11-06-2015, 10:01 AM
Sissejuhatuseks/tujutõstmiseks: https://www.youtube.com/watch?v=vK-r3IfNNuQ
Ehk siis tellisingi Fiat 126 filtri, õigemini 3tk, et tagavaraks ka oleks. Hind oli 2.04. Aga ainult Fiati inseneritööst ei piisanud. Honda insenerid mõtlesid kunagi välja sellise asja:
Seda tuli natuke VAZi (sisuliselt Fiati) inseneritööga täiendada. Mu lugupeetud "ihutreial" tegi sellise jupi:
Kujunes järgmine kooslus:
Mõte selles, et Honda/VAZi detail kindlalt originaalse filtrijala külge kinni tõmmata. Teoreetiliselt võib selline teostus õhuvoolu pärssida, keeriseid tekitada jne, aga tegelikult on nende 4. augu summaarne pindala suurem kui ava kompressori peas. Filter:
Sobib aretise otsa nagu tädile. Et kindlalt kinni oleks:
Kirsiks tordile koeratoidu purk:
Eks see purk vähe pooletoobine ole, aga ajutiselt kõlbab. Kuigi ajutised asjad on just need kõige püsivamad. Kui kunagi millegi värvimiseks läheb, värvin jupid ära ka.
Tänan kõiki, kes inspireerisid!
Ehk siis tellisingi Fiat 126 filtri, õigemini 3tk, et tagavaraks ka oleks. Hind oli 2.04. Aga ainult Fiati inseneritööst ei piisanud. Honda insenerid mõtlesid kunagi välja sellise asja:
Seda tuli natuke VAZi (sisuliselt Fiati) inseneritööga täiendada. Mu lugupeetud "ihutreial" tegi sellise jupi:
Kujunes järgmine kooslus:
Mõte selles, et Honda/VAZi detail kindlalt originaalse filtrijala külge kinni tõmmata. Teoreetiliselt võib selline teostus õhuvoolu pärssida, keeriseid tekitada jne, aga tegelikult on nende 4. augu summaarne pindala suurem kui ava kompressori peas. Filter:
Sobib aretise otsa nagu tädile. Et kindlalt kinni oleks:
Kirsiks tordile koeratoidu purk:
Eks see purk vähe pooletoobine ole, aga ajutiselt kõlbab. Kuigi ajutised asjad on just need kõige püsivamad. Kui kunagi millegi värvimiseks läheb, värvin jupid ära ka.
Tänan kõiki, kes inspireerisid!