02-03-2019, 22:41 PM
(02-03-2019, 22:09 PM)olli Kirjutas: Mitte et ma autoõli kasutamist kuidagi maha teeks, aga müügimehe jutt kompressoripoes oli umbes midagi sellist, et esiteks spets õli teeb kompressori tihedamaks (suureneb tootlikkus) ja teiseks spetsõli püsib paremini agregaadi sees (on kuidagi kleepuvam vms) ega kipu lahkuma koos pumbatava õhuga.
Eks müügimehed räägivadki igasugu jura tihtilugu. Küsi neilt järgmine kord kui õli lähed ostma, et kas nende poolt müüdavate kompressorite silindrite seinad on siis tõesti nii ebakvaliteetsed, et sinna on vaja paksu kleepuvat õli või tavotti tihendamiseks. Kui auto mootor, mis töötab oma nelja või kaheksa silindriga, keskmiselt mingi 2000-4000rpm juures, ning läbi 10 000 km läbimist ei ole vaja tilkagi õli juurde valada, siis miks sealt ei lähe õli sisselaskesse aga nende kompressorist läheb?
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!