K:kompressor
#41

ok, ja kuipalju umb seda sinna minna võiks?



Vasta
#42

õli passi järgi 1liiter. Kompressorite jaoks on eraldi õli. Seda müüb näiteks õhumeister Tallinnas, Kadaka teel. Kadaka selveri vastas.
Vasta
#43

aga mis vahe neil on?mix siksi õli ei sobiks?



Vasta
#44

ja kuidas silindri kaant maha saada? see täiesti kinni, kuskilt nurgalt ei anna liikumist tunda



Vasta
#45

Õlide erinevusi mina ka täpselt ei tea, siiski peab arvestama, et insenerid on selle millegi pärast nii välja mõelnud.
Olgu siin märksõnadeks, töötemperatuur, hõõrdetegurid, materjal, õlikanalite kuju, õlitusskeem, rõhud jne.
Kaas peaks eemualduna peale mutrite eemaldamist, juhul kui kaas istub peal kinni, võib kummihaamri või puitvasaraga kergelt koputada.
Vasta
#46

kummihaamriga sai katsetatud aga ei kippu ei kõppu, aga keegi teab kust tartust kompressori õli leida?



Vasta
#47

Kunagi õli otsides soovitas üks inimene kes vastutas ettevõttes selliste asjade eest,et sobib õli SAE 30,kui kompressor töötab köetavas ruumis.Ise olen kasutanud kasutanud 10w30 õli kompressoris ligemale 5a.Komressor töötab iga päev.
Vasta
#48

Tartus kah õhumeistrist Sepa tn sain õli, 1L 88,-



Vasta
#49

aga kui kaugele tuleks vee-eraldaja paigutada?
peaks olema vist võimalikult lähedal värvipüstolile, aga kuna vaja ümber auto ikkagi liikuda ja voolik lühikeseks jääda ei tohi siis tuleb ikka 3-4 m vähemalt?
aga on ka mingi kaugus kompressorist soovitatud?



Vasta
#50

Mina toppisin värvipüssi alla vee/õli filtri ja mina viskasin ta sealt ka samaruttu minema, sest ei lasknud rõhku piisavalt läbi... pea võimatuks tegi värvimise. Firmaks on SUMAKE.
Passis on näidatud ka, et värvipüssi alla panna otse reduktor, kuid kui hullult see rõhu kõikuma võtab, kui see asub kompe küljes ja neid ühendab pikk jupp voolikut?

On kellelgi kogemusi jagada?
Vasta
#51

mul veeeraldaja ja reduktor ühes



Vasta
#52

õli filter?õlitajad on minuteada...aga milleks õlifilter komprekale?
õlitajad suruõhutööriistade jaoks...ja tollega kohe kindlasti värvi ei saaBig Grin



Vasta
#53

oskab siis keegi ütelda kaugel peaks olema?



Vasta
#54

Tere!

Kun ei tahtnud uut teemat teha siis paneks oma samalaadse mure ka siia teemasse.
Soetasin endale kompressori ilma et oleks uurinud selle jõudlust. Paluks teadjamatel vastust kas see sobiks värvimiseks?
Andmed on järgmised:
Paagil kirjad- TYYPPI 170/10M
VALM NO. 106 170 dm3
Vuosi 1972 10kg/cm2
HP No. 1079-67
Kompressoril kirjad- No. 8468 M-3 220 l/min
580 r/min 8kg/sm2
1.5 kw

Tänades,
Tarmo
Vasta
#55

220l/minutis, võiksid parem suuremad paagid alla keerataWink



Vasta
#56

Unustasin mainimast et kasutaks mootorrataste värvimiseks. Kui suur oleks siis optimaalne paagi suurus (sellel 170 liitrit).
Vasta
#57

Tarke Kirjutas:Unustasin mainimast et kasutaks mootorrataste värvimiseks. Kui suur oleks siis optimaalne paagi suurus (sellel 170 liitrit).
170 liitrit??? Sellest on värvimiseks küll ja küll.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#58

170 litra? siis peax tootlikust kõvasti üle 220 olema juba, aga ilmselt suurem paak hiljem peale aretatud, ja motade jaoks aitab ka väiksem paak...



Vasta
#59

See vist on jah ise aretatud, 170 l peaks olema paak aga kompressori küljes sildilt lugesin tootlikkuseks 220l. Proovin mõned pildid panna.
Samas küsin mida oleks sinna juurde vaja (peale voolikute ja värvipüstoli)et saaks värvida?

Tänades,
Tarmo


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#60

Veel sain detailid mida kasutati värvimisel. Paluks infot kas neid on mõtet kompressori ja värvipüstoli vahele panna? või milleks need (kas rõhu reguleerimiseks)?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne