Õlide erinevusi mina ka täpselt ei tea, siiski peab arvestama, et insenerid on selle millegi pärast nii välja mõelnud.
Olgu siin märksõnadeks, töötemperatuur, hõõrdetegurid, materjal, õlikanalite kuju, õlitusskeem, rõhud jne.
Kaas peaks eemualduna peale mutrite eemaldamist, juhul kui kaas istub peal kinni, võib kummihaamri või puitvasaraga kergelt koputada.
Kunagi õli otsides soovitas üks inimene kes vastutas ettevõttes selliste asjade eest,et sobib õli SAE 30,kui kompressor töötab köetavas ruumis.Ise olen kasutanud kasutanud 10w30 õli kompressoris ligemale 5a.Komressor töötab iga päev.
aga kui kaugele tuleks vee-eraldaja paigutada?
peaks olema vist võimalikult lähedal värvipüstolile, aga kuna vaja ümber auto ikkagi liikuda ja voolik lühikeseks jääda ei tohi siis tuleb ikka 3-4 m vähemalt?
aga on ka mingi kaugus kompressorist soovitatud?
Mina toppisin värvipüssi alla vee/õli filtri ja mina viskasin ta sealt ka samaruttu minema, sest ei lasknud rõhku piisavalt läbi... pea võimatuks tegi värvimise. Firmaks on SUMAKE.
Passis on näidatud ka, et värvipüssi alla panna otse reduktor, kuid kui hullult see rõhu kõikuma võtab, kui see asub kompe küljes ja neid ühendab pikk jupp voolikut?
Kun ei tahtnud uut teemat teha siis paneks oma samalaadse mure ka siia teemasse.
Soetasin endale kompressori ilma et oleks uurinud selle jõudlust. Paluks teadjamatel vastust kas see sobiks värvimiseks?
Andmed on järgmised:
Paagil kirjad- TYYPPI 170/10M
VALM NO. 106 170 dm3
Vuosi 1972 10kg/cm2
HP No. 1079-67
Kompressoril kirjad- No. 8468 M-3 220 l/min
580 r/min 8kg/sm2
1.5 kw
See vist on jah ise aretatud, 170 l peaks olema paak aga kompressori küljes sildilt lugesin tootlikkuseks 220l. Proovin mõned pildid panna.
Samas küsin mida oleks sinna juurde vaja (peale voolikute ja värvipüstoli)et saaks värvida?
Veel sain detailid mida kasutati värvimisel. Paluks infot kas neid on mõtet kompressori ja värvipüstoli vahele panna? või milleks need (kas rõhu reguleerimiseks)?