28-08-2019, 21:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2019, 23:09 PM ja muutjaks oli Laurts.)
Tänud nõuandjatele, sain kompressori käima.
Kuidas see asi originaalis on mõeldud toimima - mootor töötab pidevalt, kui rõhk on üleval siis avariiklapp avaneb ja laseb üleliigse välja?
Venekeelses juhendis on veel juttu ressiiveri külge ehitatud niiskuseraldajast ja rõhuregulaatorist, kõik see kompott mahub sinna torbiku ja selle kaane sisse kus on õhuväljavõtted ja manomeeter?
Kuidas see asi originaalis on mõeldud toimima - mootor töötab pidevalt, kui rõhk on üleval siis avariiklapp avaneb ja laseb üleliigse välja?
Venekeelses juhendis on veel juttu ressiiveri külge ehitatud niiskuseraldajast ja rõhuregulaatorist, kõik see kompott mahub sinna torbiku ja selle kaane sisse kus on õhuväljavõtted ja manomeeter?
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki