30-12-2006, 11:43 AM
Olen sama kompressorit kasutanud u. kuus aastat. Selle ajaga on üks läbi kulunud, teine praegu veel käib. Kui panna 150 ... 200 liitrine lisapaak, (minul on see ühendatud läbi vooliku kompressorist kaugemale), siis toidab ära nii suruõhutööriistad kui ka värvimisriistad. Suruõhku kasutan suht. palju. Lisaks on tehtud suht. primitiivne automaatika (Vene kontaktmanomeeter + magnetlüliti). Töörõhk on reguleeritud 4 ... 5 at.-ni. St. kui rõhk langeb 4-le, lülitab sisse ja kui tõuseb 5-ni, siis lülitab välja.
Kui õli ikka sees on, siis minul on päris hästi vastu pidanud. Kui rõhku ei taha enam pidada, siis võta kaas maha ja kontrolli klappe. Seal on silindrite ja kaane vahel selline plaatklappide osa. Ehituselt äga lihtne! Kui see on kulunud või veel sagedamini, mõni plaat on katki, siis neid annab asendada. Hea materjal on vene päritolu roostevaba metalljoonlaud. Tee sellest uued klapid. Suurte plaatide tööpinnad soovitan üle lihvida (pingis). Peale remonti annab selline kuni 7 at. survet!
Kondentsvesi tekib igal kompressoril, see on tingitud õhu kokkusurumisest, mitte kompressori päritolumaast või tüübist. Vee hulk sõltub muidugi sisseimetava õhu niiskusesisaldusest. Minul on kompressor köetavas ruumis, kus õhk on üsna kuiv. Kondensvett on ka vähe. Siiski tuleb enne värvimisseadet panna kondensvee eraldaja, neid on santehnika poodidest saada. Muidu tekib värske värvi sisse veetilkasid!
Ostsin juba poolteit aastat tagasi uue kompressori agregaadi, aga mõtlesin nii, et enne ei vaheta, kui vana "otsad annab". Vana töötab tänaseni.
Kui õli ikka sees on, siis minul on päris hästi vastu pidanud. Kui rõhku ei taha enam pidada, siis võta kaas maha ja kontrolli klappe. Seal on silindrite ja kaane vahel selline plaatklappide osa. Ehituselt äga lihtne! Kui see on kulunud või veel sagedamini, mõni plaat on katki, siis neid annab asendada. Hea materjal on vene päritolu roostevaba metalljoonlaud. Tee sellest uued klapid. Suurte plaatide tööpinnad soovitan üle lihvida (pingis). Peale remonti annab selline kuni 7 at. survet!
Kondentsvesi tekib igal kompressoril, see on tingitud õhu kokkusurumisest, mitte kompressori päritolumaast või tüübist. Vee hulk sõltub muidugi sisseimetava õhu niiskusesisaldusest. Minul on kompressor köetavas ruumis, kus õhk on üsna kuiv. Kondensvett on ka vähe. Siiski tuleb enne värvimisseadet panna kondensvee eraldaja, neid on santehnika poodidest saada. Muidu tekib värske värvi sisse veetilkasid!
Ostsin juba poolteit aastat tagasi uue kompressori agregaadi, aga mõtlesin nii, et enne ei vaheta, kui vana "otsad annab". Vana töötab tänaseni.