01-04-2016, 22:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2016, 22:29 PM ja muutjaks oli HMP.)
(01-04-2016, 21:33 PM)ert Kirjutas: Sai ka endale üksvahe co7 koju tassitud. Talvel millalgi hakkas järsku ühest silindrist koledat häält kostma, ühtlasi hakkas karterituulutuse kaudu surve maha jooksma
Tõmbasin nüüd pea maha, ühes silindris oli miski plekitükk (kust pärit on, ei tea, klapid paistavad kõik terved ja alles olema). Kolb korralikult ära "märgistatud", silidnri seinal 3-4 küünega tuntavat-silmaga nähtavat vagu. Sisselaskeklapi see kaarjas osa on lamedaks löödud, ei tea kas seda tagasi painutabki üldse? Silindrid olid seest korralikult õlised ka, rõngad ilmselt otsas omadega.
Mis nüüd edasi? Kokku tagasi ja kui töötab siis töötab? Kas üle puurimine koos uue kolvi ja rõngastega oleks mõeldav? Palju sellise töö+materjalid maksumus võiks olla? Kas vaja mõlemad kolvid sel juhul teha või piisab ühest?
Kas klapid peavad olema kergelt puudutades pehmed või jäigad? Kuna rõhk maha jooksis, siis ilmselgelt peaks mõni klapp lekkima, visuaalselt pole aga ühtegi viga näha.
Kellel on mingeid häid mõtteid, soovitusi, kogemusi andke aga tulla.
Tegu on tüüpiliste ,,leedukate" kompressori probleemidega, kus klapid on katki või piiraja poltühendus lahti kruvinud ja kolvile täkked peale löönud.
Kui sooned sees tuleks ikka mõlemad silindrid üle puurida rem. kolvide järgi koos rõngaste vahetusega. Sinna sobisid vist M-i kolvid. Kolvi pea tuleb vaid ümber freesida. Klapid on võimalik teha karastatud teraslehest, nt. joonlaud, pahtlilabidas jne. Need peaksid olema sirged. Klappide raami poldid tuleks traadiga stoperdada või keevitada peale traat, et lahti ei tuleks.
Head pusimist!
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/