04-01-2007, 10:34 AM
Kolvigrupi seisundit saab hinnata lihtsa kompressomeetriga. Tõsi, selleks peab saama mootorit ringi ajada...
Kui surved ikka 10 ligi, siis on moto tihe. Võimalikud õlilekked klapisääretihendite vahelt on odavad likvideerida. Ja niikuinii tuleb kaaned (klapikambri ja karteri) maha võtta ning kontrollida mootori soolikate seisundit, kui mootor juba põrandal lebab.
Minu soovitus oleks pigem vaadata järgmine ja korralikum auto ning jätta praegune varuosadeks. Kui Astra on kuidagi südamelähedaseks saanud...
Igasugune remont ja vahetus läheb igal juhul üksjagu maksma.
Rõhutan veelkord Jesperi soovitust: 2 kEEKi eest mootoriremondi lubaja juurest JOOKSE KIIRESTI VASTASSUUNAS minema... Selle raha eest head tööd ei saa. Ja kehva tööd, kellel seda vaja on?
Kuigi, ~20 kEEK maksvale autole on samas suurusjärgus remondi tegemine majanduslikult mõttetu liigutus. Autol peab ikka päris suur moraalne väärtus olema, et sellist investeeringut teha...
v6sa@õe.auto.väärtust.just.100%.tõstnud...
Kui surved ikka 10 ligi, siis on moto tihe. Võimalikud õlilekked klapisääretihendite vahelt on odavad likvideerida. Ja niikuinii tuleb kaaned (klapikambri ja karteri) maha võtta ning kontrollida mootori soolikate seisundit, kui mootor juba põrandal lebab.
Minu soovitus oleks pigem vaadata järgmine ja korralikum auto ning jätta praegune varuosadeks. Kui Astra on kuidagi südamelähedaseks saanud...
Igasugune remont ja vahetus läheb igal juhul üksjagu maksma.
Rõhutan veelkord Jesperi soovitust: 2 kEEKi eest mootoriremondi lubaja juurest JOOKSE KIIRESTI VASTASSUUNAS minema... Selle raha eest head tööd ei saa. Ja kehva tööd, kellel seda vaja on?
Kuigi, ~20 kEEK maksvale autole on samas suurusjärgus remondi tegemine majanduslikult mõttetu liigutus. Autol peab ikka päris suur moraalne väärtus olema, et sellist investeeringut teha...
v6sa@õe.auto.väärtust.just.100%.tõstnud...