13-09-2015, 11:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-09-2015, 11:54 AM ja muutjaks oli Mallikas.)
Siis tegelikult ju ainuke asi, mida vaatama peab on maksimaalne rõhk? Selle asemel et osta 300eurone kompressor on ju lihtsam osta 60 eest pisikese paagi ja mootoriga ja lükata külge ütleme 60l paak. Siis saab ju suure kompressori parameetrid kätte. Arvestades et värvimiseks vaja 2-3 bari ja 60l paagis oleks 7 bari (regulaator loomulikult vahel) siis peaks ju jõudma väiksema auto värvitud selle ajaga kui paakides rõhk kukub.
Ülaltoodust järeldan, et mootori tootlikus ei mängi rolli juhul, kui suured paagid küljes ja viitsid paakide täitmist pausidega teha. Olen ma asjast õigesti aru saanud?
Ülaltoodust järeldan, et mootori tootlikus ei mängi rolli juhul, kui suured paagid küljes ja viitsid paakide täitmist pausidega teha. Olen ma asjast õigesti aru saanud?