Mille Moskvichi summuti osa?
#1

   Kas see summuti tagaosa on 407 või 408  oma?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

408, sirge toruga.
Vasta
#3

taruvaras Kirjutas:408, sirge toruga.
Nii ma mõtlesingi . Tänan Wink. Rääkisime sellest juba minu Moskvichi teemas, aga nüüd on ka pilt olemas Smile
Vasta
#4

Vahva kui mingi asi on kindlelt paika pandud.Aga äkki on 403 oma?Ei ole kiuslik,vaatasin neid pilte ja kunagi oli minu igapäeva autoks M-403IE.No nii.Väidan,tahtmata välja kutsuda mõtetuid targutusi Mosse põlvnemisest,mudelite järjekorrast,et see summpari tagumine osa võib sobida nii mudelitele 402,407,403 ja 408.Neile kõigile omane ümar püti ristlöige.Samas, neil kõikidel kuni 412,2140 hilisemate väljalasketeni (millel taas 2 osaline)vastastiku vahetatav-tõsi pisut pärast väikest näputööd. .Taas kuulen kisa-pole ju võimelik!Kui häda käes,siis on .Panin oma M-403-le alla 412 summuti.Veidi sai ümber tehtud vaid ots millesse suubus 402/407/403/408(mudelite järjestus on õige!) pikk leegitoru.Toru läbimõõt on lihtsalt väiksem,nimelt mudelitel 402/407/403/408 ja isegi 2138.Väliselt on nii,et 402/407/403 ja 408 sumpar on ümara ristlõikega,412/2140 oma aga lapik ja jämedama toruga.Aga kaarest alates mis läheb üle silla,pole MINU arvates võimalik eristada sumpareid 402/407/403/408 ja 2138 varasematel väljalasetel.Lõpp on neil kõigil sirge
Tervitades;Flanagan
Vasta
#5

Varsti peab üks summuti osa veel Narvast tulema . Ja see on täpselt 407-lt. Siis teen ma veel pilte ja vaatame kas nad on ikka ühesugused või mitte .( See osa mis piltidel on , oli ostetud nagu 407 oma, kuid temaga koos oli veel toru mis mootorist tuleb ja ta on lühike - täpselt 408 oma , aga kuulutuses oli "407 summuti kogu pikkuses" )
Vasta
#6

Veelkord jõudu! Kogemata kustutasin kogu eelneva postituse.
Kui mitme osaline Sinu arvates 407/408 sumpari süsteem on?Mina väidan,et kahe osaline.Esimene osa mis algab väljalaske kollektorist ja lõppeb veidi enne tagasilda sumbaripütti suubudes.Sa see osa on pikk ja enamus osas sirge.Ja on seda nii 402/407/403 kui ka 408 ja vististi 2138.Kinnitus ta väljalaske sarjas oleva kahe tikkpoldi külge kahe mutriga,mille vanad mosse taadid lasid treialitel treida grafiit-pronksist.Mina noore poiskesena sammuti.Miks?Et ikka lihtsam seda pikka tuletoru vahetada oleks.Kollektori ja tuletoru flantsi (liikuva) vahele käis rõngas tihend(mitte segamini ajada simmerlingi,steffa ja eskaga-samad asjad kõik),vaid selline millel metall ümris ja kui mälu ei peta,siis sisaldas ka asbesti.Kui nüüd hästi mäletan ,siis 402-408 oli see tuletoru sama.Vähemalt sellist kogemust mäletan.
Head soovides,Flanagan
Vasta
#7

Minu isiklik arvamus, et 407 -l on kaheosaline summuti pika sirge toruga mootorilt pütini, aga 408-l on veel üks resonaator peab olema ja siis summuti on kolmeosaline .Millest siis see lühike osa, mis mulle tagaosaga kaasas anti ? 408 mudelil 1/43 on ka see pütt olemas .
Vasta
#8

Veelkord tere!
Resonaator tuli alates mootorist 412.M-408 seda polnud.Neid autosid on ikka veel nii,et sõbralikk soovitus Sulle-katsu neid masinaid ikka ise altpoolt vaadat.Ära kasuta mingit mudelit skaalas 1/43.Tegelikult skaalas polegi asi.Uuri asju ikka veidi rohkem.Ja mõtle nüüd.M-408 mootor on vägagi sarnane M-407 mootoriga.Tühised 5 hj vahet sama mahu juures.Gabariidid ja mass ka pea sama.Aga nende vahele mahtus ka üleminekumudel M-403.Sealgi täpselt sama väljalaskesüsteem
Sõbralikult,Flanagan
Vasta
#9

Tundub nii, et sul on õigus. Tänan Smile Vaatan siis mingi 408 alla.Wink
Vasta
#10

Flanagani jutt absoluutselt õige, ainult väike nüanss oli - 402,407 leegitoru ja 403, 408 leegitoru mootoripoolses otsas painded veidi erinevad.

Terv. Avo
50 50 598
Vasta
#11

Paneks kah natike siia teemase

See on 408
[Pilt: 408-070.jpg]
Vasta
#12

OK! Aga mul on jälle küsimus-  mille oma on siis see lühike toru?Rolleyes.  Ta on palju lühem kui  mu Moskvichil seisav  osa  ,ainult läbimõõt on sama .


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#13

Jõudu!
Vaata kas see toru on lühemakst tehtud või on lühemaks muutunud? Kas pikkus on selline,et ulatub klambrini (vt eelmist postitust) millega tuletoru tagumine pool üleval seisab.Kui ongi nii pikk,siis võib arvata,et see toru on lühemaks MUUTUNUD.Klambri koht oli tavaline kus taolise konstruktsiooniga(402-408)katkes.Omajagu andis kaasa ka õlifilter mille käepideme võlli vahelt kippus õli välja immitsema.Nii,et õlikärsahais seisval just sõidust tulnud masinal polnud mitte eriti haruldane.Ja see va kärrssav oli jäi pidama just selle klambri taha.Ja mingil ajal ta siis ka katkes.
Aga ühest asjast ei saa mina nüüd mitte aru.Vabandust ette.Milleks ostad sellise roostes käraka?Mõtlen nüüd just seda sumpari värki.Usu see hajub kohe varsti
Edu soovides,Flanagan
Vasta
#14

Tarvis :-).See roostes toru oli tagaosaga komplektis. Tagaosa ise on päris hea.   Tegin siis 10 min.tagasi uusi pilte,nendel on kõik näha.  Selle toru ots näeb välja nagu tehases tehtud, väga korralik. Toru pikkust on ka piltidel näha , kinnitusklamber seisab päris kaugelt toru otsast .Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta
#15

See lühem tuletoru kas ei või mitte kuuluda hoopis 402 eelkäiatele 400/401. Toru ei tundu isetegevuskorras lühendatud olevat, lõikeservas ilus faas!
Tegin ka ükspäev kahest kõvera toruga summutist pildi, kuid see sai liialt suur ja ei saa siia sisestada.
Vasta
#16

Need tuletorud on ühesuguse läbimõõdu,pikkuse ja otstega ainult painde nurgad erinevad. http://beta.album.ee/simmer
Vasta
#17

simmer Kirjutas:Need tuletorud on ühesuguse läbimõõdu,pikkuse ja otstega ainult painde nurgad erinevad. http://beta.album.ee/simmer
Ja see toru, mille tagaots on natuke paindunud , 407 oma .
Vasta
#18

taruvaras Kirjutas:See lühem tuletoru kas ei või mitte kuuluda hoopis 402 eelkäiatele 400/401. Toru ei tundu isetegevuskorras lühendatud olevat, lõikeservas ilus faas!
Tegin ka ükspäev kahest kõvera toruga summutist pildi, kuid see sai liialt suur ja ei saa siia sisestada.
Aga saatke see pilt palun minu postkasti : new_vadik@mail.ru . Tänan Smile
Vasta
#19

Juba ette väike vabandus.Söbrad,ärge tegelege lollustega,pange parem oma valduses olev Mosse söitma.
Siiralt head sooviv Flanagan
Vasta
#20

flanagan Kirjutas:Juba ette väike vabandus.Söbrad,ärge tegelege lollustega,pange parem oma valduses olev Mosse söitma.
Siiralt head sooviv Flanagan
See lollustega tegelemine oli ikka huvitav ( minu jaoks Rolleyes) ja mu Mosse on ikka sõidukorras SmileWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne