DKW tuvastamine
#1

Palun abi DKW tuvastamisel (nii nagu minu valduses oleval DKW 350 nii ka sellel rattal puuduvad raaminumbrid ja birka).
Mis võiks olla ratta täpne mark, millised osad ei kuulu orig. kindlasti selle mudeli külge.
Samuti huvitab kui palju sellist DKW mudelit eestimaal leidub (komplektsed isendid) ja kas foorumis on esindatud mõni kodanik kes selle mudeliga kokku puutunud ja oskab taastamisel (osade tellimine/ hankimine) nõuga abiks olla?

Fredo


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Vasta
#2

Ilmselt SB200, valmist alates 33 või 34 kuni 38 aastani väidetavalt 60400 tk koos Luxus mudeliga. Silindri läbimõõt 60 mm, SB250-l 68mm. Oman SB250 Spordi mõttelist osa, saadud Zündapp666-lt, mõnel mehel veel siin foorumis selline, 200-seid kindlasti ka mingis komplektsuses, sõitvat/taastatud ei tea aga millalgi oli Kurtnas/Tagadil laadal üsna kena masin müüa. Replika osi saab Saksamaalt/Poolast tellida mõningaid. Sinu masinal paisravad vist kõik osad DKW omad, pakiraam vanem mudel, igatahes hilisematel oli teine. Raami nr vasakul küljel tagumisel "kolmnurgal" nagu ka NZ-del.
Vasta
#3

Oled Sa kindel, et raaminumbrit pole? Ei ees "lenksulaagri" läheduses ega ka tagaratta kinnituse juures? Minu ühel 200se raamil (nn varuosaraam) on number taga, teisel, Sport 250 raamil (üsna komplektne ratas, mille kunagi tahan taastada) on ees.

Raaminumbri järgi on aastaarvu ja mudeli kindlakstegemine kukepea - täpsed tabelid on olemas.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Raaminumbrite puudumises olen kindel jah. Ühest lakast saadud nii NZ350 kui ka kõneall olev SB250 ja mingil arusaamatul põhjusel pole kummagi ratta raamil raaminumbreid. Mõlemad raamid hoolikalt harjaga haljaks lastud.

Fredo
Vasta
#5

fredo Kirjutas:Raaminumbrite puudumises olen kindel jah. Ühest lakast saadud nii NZ350 kui ka kõneall olev SB250 ja mingil arusaamatul põhjusel pole kummagi ratta raamil raaminumbreid. Mõlemad raamid hoolikalt harjaga haljaks lastud.

Nojah, mind eksitasid need fotod, kus raamid üsna roostesed.

Siis pole muud, kui mõõdad ära silindri ja saad teada, kas Su aparaat on tavaline 200ne või on haruldasem Sport 250. Valdav enamik pisidetaile nagunii neil samad (kui isegi mitte vast pea kõik).  Siis jääb ainult aastaarv teadmatusse ehk siis vahemikku 1933-38, nagu kaasfoorumlane kass Sulle juba mainis.

(Ja kui väga tahta, saab mingi raaminumbri ja aastaarvu välja mõelda ning sobiva kujuga raudade olemasolul raaminumbri taastekitada. Ja pirkast lasta teha replika. Aga sellest ei ole siis hiljem, viimase seibini taastatud ratta korral vaja igaühele üksikasjalikult rääkida... Wink )

Lihtsalt taustateadmiseks Sulle kõrvale, et minu Sport 250 on 1937.a. algusest...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#6

uurides detailide katalooge sain teada et sport 250 on mootori alt kinnise raamiga ja tavalised 200-sed on mootori alt raam lahti nii et mootor ise hoiab raami koos. Selle järgi pakuks et sport 250. minu omal oli raami number sadula all vasakul pool (raami peal). Mul olemas det. kataloogid ka ja mõned pildid enda kunagisest masinast. kui kellelgi huvi on siis võin midagi lisada...

militaarmootorrattur
Vasta
#7

Silindri läbimõõduks sain vastavalt 60,00-60,22 sõltuvalt kust ja kuidas mõõta. Seega siis mootor SB200?!
Mootori alt ei jookse üks raam, vaid mootori aluses osas kummalgi pool raami ca 3-4 mm paksusest lehtmaterjalist stantsitud/lõigatud ja poltidega kinnitatud "kõverikud". Kas zyndapp666 pidas raami all silmas neid poltidega kinnitatud raami osi või seda, et spordil kogu raam monoliitselt ühes tükis mootori aluses osas? Nende plaatide töötluse kvaliteedi järgi ütleks, et need ikkagi tehase toodang..

fredo


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#8

zyndapp666 Kirjutas:uurides detailide katalooge sain teada et sport 250 on mootori alt kinnise raamiga ja tavalised 200-sed on mootori alt raam lahti nii et mootor ise hoiab raami koos. Selle järgi pakuks et sport 250. minu omal oli raami number sadula all vasakul pool (raami peal). Mul olemas det. kataloogid ka ja mõned pildid enda kunagisest masinast. kui kellelgi huvi on siis võin midagi lisada...

P.S. Nii DKW NZ350 kui SB200/SB250 puudutavatest materjalidest oleksin kindlasti huvitatud!

fredo
Vasta
#9

fredo Kirjutas:
zyndapp666 Kirjutas:uurides detailide katalooge...

Nii DKW NZ350 kui SB200/SB250 puudutavatest materjalidest oleksin kindlasti huvitatud!

http://epll.no-ip.com/dkw/dkw250/dkw250.htm - SB 200, SB 200 Luxus ja Sport 250 detailikataloog.

Muide - DKW ei ole kunagi teinud ratast margiga SB 250, 1930ndate SB-aegne 250ne kandis ikka nimetust Sport 250.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

vaata seda Valdo antud linki, sealt saad aru mida ma mõtlesin nende raami erinevuste kohta. Lihtsalt mulle tundus et sinu dkw raamil on mootori alt kinni ja seetõttu pakkusingi et tegu sport 250-nega. Aga raami nr otsi jah sadula all vasakul pool, hästi sügavalt löödud nii et kui käiatud või keevitatud peaks armid näha olema.

militaarmootorrattur
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne