K:kompressor

(20-02-2019, 00:32 AM)hulgus Kirjutas:  
(19-02-2019, 15:15 PM)jawamees Kirjutas:  https://www.osta.ee/kompressor-380-v-119349907.html

Tänan viitamast, aga juba käidud, nähtud, kiibitsetud. Oma küla värk.
Sama mis minul, pisikeste erinevustega. tootmisaasta lugesime 1971? välja.Mootor aeglane, 1400 kui õnnestus õieti välja lugeda. Kurdeti, et lahjaks jäi ja nüüd olla päris õhtal.

mul ainult kompressor üleliigne.sümboolse hinnaga.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta

Mis vidinad need õlivabad kompressorid on? Neist tuleks suure kaarega mööda käia või on need midagi väärt ka? Kuidas külmaga käivituvad?
Mul seni on asja ära ajanud 24l õliga kompressor, aga zeda peab iga kordkui vähegi miinust, enne soojendama puhuriga ja kole tüütu on see.
Vaatasin et poes on 50l kompreesor 200eur kanti, nii õliga kui õlita.
Puistake nüüd teadmisi Big Grin
Vasta

(20-02-2019, 20:39 PM)pannkook Kirjutas:  Mul seni on asja ära ajanud 24l õliga kompressor, aga zeda peab iga kordkui vähegi miinust, enne soojendama puhuriga ja kole tüütu on see.
Vaatasin et poes on 50l kompreesor 200eur kanti, nii õliga kui õlita.
Puistake nüüd teadmisi Big Grin

Kas tegu on hiinlase elik odava tootega? Aastaid tagasi soetasin ka sihukese ja olin samamoodi hädas paar aastat. Siis vahetasin õli "vedelama"täissündi vastu ja probleem kadus. Käivitus ka -25-ga. Hilissügisel olen ka kondensi igaks juhuks välja lasknud ja seda on kogunenud aastaga kuni pool liitrit.
Vasta

Mis õli sees on?
Vasta

Minu Tundmatu Tootja Kompressrilaadne toode läheb külmaga vaevata elule, kui õhuvõtule labak ette panna., Kui kord hoo sisse saab, sisi jaksab käia küll.
Vasta

ei tea, mis õli.
Originaal Big Grin
kunagi oli mul metabo kirjadega samasugune, seal oli ka metabo originaal õli sees.
Kuna seal ei olnud ülekuumenemiskaitset, siis too mootor kärssas läbi.
Praegune on mingi Fini ja seal on nupp, mida välja peksab, kui eelnevalt soojaks ei aja silindrit
Vasta

(20-02-2019, 23:11 PM)pannkook Kirjutas:  ei tea, mis õli.
Originaal Big Grin
kunagi oli mul metabo kirjadega samasugune, seal oli ka metabo originaal õli sees.
Kuna seal ei olnud ülekuumenemiskaitset, siis too mootor kärssas läbi.
Praegune on mingi Fini ja seal on nupp, mida välja peksab, kui eelnevalt soojaks ei aja silindrit

Endal tööautos 230V ja 2200W Fini aastast 2003. Niimoodi hagu saanud et peab kõva tükk olema. Käinud tunde jutti nii -25 kui +30 juures. Igal hooajal uue õli sisse pannud.
Kui uuena originaalõli sees oli, siis -10ga oli kindel pauk et käima sai ainult pärast pikka "eelmängu" sellesama nupu ja kuumaõhufööniga.
 See õli seal sees oli nagu mingisse vanemasse käigukasti sobiv jäme ollus. Nüüd aastaid 5w-30 mootoriõli sees käinud ja käivitus hulka paremini. Veel sai hiljuti peale kondensaatori plahvatust see uue vastu vahetatud ja -10 juures ärkab nagu mõte 1,5 ruuduse juhtme taga...
Et teatud klientide juures Elektrilevi pakutava ca 180 voldiga käima saada sai kompressorist väljuvale survetorule lisakraan külge sätitud et oleks võimalik ilma vastusurveta käivitada.

[Pilt: 962625.png]

Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta

Maal garaažis oli kunagi üks väiksem õlivaba kompressor (mark oli vist ferrura vms) igapäeva kasutuses. Toimetas kuskil 8 aastat siis jäi hõredaks, see oli kuskil 6 aastat tagasi kui sai suurema vastu välja vahetatud. Tegelt on võimeline ka praegu töötama, ainult jube kaua läheb aega, et 8bar üles lööb. Võib öelda, et kestis päris hästi.
Vasta

(20-02-2019, 20:39 PM)pannkook Kirjutas:  Mul seni on asja ära ajanud 24l õliga kompressor, aga zeda peab iga kordkui vähegi miinust, enne soojendama puhuriga ja kole tüütu on see.
mul kah mingi bauhofist võetud suva junn ja seisab õues,külmaga kohe ei käivitu.relee peal punane nupp ja sellega mängin pisut,tõmban välja ja tahab käivituda ja hing kinni kohe nupp alla väike vahe nii 5-10 sek ja kordan ja nii korrates iga korraga üritab pikemat aega tööle hakata kuniks mootor vedada juba jõuab.üle 5-6 korra vast polegi vaja olnud.föönitanud pole kunagi kuna ei viitsi ja tehase õli peaks sees olema.
Vasta

aga õlivabadega on siis kogemust? Käivitub külmaga hästi? Kumb rohkem tööriist on? Õliga või õlita?
Vasta

Esimene küsimus-mis tingimustes ja milleks kompressor vajalik on?
Vasta

Õues kuuri all seisab.
Puhastada mootorsaagi sodist, puhuda palli ja rehve. Üht teist veel. Paar korda nädalas tööle ikka panen viieks minutiks Rolleyes
Vasta

Sellisel juhul õlivaba sobib-kuid mitte Scheppach.
Vasta

(10 tundi tagasi)vwt2 Kirjutas:  Sellisel juhul õlivaba sobib-kuid mitte Scheppach.

Endale neist õlivabadest mulje jäänud et kodukasutusse mingi väiksema susistamise jaoks sobib. Kui näiteks traktori/veoauto rehve vaja tihti pumbata, siis kipub mõnel juhul rõõm lühikeseks jääma. Mitmel kliendil töökojas näinud kõikse pisemaid õlivabu surnud kujul vanaraua hunniku ääres.
Mis sel Scheppachil siis viga?
Ise just piilusin sellist- https://www.stokker.ee/olivaba-kompresso...Id=3759257

[Pilt: 962625.png]

Kui masinal on kasvõi üks tehniline puudujääk, siis mingist tuuningust ei ole seal mõtet rääkida. Masinad korda!
Vasta

Ise vaatasin nende puulõhkujat, on teine Amazonis enimmüüdud ja rohkeid kiidusõnu pälvinud riist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne