 900.- eeki riigilõivu.

:I M Back
Vasta
#15

Ega nad esmasel ülevaatusel ei taha tsikli töötamist näha?
Vasta
#16

Arvan,et mitte kuna seal kontrollitakse dokude ja masina omavahelist sobivust(noh,et kas on ikka see masin mis dokudes kirjas).Parandage kui eksinSmile
Vasta
#17

väike hoiatus- kui ka masina oled käima saanud, siis ära SÕIDA angaari ilma kiivrita ja ilma kindlustuseta- regasin just oma masinat, kui seal pandi kaamerad ülen ning arutati, et kas on ikka näha masina saabumine. Et kas omal rattal või puksiiris. Omal rattal sõidu korral kiire hüpe arvutisse ja kontroll kindlustuse olemasolust, edasist võid aimata.... Aga ratas on sul aus Smile
Vasta
#18

Tõin täna ära!!Smile
Vasta
#19

Kui nüüd enam saladus pole siis kui palju raha pidid välja käima=?

Cool
Vasta
#20

jama...

Ei leia raami numbritSad
Ja tehnilises passis ja birkal on erinevad aasta arvud.

Ega sellest nüüd Arkis jama ei tule?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne