K:kompressor

(03-01-2020, 02:02 AM)Laurts Kirjutas:  ju see 7 ja 9 bari vahel töötamine käib ikka sellele vene tehnikale üle jõu...
Mille põhjalt Sa seda järeldad? Kas on mingi tehasenorm, mis on nendest väiksem?
...või mis seal peas täpselt kuuma kardab, mis nt mu co7 puhul kuuma ei karda?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(03-01-2020, 09:23 AM)Dogfish Kirjutas:  Väike teemaväline küsimus. Olen terve selle postituse läbi lugenud aga enam ei mäleta, kas oli juttu. Nimelt tekkis küsimus, et kas Zili kompressor on võrdväärne CO 7 kompressoriga? Ehk et kas tootlikus jääb samasse suurusjärku?
puusalt huupi, et Zil-i oma on lahjem. On olnud juhus mõlemat värvimisel kasutada, zili oma auto peal, gaasipedaal pöördeid hoidmas aga püstolist kadus surve paarikümne sekundiga. CO-ga kannatas pidevalt tööd teha.
guugel annab vasteteks 200 v. 500l/min.
AM vanem teema


Vasta

(03-01-2020, 10:43 AM)13piisab Kirjutas:  
(03-01-2020, 02:02 AM)Laurts Kirjutas:  ju see 7 ja 9 bari vahel töötamine käib ikka sellele vene tehnikale üle jõu...
Mille põhjalt Sa seda järeldad? Kas on mingi tehasenorm, mis on nendest väiksem?
...või mis seal peas täpselt kuuma kardab, mis nt mu co7 puhul kuuma ei karda?

Passis on kirjas et kompressor on ette nähtud 6MPa tööriistadele, avariiklapp avaneb 7 peal

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Nõuka ajal tehti asju võrreldes tänapäevaga väikese varuga. Küll aga pikalt CO7-t kasutanud mehed ütlevad, et kestab ta kõige kauem 6 bar peal. Endal mul 8 peale pandud, kuna hetkel intensiivselt ei kasuta.

Kui sul juba garaaž mingit "sudu" täis on, siis ma ei tea mis sul seal põleb 80 kraadi juures? Ma kusjuures usun, et see võib olla täiesti normaalne töö temp. Peaks oma isendil ka ära mõõtma millalgi, aga pole lähiajal nii palju õhku tarvis. Rolleyes
Vasta

(07-01-2020, 01:13 AM)ratsoup Kirjutas:  ... sul seal põleb 80 kraadi juures? ...

80 kraadi juures ei põle midagi. Mul on pikal kasutamisel läinud nii palavaks, et seisma jätmisel säriseb. Siis on küll hais järgi. Garaasis on töö tegemisel ikka mingi "sudu" üleval.
Vasta

(03-01-2020, 09:23 AM)Dogfish Kirjutas:  Väike teemaväline küsimus. Olen terve selle postituse läbi lugenud aga enam ei mäleta, kas oli juttu. Nimelt tekkis küsimus, et kas Zili kompressor on võrdväärne CO 7 kompressoriga? Ehk et kas tootlikus jääb samasse suurusjärku?
Vahe on ikka suur , isegi kordades, zili kompressori kahjuks.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta

Kui kellelgi soovi, siis seisab üks CO7 kompressor. Viimati tegi aktiivselt tööd umbes 4 aastat tagasi, toona sai vahetatud õli, klapid ja kolvirõngad. Automaatikat ei viitsinud peale aretada, õhuringi oli pistetud üks väike tänapäevane kompressor, mille rõhulüliti lülitas kontaktorit.
Huvilistele saab ka millalgi pildid!
Vasta

Küsimus CO-7 õli vahetamise kohta.

Oskab keegi täpselt öelda, kus kohast vana õli kõige lihtsama vaevaga välja lasta oleks mõistlik?

Otsest kruvi põhja all endal silma ei hakanud, ehk leidub veidi targemaid kel head nõu anda!?
Vasta

Kuskil all peaks ikka punn olema, ma mäletan, et ma panin kausi paakide alla ja kahe paagi vahelt sai õli välja lastud. Alternatiiv on osta väike käsipump või suurem süstal koos voolikujupiga ning varda august välja tõmmata.
Vasta

pass näitab, et all on veidi viltune karteripõhi ja selle madalamas otsas horisontaalne õlipunn.
Vasta

Ma päris vaatasin sinna alla, et kas tõesti on asi nii hull, et seda punni üle ei leia. Tuli välja, et on jah. Punn, va sunnik, on kompressori alla niimoodi ära peidetud, et annab otsida. Pidi päris käpakile laskma, et näeks.
Vasta

Kas on keegi kunagi kokku puutunud sellise kompressoriga ja oskab selle käsitsemise nippe kommenteerida? Kas selle võimsusest piisab liivapritsi tööle rakendamiseks? Kas peaks juurde ühendama veel mingi suurema survemahuti? Milleks kasutatakse selles riistas õli ja millist? Kas õli kasutatakse nii määrimiseks kui jahutamiseks?

[Pilt: 20200209_140239.jpg] [Pilt: 20200209_140416.jpg] [Pilt: 20200209_140428.jpg]
Vasta

Aitan Sind guugeldamisega: https://www.google.com/search?q=zif+55+kompressor

5500l/min
Zil mootoriga ehk siis vedelikjahutus. Pildil ju radikas kah näha.

