OPEL ASTRA 1.6 mure mootoriga
#21

(29-04-2015, 16:15 PM)mossepower Kirjutas:  Õlitase on normis?
...

On olnud kogu aeg ja on ka praegu. Mootor on sõitnud sünteetilise õliga.

See plokikaanetihendi poegimine käis ka minul peast läbi, kuna kolmandasse silindrisse suruõhku andes puhus nagu teise küünlaavast välja...
Vasta
#22

Näiteks Russ käib täitsa edukalt,kui 2 ja 3 silindri vahel plokikaanetihendist tükk puudu.... aga hääled on väga imelikud. Samuti jõu kadu.
Ma kahtlustan,et selline asi võib juhtuda küll,et tihend segi. Seda pole eriti raske kontrollida ka. Kaan maha ja ongi näha.
Vasta
#23

sarnane juhtum oli kunagi asconaga ... põhjuseks pragu plokikaane tihendis kahe silindri vahel ... algul olin valmis ka ise mootorit maha kandma ... Wink
Vasta
#24

Ise olen kah kõrgpinge mõõtetulemusena kahtlustanud süütemoodulit, kui viga oli hoopis põlenud väljalaskeklapis mille tulemusena põlemata kütusesegu kärpis kõrgpinge maha.
Tegu oli kah opeliga mille läbisõit oli 100k km alla.
 Seda pooldunud kaanetihendi värki on ennemgi nähtud ja arvatavasti ka teema algatajal sama viga.
Vasta
#25

See kaan läheb just sealt kõveraks ja lõpeb ka tihend,aga 1 ja 4 veel töötavad ju Big Grin .Kaan kindlalt lihvi ka enne koostamist.
Vasta
#26

(01-05-2015, 18:34 PM)ahtos Kirjutas:  See kaan läheb just sealt kõveraks ja lõpeb ka tihend,aga 1 ja 4 veel töötavad ju Big Grin .Kaan kindlalt lihvi ka enne koostamist.

Arvestades seda, et antu isend nõuab enne ülevaatust veel kolmekohalise summa jagu varuosi, paari päeva tööd ja mingit erilist moraalselt väärtust ka ei ole, siis odavam on osta aastase ülevaatusega järgmine isend. Big Grin

Aga kaane lahkan huvi pärast maha küll - mind täitsa huvitab, mis krt seal toimus.
Vasta
#27

Seal kaks varianti kas tosooli tase oli madal(sai natuke sooja)või eelmine lukusepp pani kõige odavama kaanetihendi jättis järelpingutamatta ja ka hoidis lihvimise pealt kokku.
Vasta
#28

Pildil ühest samasugusest mootorist välja võetud väljalaskeklapp, ülejäänud 7 vl klappi olid sarnase juraga kaetud. (Sisselaske poole omad olid lihtsalt paksu pigi ja tahma korraga kaetud) Klapi tööpinnad olid põhimõtteliselt olematud, kogu klapipesa ja selle tagune osa olid sellise kivikõva moodustisega kaetud. Korraliku kompressiooni oodata sellisest asjast oli liiast aga peale meisliga selle jama maha raiumist, klappide üle lihvimist ja uuesti sisse sooveldamist tekkis isegi kompressioon.
Põhjus:
Jummel seda nüüd täpselt teab aga ma eeldan, et mitmeid aastaid vahetamata õli, mis klapisääretihendid suuresosas ära kulutas ja järgijäänu kivikõvaks muutis, võis omada osalist rolli liigse õli silindrisse sattumise eest. Pluss veel Ecoteci konstruktsiooniline eripära mis karterisse väiksemagi surve tekkimisel õli sisselaskesse lükkab ( survet karteris põhjustas ilmselt sama moodi pikalt vahetamata õli).
   [Pilt: PA185060_copy.jpg]

Aga laiemas plaanis on kõne alune Ecotec minu hinnangu suhteline õnnetus. Ei ole ta ökonoomne ega ka liialt jõuline.
Süütemooduli läbi põlemine on sellele mootorile väga levinud tüüpviga, seega kui mootor järsku muutub jõuetuks siis enamus juhtudel on põhjuseks mooduli mitte toimetamine. Muidugi kui ikka kompressioon on 0 siis tasub esmalt klappide majandus ülevaadata (nt. tõukurid kinnikiilunud või klapid muul põhjusel lahti).
Vasta
#29

(03-05-2015, 18:31 PM)ahtos Kirjutas:  Seal kaks varianti kas tosooli tase oli madal(sai natuke sooja)või eelmine lukusepp pani kõige odavama kaanetihendi jättis järelpingutamatta ja ka hoidis lihvimise pealt kokku.

Tosool on olnud viimased 4000 km maksimumis. Tean, sest mina ise kontrollin ja lisan vajadusel. See pada pole juurde küsinud. Ka praegu on õli puhas ja kuldne, tosool kenasti puhas.

Lahti pole see mootor alates 2005. aastast käinud, kuna auto eelmiste omanike tegemistega olen kursis. Varasemast ajast puudub teadmine, kuid 10 aastat ja pea sadatuhat tõrkevaba km, pole vist väga põhjust kurta. Tehases mootorisse laaditud kilomeetrid said lihtsalt otsa.

Väikeseks märkuseks teistele: kütusepumba relee on sel värdil peidetud parempoolse jalgadepolstri taha A-piilari külge. Andis ikka otsida, et paaki jäänud "standardile vastav" põlevvedelik kätte saada. Big Grin
Vasta
#30

(03-05-2015, 22:29 PM)v6sa Kirjutas:  
(03-05-2015, 18:31 PM)ahtos Kirjutas:  Seal kaks varianti kas tosooli tase oli madal(sai natuke sooja)või eelmine lukusepp pani kõige odavama kaanetihendi jättis järelpingutamatta ja ka hoidis lihvimise pealt kokku.

Tosool on olnud viimased 4000 km maksimumis. Tean, sest mina ise kontrollin ja lisan vajadusel. See pada pole juurde küsinud. Ka praegu on õli puhas ja kuldne, tosool kenasti puhas.

Lahti pole see mootor alates 2005. aastast käinud, kuna auto eelmiste omanike tegemistega olen kursis. Varasemast ajast puudub teadmine, kuid 10 aastat ja pea sadatuhat tõrkevaba km, pole vist väga põhjust kurta. Tehases mootorisse laaditud kilomeetrid said lihtsalt otsa.

Väikeseks märkuseks teistele: kütusepumba relee on sel värdil peidetud parempoolse jalgadepolstri taha A-piilari külge. Andis ikka otsida, et paaki jäänud "standardile vastav" põlevvedelik kätte saada. Big Grin

 Vbolla kütusepumba kaitse polnud nii värdjalikus kohas  Wink 

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#31

Opelil kütuse kättesaamine ju lihtsamast lihtsam - kapoti alt voolik lahti, kaitsmeblokist pumba kaitsmele toide peale ja voolabki.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#32

(04-05-2015, 20:28 PM)Walter Kirjutas:  Opelil kütuse kättesaamine ju lihtsamast lihtsam - kapoti alt voolik lahti, kaitsmeblokist pumba kaitsmele toide peale ja voolabki.

Vat, oleks pidanud siit enne küsima. Big Grin Ma oma peaga toimetasin kütusepumba releepesa kaudu.
Vasta
#33

Tere.

Kuna siin juba 1,6 mootori teema siis küsin ära ka oma osa.
Nimelt sai otsa mu Astra f-i mootor, mis kannab koodi  x16sz. Olemas on Astra G töökorras komplektne mootor koos pritsega, mille kood on x16szr. 
Väliselt on need mootorid identsed, tehniliste andmete järgi on vanem 52 ja uuem 55kw. Kas uuema Astra mootor (55kw) töötab vanema mootori (52kw) juhtajuga?

Kokkuvõtteks olemas on: 
Auto x16sz 52kw mittetöötava mootoriga Astra f
Uus mootor x16szr 55kw pärineb oma eelnevas elus Astra G-lt
Vasta
#34

(06-02-2018, 22:36 PM)Viin Kirjutas:  Tere.

Kuna siin juba 1,6 mootori teema siis küsin ära ka oma osa.
Nimelt sai otsa mu Astra f-i mootor, mis kannab koodi  x16sz. Olemas on Astra G töökorras komplektne mootor koos pritsega, mille kood on x16szr. 
Väliselt on need mootorid identsed, tehniliste andmete järgi on vanem 52 ja uuem 55kw. Kas uuema Astra mootor (55kw) töötab vanema mootori (52kw) juhtajuga?

Kokkuvõtteks olemas on: 
Auto x16sz 52kw mittetöötava mootoriga Astra f
Uus mootor x16szr 55kw pärineb oma eelnevas elus Astra G-lt

Sai siis eluskantsed ise ära proovitud. 
Välimuselt on mootorid väga sarnased ja x16szr hakkab x16sz ajuga tööle küll. 
Astra g mootori panekuks Astra f-ile tuli vanalt mootorilt ümber tõsta kõik andurid (va. lambda, ja õlirõhu andur), kuna pistikud ei sobinud. Vana mootori EGR ei soinud uue mootori kollektoriga seega EGR-i pistik sai Astra G juhtmestikust võetud. Ainuke suurem erinevus mootoritel on sisselaske kollektori erinevus- lisaks EGR-i erinevusele ei sobinud gasitrossi kronsa ja puudu oli jahutusvedeliku näidiku anduri koht.  Astra G f16 käigukast ei sobinud F-ile kuna survelaager hüdrauliline ja spidomeetri ajamit pole. Summuti tegin G ja F-i hübriidi, kuna kollektorid veidi erinevad.

x16sz                        x16szr       
[Pilt: 1114750631851d.jpg] [Pilt: 111475061c4836.jpg] 
Vasta
#35

Tervist .

 Kuidas vahetada Opel Astra f mootoriruumi luugi tross ? Autos seesmine osa on nii "emaselt" kuidagi poolviltu ja armatuuri taga , ligi ei pääse ja ega ei näe ka midagi mis ja kuidas , seega palun lahkesti õpetada .
Vasta
#36

guugeldades? Näiteks nii:
https://www.google.com/search?q=opel+ast...ve&ssui=on

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#37

Tere.

 Tänan vaeva eest , kuigi mingit abi sellest abistavast viitest polnud , aga silmaringi avardav igal juhul ... .
Vasta
#38

Vigisemise asemel proovi ise paremini, kui ingliskeel on vöimatu siis endise kodumaa ilus sönavulin ehk aitab. Mis krdi komme see on, end abituks tehes veel nende kallal mögiseda kes suuna kätte näitavad?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#39

edvard Kirjutas:Tervist .

 Kuidas vahetada Opel Astra f mootoriruumi luugi tross ? Autos seesmine osa on nii "emaselt" kuidagi poolviltu ja armatuuri taga , ligi ei pääse ja ega ei näe ka midagi mis ja kuidas , seega palun lahkesti õpetada .
Võta taskulamp ja sukeldu peadpidi pedaalide juurde (ruumi on vähe aga norm. kehaehitusega isik saab hakkama). Kui avamise käepide istub poolviltu oma pesas siis on selle kinnituspesa juba deformeerunud. Mõistlik osta sel juhul uus tross koos uue salongikäepidemega, ei maksa palju. Kui soov ainult tross vahetada siis käepide käib oma pesast ilusti välja, aitad kruvikaga veidi kaasa. Kui käepide pesast väljas siis trossi otsa saad kergesti sealt kätte. Kui veidigi analüütilist mõtlemist siis saab kohe aru mis ja kuidas see asi seal tehtud on.
Loodan et oli abiks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#40

Tere.

 Oli abiks küll , Edvard tänab .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne