T-16 või T-16M
#41

Kui juba T-16 jutt,ega kellegil pole pilte kõhualla käivast adrast?
Vasta
#42

Ader? Kindel, et selline asi sinna käis? Äkki mõtled siiski kartulimutte?
Vasta
#43

(20-04-2009, 12:27 PM)rauno600 Kirjutas:  Kui juba T-16 jutt,ega kellegil pole pilte kõhualla käivast adrast?

võin sellise pildi teha, kui jutt ikka kartulimuldajast....
Vasta
#44

(11-01-2007, 13:09 PM)kolz Kirjutas:  Kopasid tehasest kohe kindlasti ei paigaldatud, need pandi ikka kohapeal ise peale, kui õnnestus ikka hankida ja veel 17 nimetust eriagregaate mida sai sassii raamile või raami alla kinnitada.

Kas keegi oskab öelda ka nennde 17 agregaadi nimetuse ja võibolla on ka neist mõni pilt olemas?

\"cogito ergo sum\"- mõtlen järelikult olen olemas
Vasta
#45

(20-04-2009, 13:41 PM)pannkook Kirjutas:  
(20-04-2009, 12:27 PM)rauno600 Kirjutas:  Kui juba T-16 jutt,ega kellegil pole pilte kõhualla käivast adrast?

võin sellise pildi teha, kui jutt ikka kartulimuldajast....


Kas siis 16 ei käinud siis kõhu alla atra(maakündmiseks)
Vasta
#46

Siin need 17 tehase agregaati on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#47

Ja... Kas keegi tõlkida ka viitsib? Ma usun, et ma pole ainuke, kes selget vene keelt ei oska.
Vasta
#48

(20-04-2009, 15:57 PM)rauno600 Kirjutas:  
(20-04-2009, 13:41 PM)pannkook Kirjutas:  
(20-04-2009, 12:27 PM)rauno600 Kirjutas:  Kui juba T-16 jutt,ega kellegil pole pilte kõhualla käivast adrast?

võin sellise pildi teha, kui jutt ikka kartulimuldajast....


Kas siis 16 ei käinud siis kõhu alla atra(maakündmiseks)

T-16 all pole näinud, aga mingis vanas "Sotsialistlikus Põllumajanduses" oli pilt sellist tööriista kõhu all kasutavast ДВСШ-14-st. Püüan otsida seda pilti...
Vasta
#49

(20-04-2009, 12:27 PM)rauno600 Kirjutas:  Kui juba T-16 jutt,ega kellegil pole pilte kõhualla käivast adrast?
Aga palun!
   
   
Vasta
#50

Kuritarvitan seda teemat natuke..

Kas keegi teab, mis on mootori D21 ventilaatoririhma mõõt? Minu raamaturiiulil polegi sihukest teost, kus see kirjas oleks.Sad

Ei tahaks huupi osta...

Oskab keegi õiged numbrid öelda?
Vasta
#51

Küsiks sellist asja nagu käigukasti õli koguse kohta. Sai just toodud üks T-16M.
Vasta
#52

(08-06-2010, 18:10 PM)Bardu Kirjutas:  Küsiks sellist asja nagu käigukasti õli koguse kohta. Sai just toodud üks T-16M.


Kартер главной передачи ............ 8,5 (в литраx)
Vasta
#53

Nutikas kartulipanija T-16m peal.
[Pilt: Kalmu%20Reinu%20disainitud.JPG]
[Pilt: Nutikas%20kartulipanija.JPG]
Vasta
#54

Tere kaas foorumlased

Mul üks kerge mure t-16 ga, nimelt oleks vaja teada kuidas siduri käpad regullida, äkki on isegi kellegil raamat ks selline asi kirjas ja saaks selle osa sisse skännida. võib olla ka vene keelne. Eks ennem ole seda sidurit reguleeritud ka aga huvitab just see kuidas see asi raamatus kirjas on ja ega teda oma käe järgi reguleerides nii heaks pole saanud kui tahaks.