Edit: seal analoogsest peletisest head pildid:
https://auto.ria.com/auto_zif_55_12681067.amp.html

Paistab, et organeid on modifikatsioonidel natuke erinevalt paigutatud.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Tegemist ZIF-55 kruvikompressoriga, õli käib kruvikompressorile sobilik, kollane püstine potsik on õhust õli eraldamiseks, millega ta väga hästi hakkama ei saa. Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis. Liivapritsi toitis ära, aga paak võiks vahel olla õli,vee eraldamiseks ja rõhukõikumiste stabiliseerimiseks. Uuest peast on väiksema avaga piiravad plekitükid siseneval õhul ja karburaatoril.
Vasta

(09-02-2020, 20:38 PM)Brrr Kirjutas:  Tegemist ZIF-55 kruvikompressoriga...
Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis.

On see bensiinikulu ikka nõnda suur?
Pole selle ZIFiga kunagi kokkupuudet olnud, aga...
Oman ühte teist marki kolbkompressorit, tootlikusega 5.25 kanti minutis. Ringi ajab Belarusi diisel ja kütusekulu 7-8 liitri vahel tunnis. Kuna nüüd diisel bensiinist ikka nii suures ulatuses kütusekuluga ei erine ja see ZIFi kruvielement peaks nõksake parema kasuteguriga olema. Siis tundub see 50-60 liialdus olevat.
Sidorovile. Liivapritse on ikka väga erineva õhuvajadusega ja ilma täpsustamata ei saa kohe kuidagi vastata liivapritsi äratoitmise kohta.
Kõige rohkem oleneb õhu kulu düüsist. Mida jämedam düüs, seda kiirem töötulemus. Näiteks siin tabel aimduse saamiseks:
https://www.eccofinishing.se/en/Product-...st-nozzles
Või ka see, antud erinevad õhuvajadused erinevate rõhkude juures. Kuigi alla 7-8Bar nagunii eriti enam ei puhasta liiv, teral peab kiirus taga olema:
http://www.cedo.ee/graanuli-ja-liivapritsid


               
Vasta

Tsitaat:Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis
ZILi mootor LAZi peal oli tehase norm 45 sajale. Buss ei uha pidevalt täisvõimsusel nagu asfaldilõhkumisel õhuvasaratega. Võib saavutada küll 50-60 l/h.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Arvatavasti on probleemiks vajalik pöörlemiskiirus, mis on 3000 lähedale ja mootori olematu erivõimsus.
Vasta

(09-02-2020, 23:43 PM)meli666 Kirjutas:  
(09-02-2020, 20:38 PM)Brrr Kirjutas:  Tegemist ZIF-55 kruvikompressoriga...
Bensiinikulu ligikaudu 50-60l tunnis.

On see bensiinikulu ikka nõnda suur?
Pole selle ZIFiga kunagi kokkupuudet olnud, aga...
Oman ühte teist marki kolbkompressorit, tootlikusega 5.25 kanti minutis. Ringi ajab Belarusi diisel ja kütusekulu 7-8 liitri vahel tunnis. Kuna nüüd diisel bensiinist ikka nii suures ulatuses kütusekuluga ei erine ja see ZIFi kruvielement peaks nõksake parema kasuteguriga olema. Siis tundub see 50-60 liialdus olevat.
...
  
Ammustel aegadel kasutasime samast ZIF-i liivapritsi taga. Meister soovis päevaks 2-3 kanistritäit bensiini, ehk 40-60l. Töötunde max 5-6h. Jagus päevaks ja arvata et jäi ülegi.
Mootor on küll Zil-i oma, aga R6, ehk vana Zahhaari (Zil 157, 151?) oma. LaZ bussidel kasutati V8-t, ehk juba 130 oma, LaZ Turistil oli juba Ural 375-ga sama mootor, ehk forsseeritud 130-e V8, mis oli (Urali peal) suuteline tõesti "liiter sajale" tarbima.

edit. ikka jah liiter kilomeeter, ehk 300l AI 93-e 300km. Aga kuna kanistritäie eest sai ju kohalikelt pool liitrit riigi oma, või 0,7 omatoodangut, siis oli kulu veelgi suurem...


Vasta

(10-02-2020, 10:16 AM)hulgus Kirjutas:    ... Ural 375-ga sama mootor, ehk forsseeritud 130-e V8, mis oli (Urali peal) suuteline tõesti "liiter sajale" tarbima.
ikka liiter kilomeetrile, norm oli mälu järgi 70l sajale, raskemates oludes tuli välja see üks ühele suhe
Vasta

Liiter sajale on ikka väga öko... 375 norm oli mälu järgi 90-130 liitrit sajale.
Nende zif kompressoritega tuleb tähelepanelikult ja täpselt järgida ekspuatatsioonijuhendit.
Näituseks ei anna nad trassi rõhku alla 4,5atm, selle eest vastutab minimaalrõhu klapp.
Tihti on see reguleeritud/või üldse välja visatud/ madalamale survele mis toob omakorda kohe kaasa suurenenud õlikulu.
Suurenenud õlikulu on tingitud ka separaatoris oleva jämedakarvalise lambavilla puudusest elik ei separeerita õli õhust vajalisel määral välja.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne