K:kompressor

mu käkk lendas tänase ilmaga pauhti käima, uue õliga.
Muidu tegi vaid ouaoua.
Tänan veelkord, silmade avamise eest. Big Grin
Kuigi subjektiivselt hinnates karjub pikemalt, kui enne, kuniks rõhu üles saab...
Ka täna -10 õues, paar kraadi soojem ehk kuuri all, käivitus probleemita.
Krt, ma olen 2 kompressorit maha põletanud, mis olid ilma kaitsmeta. Ja sellega nüüd nöökisin viimased aastad....
Vasta

Tere. Oskab keegi soovitada kust võiks saada co7 kompressorile klapiplaati . Täpset nime ei tea. Ja siis muidugi ka uued tihendid.

Ette tänades!
Vasta

Tihendeid ja klappe saab minu käest. Klapi materjal klapil kirjas.
Tihendid CCCP, klapid kaasaegsed. Valmistame vastavalt vajadusele.
       


Klapiplaat on iseenesest remonditav. Lihvpingis siledaks ja valmis. Vajadusel teeme ka seda.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta

Enda omal ka karteris surve suureks läinud, kas rõngaid ka on pakkuda?vôi on veel midagi , mida vahetada? Tootlikus tundub hea olema.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

Kruvikompressoritest siin teemas vähe juttu, aga keegi oskab ehk ka nendest rääkida.
Plaan vaadata kasutatud isend, nimega tootjalt. Atlas Copco, Kaeser, Tamrock vms.
Müügisolevad isendid üle kümne aasta vanad ja töötunde kelladel 20-30000 tundi. Väidetakse, et ka 50000 tundi ei ole kruvile probleem. Siiski, kui kruvielemendi laagrid väsivad ja kruvi otsaseina jookseb...
Huvitabki, et kas miskitmoodi kruvi laagrite seisukorda hinnata ka saab ja kui kallis ja töömahukas võib nende vahetus olla? On seda tüüpi kompressorite juures veel mingeid kulumaterjale, mis võivad remonti vajades arvestatavalt maksta?
Müüakse ka lamellkompressoreid, väidetavalt 100000 tundi tööiga. Mis neist arvata?
Soetatav kompressor peaks olema kuskil 1000-1500L/min tootlikusega. Kuna aga igapäevaselt tööd tegema ei hakka, siis sellest ka kasutatud isendi ostusoov. 
Tänan, kes nõuandeid jagab. Samuti, kui kellegil miskine kruvikompressor üleliigne, siis võib pakkuda.
Vasta

Kruvikatel ei kulu kaugeltki mitte pelgalt laagrid:

file:///C:/Users/Kasutaja/Downloads/P.PI...tation.pdf

Endal käibel Kaeser-i 1.3 kuubise tootlikkusega asjandus aga olen kasutanud ka lamelle ning pole neilegi midagi etteheita. Kolviga junnist ikka loomamoodi asisemad riistad.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(09-05-2019, 23:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  file:///C:/Users/Kasutaja/Downloads/P.PI...tation.pdf

Peate lubama internetist ligipääsu oma arvutile ja viidatud failile.
Vasta

(09-05-2019, 23:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kruvikatel ei kulu kaugeltki mitte pelgalt laagrid:

file:///C:/Users/Kasutaja/Downloads/P.PI...tation.pdf

Endal käibel Kaeser-i 1.3 kuubise tootlikkusega asjandus aga olen kasutanud ka lamelle ning pole neilegi midagi etteheita. Kolviga junnist ikka loomamoodi asisemad riistad.

https://www.mla.com.au/download/finalrep...temId=2883
Vasta

(25-05-2019, 22:07 PM)meli666 Kirjutas:  Kellegil kogemust kompressoriga пксд 5.25


Mootor läheb pealt minema asendusmootoriks.


Et kompressoriosa päris seisma ei jääks, siis võiks ta kuidagi ikka ringi aetav olla.
Tehasest on toodetud ka elektrimootoriga 37Kw.
http://www.svarkompr.ru/kompressor/pks/pks-5-25.html
Kuna peakaitse 40A, siis eriti välja ei mängi.
MTZ jõuvõtuvõllilt saaks käituse küll ka teha. 
Aga esialgu plaan kasutada miskit auto diiselmootorit. Häid soovitusi, mis mootor 40Kw ümbruses oleks pommikindel, turbo võiks ka lihtsuse mõttes olemata olla?
Vimaks küsiks, et kas keegi Venemaalt postiga ka miskit tellinud on. Oleks vaja tihendikomlekti sellele kompressorile ja paari asja veel. 
http://www.compressor-atlas.ru/zapchasti-dlja-pksd.html
Tihendid ilmselt vanadusest surnud ja igaltpoolt kipub õlist higistama.
Lgp.foorumlane Meli...  Laevale tuli uus mehhaanik otse koolist ja küll ta tahtis igat mootorit ja sõlme koheselt täpishäälestama hakata.  lõpuks tehti šabloon ja värviti uste peale  " mehanik, ne mešai mašinu rabotat" lõpuks mõjus.  See, et "higistab" õli on absoluutselt norm ja teha võiks ainult kontroll pingutused.  Vahetada kehvast materjalist vana tihend uue, kehvast materjalist tihendi vastu...   vist on igavus selle haiguse nimi.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Igavikumootorid vast taksomersudelt ja siis konnasööjate 2.5 Indenor, ilmselt kõlbaks ka 2.3

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(25-05-2019, 23:35 PM)meli666 Kirjutas:  
(25-05-2019, 22:58 PM)h2rra Kirjutas:  Lgp.foorumlane Meli...  Laevale tuli uus mehhaanik otse koolist ja küll ta tahtis igat mootorit ja sõlme koheselt täpishäälestama hakata.  lõpuks tehti šabloon ja värviti uste peale  " mehanik, ne mešai mašinu rabotat" lõpuks mõjus.  See, et "higistab" õli on absoluutselt norm ja teha võiks ainult kontroll pingutused.  Vahetada kehvast materjalist vana tihend uue, kehvast materjalist tihendi vastu...   vist on igavus selle haiguse nimi.

Parimat  h2rra

Kogu austuse juures, mis varba peale nüüd astusin, aga.
Ei pea iga vene asi kohe mitte õlist leemetama ja täitsa on võimalik ka viisakalt kuivaks saada. Kuigi seda "sjoravnoo" koolkonda veel jätkub, kelle arust õli higistamine täitsa normaalne on. No las olla, kes kuidas asjasse suhtub.
Pingutada ei ole midagi, mutrid, poldid täitsa kinni. Vägistada pika sabaga küll saab, boonusena kakub metall liitepinnad ka kõveraks. 
Kogemus olemas CO-7 näitel, millel samuti silindriploki alt ja karterikaanest õli imbus. Uued tihendid ja tuhkkuiv juba aastaid.
Lihtsalt ka kõige parem tihend sureb, kivistub aastakümnetega ära.
Kui muuks need uued vene tihendid ei kõlba, siis sablooniks ikka. Tunduvalt mugavam uusi tihendeid teha korralikust tihendipapist. Neid seal tükiarvuliselt ikka on ja kui vene tihendikomplekt olematu hinnaga ka, siis enda ajalt on võit korralik. Iseasi jah, et kuidas siia selle saab.

Ei näri tähte, kuid "leemetamine " ja "higistamine" on 2 erinevat mõistet, kui just mingi osariigi mõiste-murdega tegu pole.  :Smile Higistamise all mõtlen mootori õrna rasvasust, mis on tingitud aurudest-tuulutusest ja ka mõnest mikro lekkest, mida ventilaator  laiali viskab ja hiljem kattub tolmukihiga.  olen loobunud oma 53 mootori mikro lekete otsimisest, kuna poole aasta jooksul pesen rasvase tolmu maha. "leemetavad "masinad omavad ka õlitäppe -loikusi maapinnal pikaajalisel töötamisel.  

Kena nädalavahetust  h2rra.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Ei tea, miks küll töötavat asja lõhkuda, russi mootorid pole sugugi ilmast otsas. Remont lihtsam, kui mingi sõiduautodiisli sinna aretamine.
Vasta

Küsimus selline, et kas kellegil on olnud äkki juhust, et kui kompressor rõhu üles lüües seisma jäädes laseb kohe ka uuesti õhu välja. Susin tuleb täpsemalt kuskilt rõhulüliti juurest. Lüliti korpust lahti võttes ei saanud midagi aru. Arvasin et lüliti ise tuksis, et mingi klapp ei sulgu või midagi. Sai uus lüliti muretsetud ja peale pandud. Ikka sama teema. Nii kui nupu alla lükkad tuleb sealt poolt kust voolujuhtmed sisse lähevad õhk välja. Kõik mis külge keeratavad otsad on on kenasti kinni. Kust veel viga otsida.
Vasta

