Haagis Zubrjonok
#1

Kas on kellegi aimu, mis on Zubrjinok\'i täis- või registrimass.
Kas on üldse mõnd haagist mis ei ületaks 300KG? Nivale ei ole lubatud raskemat piduriteta taha panna.Sad

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#2

Keda see huvitab. ma kasutan oma tänavasõidu sigulil 750 kg registrimassiga Respo haagist, vahel saab nii üle koormatud, et neljanda käiguga ei jõua mäkke vedada ja pole midagi äda.
Ei julge niivale üle 300 panna:lol:lol
Ära pelga , vene autu on nii vastupidav ariistapuu, vaevalt isegi tonnine haagis talle midagi teeb. Bürokraatlik ettekirjutus

Zubrjonok viska üldse minema, kui just klaasi ei ole vaja vedada. Kastisisesed koopad ja vedrud ajavad närvi mustaks
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
Keda see huvitab. ma kasutan oma tänavasõidu sigulil 750 kg registrimassiga Respo haagist, vahel saab nii üle koormatud, et neljanda käiguga ei jõua mäkke vedada ja pole midagi äda.
Ei julge niivale üle 300 panna:lol:lol
Ära pelga , vene autu on nii vastupidav ariistapuu, vaevalt isegi tonnine haagis talle midagi teeb. Bürokraatlik ettekirjutus
Zubrjonok viska üldse minema, kui just klaasi ei ole vaja vedada. Kastisisesed koopad ja vedrud ajavad närvi mustaks

Viimasel ajal on mente huvitama hakanud Sad Tuttvale keerati 80kg !!! :??? raskema käru eest selline tarhv, et silme eest võttis mustaks.
Ok, kui ma Land Roveriga liigun, siis mõned sajad siia-sinna ei ära telleski huvi, aga nivale lubatud käru massi teavad ilmselt pooled vanemad pollarid unepelt.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#4

Haagistest veel: otsige kusagil välja mõni komplektne Skif koos telgiga. Need on jäänud siin ikka üpriski haruldasteks. Zubrjonokeid vedeleb veel päris palju, aga telgiga Skif oli viimati näha aastaid tagasi.

Asp

PS. Skif on see käru, mis kasutab motorolleri veljesid ja kumme.
Vasta
#5

mul vanavanematel vedeleb üks \"skif\", mille põhi on läbi. Viidi neile hiljuti teine käru asemele.
aga kas see \"skif\" pole mitte muidu ette nähtud mingiks \"matkakäruks\" (et saaks väikeseks \"vagunelamuks\" lahti tõmmata)? Nojah, kokkupanduna pole teda näinudki, kuigi \"telk\" peaks olemas olema.
Vasta
#6

Vaevalt nüüd auto tõmbamise-jaksu järgi see mass paika on pandud.
Just hiljaaegu juhtusin soome mingilt kanalilt nägema saadet, kus demoti sõitmist ülekoormatud/valesti koormatud käruga.
Point ikka rohkem selles, et teatud (massi-)piirist alates hakkab käru autot juhtima. Mis ekstreemsemates olukordades ei ole hea Smile.
Vasta
#7

:bounce ise olen kogenud,kord oli vaja prahiunnik krusaga umbes kaks kilomeetrit eemale toimetada ja ei hakkand piduri voolikuid järgi aretama,ning ristteele jõudes surus üle risti nagu naksti põllupääle,ometigi tallasin pidureid niikuis jaksasin,aga....

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#8

Njah. Paberite järgi on Nivale (2121) libatud piduritete taha pookida max 300 ja piduritega 750 kg haagis.:haige
Viimane paraku võrreldes piduritet mudeliga $$$ :mad:
Niva enda kandevõime ka ainult 400 kg (koos reisijatega). Seega 4 inimest ja paar piskekst pamapu.

Suurema koorma vedamiseks loomulikult Landikas, mis mõned kilod alla tonni pardale võib võtta ning kuni 2,5 tonni koos piduritega sappa. (Tõsi, viimane nõuab BE kat. lube Sad jällegi)

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#9

Selgus, et Zubrjonok pidvat olema 500 KG Sad Üldse kergeim haagis ,mida Eestsit leida võib pidvat olema 400 kg ja see tehtud tsiklimeestele :wow
Seega, kust krt. on venkud omal ajal mõelnud auto haaguise maks. massiks välja 300, kui nad kunagi midagi sellist tootnud pole :mad:
Või on mul passis mingi ARk vimka :???

