Postitused: 479
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
T-16M-MG väljastati tehasest komplektis ainult kastiga, tellija taotlusel võidi ka ilma kastita müüa. Kõik muud lisaseadmed sai ise juurde osta. Kopasid tehasest kohe kindlasti ei paigaldatud, need pandi ikka kohapeal ise peale, kui õnnestus ikka hankida ja veel 17 nimetust eriagregaate mida sai sassii raamile või raami alla kinnitada.
T-16MG erineb T-16MG-st hüdrojuhitava rooli poolest ja esikummide mööduga 6,5 - 16 poolest, millega tõsteti kasti kandevõime 1 tonnile.
Tehase markeeringuks oli 1988 aastal T-16MG.00.000A(kastiga); T-16MG.00.000A-12 (ilma kastita). Ja veel T-16MG.00.000A-13 (millel puudus vasakul külgkarbil jõuvõtuvõlli väljavõtt. Veel kirjutatakse 1988 a. tehase manuaalis, et sidur on kaheastmeline, mille tulemusena saab juhtida sidurit ja jõuvõtuvõlli ühe siduripedaaliga. Pooleldi vajutades lahutub peasidur, lõpuni vajutadea jõuvõtuvõlli sidur. Sellega seoses ei tohi sõiduajal siduripedaali lõpuni vajutada, siis seiskub ka roolipump.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
T-16MG erineb T16MG-st. See vist näpukas....
Kaheastmeline ehk teisisõnu kahe kettaga sidur on sassiil olnud kogu aeg.
See pole mingi t-16MG eripära. Poole peale vajutades lahutab käigukasti ja põhjast jõuvõtuvõlli. Nii on see kogu aeg olnud. Ja kuidas see tark tehaseraamat seletab näiteks minu isendi birkat T16MG-Y1???
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Sportlikust huvist kammin nädalavahetusel läbi kõik 4 erinevat t-16 raamatut, mis mul on+poolakate varuosa kataloog. Vaatame, mis need väidavad. Kusjuures, väga võimalik, et lõplikku ja ainukest tõde polegi, see nii tavaline vene asjadega. Aga mis sidurisse puutub, siis siin võin pea pakule panna. T-16M ja T-16MG sidurid on identsed. T-16MG-l on lihtsalt topeltpump peal, üks sektsioon toidab hüdrojagajat, teine hüdrorooli. Siduripedaalipõhja vajutades on eluaeg lakanud toimimast ka pump. Osadel püstise sambaga T-16M-del oli peal veel sellinegi ülipump, mida sai väikese hoovaga välja lülitada, kuigi sellist isendit olen vaid ühte kohanud.
See topeltsidur pole aga kindlasti T-16MG "esmaesitlus".
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 10,568
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Ärge nüüd väga kõvasti pekske, aga kas see lülitatav hüdropump ei peaks olema mitte T-16 tunnus?
Meil oli kunagi 1972. aasta (dokumentide järgi) T-16, kus oli lülitamise hoob põrandal. 1990 Sauel tehtud kapremondi ajal kaotati see ära. Hüdropumba ajam sai jäik ja põrandaplekk vahetati avata variandi vastu. Hiljem hangitud T-16M (sirge roolisambaga) aastast 1980 oli ilma lülitushoovata, jäiga pumbaajamiga.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Ei peksa. 1975 aasta T16M tehaseraamat näitab kabiini tutvustaval leheküljel ikka veel seda hooba.
Aga ma arvan, et lõpetaks selle teema. Kõik kellel oleks asjakohast teavet, ehk saadate Sillule, ta paneb selle kenasti üles ja tema virtuaal-kolhoos saaks
vähemalt sassiide osas edukalt vastu minna rajooni inspektorite kontrollile.
Huvitav, kas teema algataja sai omale midagi....
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Aitäh kõigile,kes kirjutasid.Nüüd olen vähe targem ja tean,et tuleb võtta hüdrorooliga isend.Hakkan nüüd otsima igalt poolt.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Tegin oma pakkumise, seega loodetavasti on see kataloogi teema lukus.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Kas osad t-16 on sellise kabiiniga,et uksi ja küljeplekke polegi st. lahtine.Ainult raam ja katus.Mis neil teistega vahet on?Kas sellisega halvem sõita ka või vahet pole?
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
[/color]Lp. T-16. Enne kui kari ortodokseid unic-micjonäre ja muidu fotograafe Su maatasa teha jõuavad, jõuan ehk anda soovituse saata mulle privasse oma küsimused sassii asjus. Loodetavasti saad pildi ette ja oma võimalikus ostusoovis jõuad ka selgusele.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Kas trakatsile on mõtet panna auto mootoriõli. Poolsünt näiteks. Või on väga loll mõte? Hetkel on maximas poolsünt 200eek/4l. Palju T-16 õli mahutab üldse? 8liitrit?
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
jeesus maria... soovitaks castrolit,kvaliteedi poolest alla 200 eeku/liiter ei sobi sinna, väga nõudlik mootor ja pööretel üle 8000 mindis kipub vastasel korral jumpsima. Kui naljast aru ei saanud, siis ürita kasvõi mõnest Alexela tankalt läbi käiia. Edu
Postitused: 1,333
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
ega ma nalju ootand, vaid tõsist juttu rohkem. Minujaoks on oluline, et pill käivituks ka talvel, kui diisliõli paks on. Eeldusel et sest õlist ikka siinkohal abi on ja et ta suvel liiga vedel ei ole...
Postitused: 2,115
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Kui mootor kombes pole, ei käivitu ta Sul vedela õliga ka! Hea õli on mõistagi abiks, olulisem aga on, et moto muidu käivituskõlblik oleks.
loll on loll olla.
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Mine vaata Alexelast, kui kusagile mujale normaalse inimese kohta ei satu. Seal peaks olema 5 liitrise kankuga spetsiaalselt vene musta löga, mida nimetatakse sildijärgi õliks, aga 25`e-16`nele vala rahus sisse. Maksis see 5 liitrine vist midagi 75-80 eeku. Ei anna pead, et igas Alexi tanklas seda leidub, aga proovida võiks.