Tänud ette
Vasta
#55

Kas oleks mõeldav t16 kastiga metsast puid välja vedada, või peaks ikkagi vaatama t25 + käru lahenduse poole?
Kas täislaetud kastiga on sasiil läbivuse suhtes eeliseid?
Keegi t16 veokasti mõõte oskab ligikaudu öelda?
Vasta
#56

Kui esirattad pehme pinnase sisse vajuvad on muidugi natuke sitasti, lisaks hakkab kõrgem virn parajalt vaatevälja piirama. Endal on tehtud käru vene sõjaväe väliköögi raamist ja toob metsast puid nii palju kui jaksad peale laduda.
Vasta
#57

Parim variant oleks T-16m kastist üheteljeline järelkäru teha ja sappa võtta metsas. Miks- ees kast varjab koormaga väljavaadet, rool läheb ka raskeks(hüdrorool jälle ei pööra koormatult enam täpselt, nagu harjunud). T-25 on kehvem koormat tirima kui T-16m. Ainult raskus peab ees olema. muidu võid nina püsti ajada. Ja vana kombaini rehvid taha alla- vigastab puujuuri vähem, sissejäämiohtu pole ka.
Vasta
#58

(12-11-2012, 15:45 PM)Laurts Kirjutas:  Kas oleks mõeldav t16 kastiga metsast puid välja vedada, või peaks ikkagi vaatama t25 + käru lahenduse poole?
Kas täislaetud kastiga on sasiil läbivuse suhtes eeliseid?
Keegi t16 veokasti mõõte oskab ligikaudu öelda?

On mõeldav ja tehakse ka. Minagi teen. Tõsi, mul on enamasti käru kah sabasWink

Läbivus on sama, manööverdatavus kordades parem. Ainsaks probleemiks suurepärane võimalus keerata kusagil kändude vahel ukerdades puruks rool (mina pole suutnud, kuid olen näinud meest kodaraid murdmas).

Tehasekast on (mälu järgi) 1600x2100. Aga õhtul viskan lindi peale.
Originaalsilindritega ei kalluta kasti tühjaks - kaldenurka jääb väheks.

Mureks on kõrge laadimine (raami ja kastipõhja vahel on pea 10 cm pluss kastipõhi kah 5)... Seepärast ma käru kaasas veangi - raskemad notid madalamale, kergemad kasti. Paar tonni toob kergesti korraga ära. Tõsi, päris pehmesse ei tasu ronida. Kui jalg jälje jätab, võib sama jälge pidi tagasituleks osutuda raskeks.

Koorem kastis muudab läbivust oluliselt halvemaks, sest see on pea täielikult esisillal. Koormata saska aga käru vedades rooli ei kuula...
Vasta
#59

Minul ongi T16 põhiliselt küttepuude veoks, talvel ka lume lükkamiseks ja suvel kettidega niitmiseks.
See, et vaade piiratud, küll mingi probleem pole. Uks ju nagunii lahti ja saab sealt küljelt piiluda. Pigem ei kujutaks ette käruga metsa minekut, kuidas ma seal ümber pööraksin? Ringteed mul pole.

Aprilli algul, kui pole enam segavat lund, langetan lepad ja kohe tükeldan ning kohe lõhun ja laon metsa riidad. Suve keskel on need juba nii kuivad, et toon kuuri ära. Isegi enne jaani on saanud tuua.

Kasti mõõdud on 2x1,4m. Kuni kaks rummu paneb peale. Olen ladunud ka kolm rivi kasti, siis jääb üks külgmine porte lahti ja kolmas rivi on poolenisti üle. Tavaliselt on nii, et alguses saab pisemad koormad tuua ja lõpuks kui meenub ja käppa saab, siis pea poole suuremad. Big Grin

[Pilt: maa11.jpg]

Ühe korra olen sooniku peal kinni ka olnud aga sain oma jõududega välja.

[Pilt: maa1.jpg]
Vasta
#60

Suvel kive korjates, sai ikka kasti kenasti täis korjatud hinnanguliselt mingi tonn vast ikka, aga kohe kui pehmema peale minek olid esimesed rattad maa alla vajumas, õnneks sai õigel ajal jaole ja ringi mindud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne