29-01-2008, 21:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2008, 21:50 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Kogemused 12V kompressoritega:
Nõukogudemaal toodetud kompressoril on mootor ja silinder koos ribistikuga nii suured, kui väljast paistavad. Ühe keskmise sõiduauto kummi täispumpamisel tuli umbes 2 korda jahutada. Hiina-päritolu käkil jääb mootori all ruumi veel juhtmele ja pistikule. Silinder koosneb vaid pooleteistsentimeetrise läbimõõduga metallhülsist, kallist alumiiniumist ribid ,,unustati" ümber panemata. Ometigi kirjutatakse passis 10 atmosfäärisest rõhust.
P.S pappkarpi sai kasutada ühe lülituse prototüübi välitingimustes testimiseks ja mootorile on ka juba jõukohasem rakendus välja mõeldud.
Nõukogudemaal toodetud kompressoril on mootor ja silinder koos ribistikuga nii suured, kui väljast paistavad. Ühe keskmise sõiduauto kummi täispumpamisel tuli umbes 2 korda jahutada. Hiina-päritolu käkil jääb mootori all ruumi veel juhtmele ja pistikule. Silinder koosneb vaid pooleteistsentimeetrise läbimõõduga metallhülsist, kallist alumiiniumist ribid ,,unustati" ümber panemata. Ometigi kirjutatakse passis 10 atmosfäärisest rõhust.
P.S pappkarpi sai kasutada ühe lülituse prototüübi välitingimustes testimiseks ja mootorile on ka juba jõukohasem rakendus välja mõeldud.