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#10

Krt, vbla tõesti mingi kala.
Mu mersul on piduriteta haagise massiks 750kg kirjutatud (auto tühimass 1720kg).
Katsu arkist uurida, mis valemi järgi seda numbrit leitakse (äkki mängib ntx teljevahe mingit rolli?).
Vasta
#11

Mul ühes kataloogis märgitud Niva lubatud haagise massiks ilma piduriteta 400kg. Ma arvan, et kui Nival Zubrjonok järel, siis ei juhtu midagi. Mul on endal olnud 03-e järel kaheteljeline 750kg haagis. See oli veel autost laiem mõlemalt poolt täpselt ratta jagu.
Vasta
#12

Mell Kirjutas:Mul on endal olnud 03-e järel kaheteljeline 750kg haagis. See oli veel autost laiem mõlemalt poolt täpselt ratta jagu.
Minu Vaz-i järgi oli ise ehitatud kaheteljeline haagis, samamoodi autost laiem, tühimass 750. Maalt tulles oli peal puitmaterjal, umbes 300kg. Teadagi mis maanteel juhtus, Vaz 2101 on juu nii kerge ja tegi seda mida käru \"käskis.\"
Vasta
#13

Vened ikka tegid 300kg täismassiga haagist.
SKIF passis kirjas:
Elamuhaagis
Telgede arv - 1
Kandevõime - 40kg (nelikümmend - lugesite õieti)
Täismass - 300kg
Teljekoormus - 270kg
Kui nüüd matkavarustus (telk, laud, toolid ja muu kola) välja võtta ja kaan (on tohutu raske) eemaldada, siis peaks koormat saama panna kusagil 200kg.
Skife toodeti ka transpordikäruna. Selle passiandmeid kahjuks ei tea.
Kui asi nii hulluks läheb, kui Landy pajatas, tuleb hakata selle käruga sõitma. Senikaua ikka veel omavalmistatud tonnise kandevõimega käruga (tühimass 225kg) liigun. http://www.pilt.ee/photo/549330/12510153/
Vasta
#14

Minu ZAZ965 (täismass 950kg) passis piduriteta 300kg ja piduritega 500kg
Mazda 6 (täismass 1930kg) piduriteta 550kg, piduritega 1500kg
Seega arvan, et Niva passis mingi viga.
Vasta
#15

haagisel prišep on varjant volgale 300 kg kv.
žigulile 150 kg kv.
tühimass 150 kg.
Vasta
#16

Nymmikule:
Ei ole seal passis mingit viga. Tehase näeb Ladale ette 300 ja 600kg kärud. Vastavalt siis piduriteta või piduritega. Nii ka Nival. Kõik suuremad kg on valed (kahjuks).
Olen tähele pannud, et läänest toodud masinatel on need kaalud tunduvalt suuremad. Ilmselt seal teised seadused ja siia tuues on ARK lihtsalt passist sealsed andmed kirjutanud. See muidugi ARK meeste tore vastutulelikkus. Nemad ka õiged mehed - Kirjakoht ju nii näitas.
Kui minu juttu ei usuta - kas on mõni julge mees ja läheb oma suurema lubatud haagisemassiga passiga kellegile ARK-i toeks? Noh, et vaadake siit pealt ja pange mu sõbrale ka suurem mass kirja. Usun, et MÕLEMAD väljuvad ARK-st 300 ja 600kg
Vasta
#17

iga haagise registrimassi saad sa ARK-s vähendada, st sa võid ka 2000 kg-se registrimassiga haagise muuta nt 750 kg-ks. maksad 200 krooni riigilõivu andmete muutmise eest ja korras. registrimassi vähendamise võrra väheneb ka dokumentidesse kirjutatav haagise kandevõime, sest registrimass = kandvõime + tühimass.
Seega osta ükskõik milline haagis ja tee registrimass endale sobivaks.

PS. kõik eeltoodu on seaduslik ega vaja susserdamist ega korrumpeerunud ametnikke.
Vasta
#18

Aga siis, ma arvan, on ka õnnetused kerged tulema.

Maamees linnast.
Vasta
#19

andris Kirjutas:Aga siis, ma arvan, on ka õnnetused kerged tulema.

no kui sa vähendad haagisega veetava koorma massi samapalju kui sa vähendasid dokumentidesse kirjutatud registrimassi, ei näe mina küll põhjust, miks peaksid olema õnnetused kerged tulema?!
Vasta
#20

motamees Kirjutas:Olen tähele pannud, et läänest toodud masinatel on need kaalud tunduvalt suuremad. Ilmselt seal teised seadused ja siia tuues on ARK lihtsalt passist sealsed andmed kirjutanud. See muidugi ARK meeste tore vastutulelikkus.
Kas sa mõtled läänest toodud ladasid?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne