K-750m 1967
#61

Silinder läheb kuumaks pigem karp valest regullist või valest süüte hetkest, külkast tingitud jahutuse vähenemine ei anna suurt erinevust korralikult käima pandud masina korral. Karta on, et sinu masinal on kolvid, silindrid ja rõngad otsas. K või dnepri karpa ei lase bensiinil karterisse voolata kui kraan ei pea nedel selle vältimiseks karpadel ülevoolu ava mitte see mis ujuki nupu alt tuleb.
Vasta
#62

teints Kirjutas:Bensiin võib karterisse sattuda siis ,kui paagi kraan läbi laseb (suletud asendis). Karburaatoritest immitseb läbi klappide silindrisse.

No sellist motoluulet pole enne kuulnudCoolBig Grin Selle jutu võiks kusagile naljanurka panna.
P.S. teints! Kui sa annad oma postiaadressi ja saadad mulle vastu tagasihoidliku õlleraha, siis postitan sulle A.Palu "piibliks" tituleeritud
mootorratta juhi õpiku. Sealt saab kerge vaevaga endale selgeks teha
kuidas see bensiin ikka mootorisse jõuab, pilte ja jooniseid ka üksjagu.
NB! Ära pikka viha pea aga see oli tõesti nii hea "pirn" et tegi kohe tuju
heaks.Big Grin

militaarmootorrattur
Vasta
#63

zyndapp666 äkki põhjendad ,miks selline asi võimalik ei ole. Saaks mina ka targemaks.
Vasta
#64

No loogika ütleb, et kui kraan lekib, siis voolab karburaatorisse pidevalt bensiini mida mootor ära ei kasuta ja karburaatori ujukiruum hakkab üle ajama mille tulemusena bensiin tilgub maha. Aga ütle mulle Sina, millise loogika kohaselt seisval mootoril (K-750) bensiin karterisse saab voolata?Rolleyes

militaarmootorrattur
Vasta
#65

Bensiin voolab silindri poole juhul ,kui karburaatori tühjenduskanal on ummistunud või tühikäigu nõelkruvi liiga sügavale keeratud ,sulgedes ava ,mis on ühenduses tühjenduskanaliga. Kui karburaator on kaldega silindri poole (võib olla tingitud mootorratta asendist) ja ujukinõelad lasevad läbi (ujukiruumi kaane liitepind on kõrgemal kui segukoonuse põhi) ,siis voolab bensiin silindri poole. Ja voolab edasi kuhu?
Minu K-750m mootori karterisse on sellistel tingimustel bensiin sattunud.
Vasta
#66

No siis peaks tsiklit hoidma sellises asendis, karburaatori ülevool blokeeritud, sisselaskeklapp peab olema lahti või ebatihe ja samuti peavad kolvirõngad olema kulunud.

[Pilt: kalle015no9.jpg]

Ma arvan et Mini tsikli probleem on ikka pigem kulundud kolvid-rõngad. Ilmselt mootori töötades läheb osa bensiini rõngaste vahelt läbi ja seetõttu bensiin õliga segunenud. Aga eks igaühel on õigus oma teooriale. Minule lihtsalt tundub naljakas, et seisval mootoril mis on oma normaalses asendis (kallutamist Mini igatahes ei maininud) voolab bensiin rahulikult karterisseSmile

militaarmootorrattur
Vasta
#67

Esmapilgul võivad paljud asjad naljakana tunduda ,kuid asjasse süvenedes võib arvamus muutuda.
Mini probleem võib tõesti olla kulunud kolvigrupis ,aga ka kulumata (sissestöötanud) kolvigrupp ei ole 100% tihe.
Vasta
#68

Kui sa annad oma postiaadressi ja saadad mulle vastu tagasihoidliku õlleraha, siis postitan sulle A.Palu "piibliks" tituleeritud
mootorratta juhi õpiku.

Milline eksemplar nii kergekäeliselt omanikku vahetaks - teeks kiire kõne noorematele sugulastele, tsiteeriks "you mään" klassikuid - ehk saan siis omale...... (joke)

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#69

to: Peeterpaul - kui tõesti tahad, sellel eksemplaril puuduvad kaaned, muidu lehed alles ja täiesti loetav. Aastast vist 53 või midagi sellist. Sinupoolt orika 4-pakk ja postikulu ning panen teele! PS kui huvi.

militaarmootorrattur
Vasta
#70

Räägi mis rattast saanud on.Pilte poleks ka paha vaadata!
Vasta
#71

Panin just kaks tundi tagasi ta talveunest ärakama. Täitsa töötas. Ma pole temaga aja puudusel suurt midagi teinud. Ja Jawa tahab ka enne valmis saada!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne