20-10-2014, 13:01 PM
Suur tänu kaasfoorumlastele Madlobster, viplala ja Wiki432 väärt info eest! Wiki muidugi ületamatu, kaalun, mida tema maineosakonda kirjutada. Tugihülss on lausa võlusõna! Tihtipeale ongi see probleem, et ei tea korrektset otsingusõna, raske on midagi leida, kui ei teagi, mida otsid.
Kõigile õpetlik kogemus, et tugihülsi ja plasttoru koostoimes tuleb juba ostes hoolega veenduda. Vajadusel kasvõi tatti pritsida ja rusikaga letti taguda, või kui see ei aita, siis teise poodi minna.
Mina ei tahagi meeleheitlikult väita, et plasttoru nii paha on. Veoautodelgi ju piduritorud plastist, olen nende lappimisega tegelenud. Samas näitab see fakt, et nii väga head nad siiski ei ole. Kiretu päevik näitab, et peale lappimist (toimus see toru otsa pistetavate spetsmuhvidega) tuli sama auto sama diagnoosiga järgmisel päeval tagasi. Kahjuks pole detailseid märkmeid ja mälupilte, kas probleem oli samas torus (kogemuse puudumisel lappimine ei õnnestunud) või oli tegemist teise toruga. Rohkem tolle autoga seda probleemi ei olnud, samuti jäi asi esimesel katsel pidama teisel autol.
Arvestades pikemat perspektiivi, globaalseid ja lokaalseid asjaolusid, on vasktoru ikkagi parem ja kestvam lahendus. Päris veneaegseks nipiks teda pidada ei saa, kasutatakse ka kaasaegsetel kompressoritel. Käesolevast teemastki pilt läbi jooksnud, ihusilmaga olen näinud isegi 24-liitrisel Metabo kompressoril. Vasktoru ja selle kompressoriga paaritamiseks vajalik "letikaubana" kodus olemas. Meenutagem veelkord Saksa ohvitseri, kellel teoreetiliselt võis kusagil kaugel Saksamaal naine olla...
"Lõppraporti" loodan esitada neljapäeva paiku.
Kõigile õpetlik kogemus, et tugihülsi ja plasttoru koostoimes tuleb juba ostes hoolega veenduda. Vajadusel kasvõi tatti pritsida ja rusikaga letti taguda, või kui see ei aita, siis teise poodi minna.
Mina ei tahagi meeleheitlikult väita, et plasttoru nii paha on. Veoautodelgi ju piduritorud plastist, olen nende lappimisega tegelenud. Samas näitab see fakt, et nii väga head nad siiski ei ole. Kiretu päevik näitab, et peale lappimist (toimus see toru otsa pistetavate spetsmuhvidega) tuli sama auto sama diagnoosiga järgmisel päeval tagasi. Kahjuks pole detailseid märkmeid ja mälupilte, kas probleem oli samas torus (kogemuse puudumisel lappimine ei õnnestunud) või oli tegemist teise toruga. Rohkem tolle autoga seda probleemi ei olnud, samuti jäi asi esimesel katsel pidama teisel autol.
Arvestades pikemat perspektiivi, globaalseid ja lokaalseid asjaolusid, on vasktoru ikkagi parem ja kestvam lahendus. Päris veneaegseks nipiks teda pidada ei saa, kasutatakse ka kaasaegsetel kompressoritel. Käesolevast teemastki pilt läbi jooksnud, ihusilmaga olen näinud isegi 24-liitrisel Metabo kompressoril. Vasktoru ja selle kompressoriga paaritamiseks vajalik "letikaubana" kodus olemas. Meenutagem veelkord Saksa ohvitseri, kellel teoreetiliselt võis kusagil kaugel Saksamaal naine olla...
"Lõppraporti" loodan esitada neljapäeva paiku.