(04-06-2019, 18:10 PM)kert125 Kirjutas:  Küsimus selline, et kas kellegil on olnud äkki juhust, et kui kompressor rõhu üles lüües seisma jäädes laseb kohe ka uuesti õhu välja. Susin tuleb täpsemalt kuskilt rõhulüliti juurest. Lüliti korpust lahti võttes ei saanud midagi aru. Arvasin et lüliti ise tuksis, et mingi klapp ei sulgu või midagi. Sai uus lüliti muretsetud ja peale pandud. Ikka sama teema. Nii kui nupu alla lükkad tuleb sealt poolt kust voolujuhtmed sisse lähevad õhk välja. Kõik mis külge keeratavad otsad on on kenasti kinni. Kust veel viga otsida.
Sellest rõhulülitist läheb peenike toru jämedamasse kolmikusse (selle nimi on tagasivooluklapp) Tavaliselt paigaldatakse kohe paagi külge. See sama klapp on tuksis ja laseb õhku tagasi (või on lihtsalt mingi prügi klapi vahele jäänud) Rõhulüliti peabki kompressorisse minevast torust rõhu maha laskma, et mootoril oleks kergem käivituda.
Vasta

(04-06-2019, 18:55 PM)Sax Kirjutas:  
(04-06-2019, 18:10 PM)kert125 Kirjutas:  Küsimus selline, et kas kellegil on olnud äkki juhust, et kui kompressor rõhu üles lüües seisma jäädes laseb kohe ka uuesti õhu välja. Susin tuleb täpsemalt kuskilt rõhulüliti juurest. Lüliti korpust lahti võttes ei saanud midagi aru. Arvasin et lüliti ise tuksis, et mingi klapp ei sulgu või midagi. Sai uus lüliti muretsetud ja peale pandud. Ikka sama teema. Nii kui nupu alla lükkad tuleb sealt poolt kust voolujuhtmed sisse lähevad õhk välja. Kõik mis külge keeratavad otsad on on kenasti kinni. Kust veel viga otsida.
Sellest rõhulülitist läheb peenike toru jämedamasse kolmikusse (selle nimi on tagasivooluklapp) Tavaliselt paigaldatakse kohe paagi külge. See sama klapp on tuksis ja laseb õhku tagasi (või on lihtsalt mingi prügi klapi vahele jäänud) Rõhulüliti peabki kompressorisse minevast torust rõhu maha laskma, et mootoril oleks kergem käivituda.

Võtsin selle klapi küljest ära. Oli ja sodi vahel. Sai ära puhastatud ja nüüd asi korras. Oleks võinud juba ennem uurida kui sai teine rõhulüliti ostetud. Aga ju läheb koolirahaks.
Suured tänud!

Kui tuliseks see tagasivooli klapi juurest see toru ka minna võib muidu?
Vasta

Füüsika seaduste kohaselt, ikka päris tuliseks  Smile (käega ei kannata katsuda)
Vasta

Kas CO7 kompressorit saaks kuidagi ühe faasi pealt tööle panna? Kaitse on 20A ja alajaam on paarsada meetrit.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Saab ikka. Võtad erinevaid paberkondekaid kuhjakese ja hakkad proovima, millisega käima läeb, millisega käib. Suht jama on tegelt, erinevatele koormustele erinevaid kondesid vaja. Väljundvõimsus pole ka enam muidugi algne.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kui võimas tal mootor oligi? Võimalus on 1 faasilise tootega sagedusmuundur paigaldada, välja annab 3x220 V. Plussiks sujuv käivitus ka.
Vasta

Aga kuidas ühendada nõukaaegse nelja klemmiga pistiku asemele kaasaegne viie klemmiga pistik? Jättes hetkeks kogu automaatika välja siis
L1 L2 L3 mootori mähiste klemmidele
PE kollaroheline kuskile kompressori keresse
N -?
Minu aparaadil on eelmine omanik paigaldanud 3f relee mille mähise vooluring käib läbi rõhulüliti, kogu install on nagu on, tahaks teha nii et kompressor mind vahepeal garaazist välja ei viska Smile 

       

       

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne