K:kompressor
#21

jurkman Kirjutas:...(näiteks moskvitsi tsentrifugaalõlifiltri korpus), ...
Vabandust Ot pärast, aga siiski huvitab, kus selliseid Moskvitse tehakse? Kas jutt on Zili tehses tehtud mossedest?
Vasta
#22

Jossu Kirjutas:
autorestauraator Kirjutas:

kust võtta niisuurt paaki mis niikõvat rõhku kannataks?
tglt ma suht siuke "lollike" kui nii võtta, päris aru ei saa, äkki on kedagi Tartu kandist ja oleks tore ja tuleks teeks puust ja punaselt ette kuhu ja mida vaja, mis puudu ja mis puru?
Veevärgi osade kauplustes on müügil mitmesuguse litraažiga hüdrofooripaagid ja küttesüsteemi paisupaagid, neid peaks saama edukalt kasutada.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#23

Sobivad näiteks propaani balloonid nt. 2 tükki.
Vasta
#24

Ise kasutan traktori RS-09 kompressorit,millele on järgi ühendatud üks Kamaz-i paak ja üks propaaniballoon ja ajab asja vägagi edukalt ära.Mootori pean tõsi küll välja vahetama kuna see jääb kohati lahjaksToungue
Vasta
#25

motamees Kirjutas:
jurkman Kirjutas:...(näiteks moskvitsi tsentrifugaalõlifiltri korpus), ...
Vabandust Ot pärast, aga siiski huvitab, kus selliseid Moskvitse tehakse? Kas jutt on Zili tehses tehtud mossedest?

jätkan OT, olin vist ebatäpne, pole jah tsentrifugaal, vaid vist jämefiltri ja mosse oma peaks olema, sest sain garaazinaabri käest, kes kunagi M408 oli, no selline kaanega silinder, alt ümmargune peal mutter ja keskel toru.. olulisem siiski see, et kui kaltsu ja helmeid täis toppida, siis võtab küll suruõhust vee ja õli välja, nii mitu autot üle värvitud
näiteks see
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=19441
Vasta
#26

See on siiski peenfilter sinna silindri sisse käib papist filter element, aga kõik see on tegelikult kukesupp ja õlifiltreerimiseks sobimatu lahendus, tänapäevane külge krutitav potsku mis sisaldab endast filtrit ja klappi on igatahes etem.


Et asi ka vähe teemase läheks siis kui kellelgi vaja peaks olema siis mul sihuke topsik ülearu.
Vasta
#27

aga oskab keegi öelda kust seda niiskusfiltrit saada?palju umbkaudne hind võiks olla?käisin suvalises poes eile ja oli mingi filter koos rõhu regullijaga 900 eeku:S



Vasta
#28

või äkki kellegil vedeleb mingit reduktorit ja filtrit,katki ehk aga äkki saab ka korda teha, veneajal tehti igasugu imesi



Vasta
#29

Jossu Kirjutas:kuidas sellist automaatikat ehitada?
ning kuidas oleks siis võimalik lahti saada kondentsist ?

Siin üks variant automatiseerimiseks.

       

See surverelee on mingi odavama otsa itaallane. Töötab juba 5 a. Marki ei oska anda, pabereid ei leia enam. On võimeline lülitama 3 faasi korral ca20 amprilist voolu ja lülitades kompressori välja, laseb ka rõhu enne tagasilöögiklappi maha, mille eesmärgiks on mootori kergem käivitus. Sellest hoolimata, et releel on mootori käivitamiseks kontaktid olemas, ei olnud otstarbekas seda võimalust kasutada(7,5kW jaoks nõrgavõitu). Olemas siis korralik käiviti, mis juhib mootorit ja käivitit juhibki surverelee.
Sisse- ja väljalülituse saab paika panna kui kaan maha kruvida. Pildil on näha, et neliku küljes on veel kaitseklapp. Üks väljavõte, jaguneb kaheks.
Kondentsist lahtisaamiseks on tööstuslikel kompressoritel kondentsi väljalaskmise klapid. Neid juhitakse aegrelee abil, iga mingi ajavahemiku (reguleeritav) järel lihtsalt avatakse klapp mingiks ajaks, ka see aeg on reguleeritav. Kondensaadi ''automatiseerimiseks'' võib kondentsikraani kompressori töötamise ajal hästi vähe avada, las susiseb natuke välja, ühes sellega väljub ka vesi. Ehk on abiks.
Vasta
#30

weldman Kirjutas:
Jossu Kirjutas:kuidas sellist automaatikat ehitada?
ning kuidas oleks siis võimalik lahti saada kondentsist ?

