07-11-2015, 12:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2015, 12:53 PM ja muutjaks oli oltsberg.)
Mina arvan ka, et propaanipudeleid ei peaks paaniliselt kartma. Kuigi ajalugu on sotsialistlikule majandussüsteemile oma õiglase ja erapooletu hinnangu andnud, oli sellel ka teatud plusse. Kuna tootmise eesmärk polnud iga hinna eest kasumi saamine, siis polnud põhjust koonerdada, pigem pandi nö kulbiga peale.
Vaadakem nüüd pilti: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=55025 See "pudel" on endine Biltema 24-liitrise kompressori paak. Kahjuks ei mõõtnud, aga seinapaksus oli hinnanguliselt 3...4 mm, mitte rohkem. Ometi oli seal peal mingi CE kirjadega plaadike, ju siis oli hea. Turumajanduse puhul ei riski ükski endast lugupidav tootja võimalike jamade ja kohtuasjadega.
Propaanipudelite haisemise kohta minu kommentaar siin postitus #41: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...925&page=3 Enda komprssoril jätkus seda haisemist päris mitmeks aastaks, aga aeg "parandab haavad".
"Absoluutse" turvalisuse huvides võib muidugi hapnikupudeleid kasutada, aga noid liigub vähem, nad on "naljaka" kujuga ja rasked.
Muide, ka CO-7 originaalpaagid pole kuigi paksud. Pealegi on seal eiratud survemahutite ehitamise printsiipi: otsad olgu kumerad! Kui lähedusse satun, mõõdan seinapaksuse ära. Asjaolu, et originaalis oli CO-7 mõeldud töötama 6...7 baari rõhul, ei tohiks väga määrav olla.
Vaadakem nüüd pilti: http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=55025 See "pudel" on endine Biltema 24-liitrise kompressori paak. Kahjuks ei mõõtnud, aga seinapaksus oli hinnanguliselt 3...4 mm, mitte rohkem. Ometi oli seal peal mingi CE kirjadega plaadike, ju siis oli hea. Turumajanduse puhul ei riski ükski endast lugupidav tootja võimalike jamade ja kohtuasjadega.
Propaanipudelite haisemise kohta minu kommentaar siin postitus #41: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...925&page=3 Enda komprssoril jätkus seda haisemist päris mitmeks aastaks, aga aeg "parandab haavad".
"Absoluutse" turvalisuse huvides võib muidugi hapnikupudeleid kasutada, aga noid liigub vähem, nad on "naljaka" kujuga ja rasked.
Muide, ka CO-7 originaalpaagid pole kuigi paksud. Pealegi on seal eiratud survemahutite ehitamise printsiipi: otsad olgu kumerad! Kui lähedusse satun, mõõdan seinapaksuse ära. Asjaolu, et originaalis oli CO-7 mõeldud töötama 6...7 baari rõhul, ei tohiks väga määrav olla.