Siin üks variant automatiseerimiseks.



See surverelee on mingi odavama otsa itaallane. Töötab juba 5 a. Marki ei oska anda, pabereid ei leia enam. On võimeline lülitama 3 faasi korral ca20 amprilist voolu ja lülitades kompressori välja, laseb ka rõhu enne tagasilöögiklappi maha, mille eesmärgiks on mootori kergem käivitus. Sellest hoolimata, et releel on mootori käivitamiseks kontaktid olemas, ei olnud otstarbekas seda võimalust kasutada(7,5kW jaoks nõrgavõitu). Olemas siis korralik käiviti, mis juhib mootorit ja käivitit juhibki surverelee.
  Sisse- ja väljalülituse saab paika panna kui kaan maha kruvida. Pildil on näha, et neliku küljes on veel kaitseklapp. Üks väljavõte, jaguneb kaheks.
  Kondentsist lahtisaamiseks on tööstuslikel kompressoritel kondentsi väljalaskmise klapid. Neid juhitakse aegrelee abil, iga mingi ajavahemiku  (reguleeritav) järel lihtsalt avatakse klapp mingiks ajaks, ka see aeg on reguleeritav.  Kondensaadi ''automatiseerimiseks'' võib kondentsikraani  kompressori töötamise ajal hästi vähe avada, las susiseb natuke välja, ühes sellega väljub ka vesi. Ehk on abiks.

kust siukest saada?mis hinnaklassi oma umb?



Vasta
#31

Sellist asja saab igast poest,kus müüakse santehnikat.
Tegemist on hüdrofoori automaadiga.
Vasta
#32

mõtlesin ka et kust filtreid leida odavama hinnaga



Vasta
#33

2715 Kirjutas:Sellist asja saab igast poest,kus müüakse santehnikat.
Tegemist on hüdrofoori automaadiga.

Hüdrofoori automaat näeb samasugune välja küll ja idee järgi annab seda ka kasutada, kuid päris sama asi ta siiski ei ole. Kompressoritele mõeldud automaatidel on olemas ka klapp mis vabastab kompressori agregaadi rõhu alt. Hüdrofoori automaadil sellise klapi jaoks vajadus puudub ja tõenäoliselt seda seal ka ei ole. Kompressori automaate tasub vaadata ikka kompressoritege tegelevatest ettevõtetest.
Vasta
#34

Mine küsi Tartu Stokker'ist . Sealt saad ka õhufiltri .

vs
Vasta
#35

stokkeris kõige odavam 1200 eeku:S
aga aircom-ist koos õhu regulaatoriga 800...



Vasta
#36

sai paagid tühjaksl astud, tuli umbes 5l vett+ õli väljaBig Grin
mõtlesin õli ära vahetada...misõli panna?



Vasta
#37

Kui kompressor on külmas,siis on vaja midagi vedelat.Nt.Atf,hüdroõli.
Kui kompressor on soojas,siis mootoriõli.Vähemalt endal on nii.Automaadist
veel niipalju,et kui kasutada hüdrofoori automaati,siis on asi nii:kompressor,õlipüüdja,tagasilöögiklapp,õhupaak.Kuna kahe käivituse
vahe umbes minut,siis on õlipüüdja settekraan jäetud niipalju lahti,et surve jõuab minuti jooksul alla minna.
Vasta
#38

aga millist õli ikkagi?mul vedeleb ziguli õli, see kah sobib?



Vasta
#39

ja on soe garaaz ikka jah, küte sees jms



Vasta
#40

No žiguli õli kõva küll siisWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne