gaz m-1 ´1936a
#1

mis auto se siuke on,gaz m-1 ´36a.mulle pakutakse siukest kuigi ise pole veel näinud teda.85% ulatuses pidi olema orikas.tahavad 60tuhat.
kas ta õigustab seda hinda mis küsitakse?kas se on gaz ai-ai?
ootan asjalikke kommentaare,eriti hinna suhtes
Vasta
#2

http://www.autogallery.org.ru/gazm1.htm
gaz ai-ai = GAZ-AA
Vasta
#3

a mida hinna kohta arvata?
Vasta
#4

Enne, kui Sa masinat ei näe, on raske midagi öelda.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

palju oleneb seisukorrast, 85% originaalsust eriti midagi ülte, autot ei pruugi olla, töö läheb autol ehk samapalju või topelt veelgi maksma...



Vasta
#6

no küsime siis teisiti,palju selle auto hind võiks olla.nagu ma aru saan eestis neid palju pole ja ma tahan ühe siia tuua.tore oleks midagi hindadest teada muidu ei viitsi jamada.
Vasta
#7

Kui ta on komplektne ja päris läbi ussitand kõik pole, siis on ok hind minu meelest.
Vasta
#8

Minuteada on Eestis ainult 1 sõidukõlbulik isend, see mis EAG-s. Auto hinna moodustab keskmine turuhind, kuna seda autot meil ainult 1 ja seegi avevalt ,et müüa on, on õiglase hinna oletamine väga raske.
Vasta
#9

selge.samas pakutakse ka ford t .26a,mingi opeli värk ja mersu vääga vana .kas oli 107 või midagi siukest.varsti peaks pildid saama.teadma mehed aidake tuvastada ja rääkige palju meil neid on ja hinnad ka muidugi.umbes kasvõi.
Vasta
#10

Jossu Kirjutas:palju oleneb seisukorrast, 85% originaalsust eriti midagi ülte, autot ei pruugi olla, töö läheb autol ehk samapalju või topelt veelgi maksma...

Mina ei usu, et 85% originaalsuses keskmises seisukorras GAZ-M-1 on võimalik 60 tuhandega ära restaureerida. Arvestades sõiduki vanust ja suhtelist unikaalsust, tuleb nt valmis olla paljude detailide replikate valmistamiseks üksikkorras, mis on väga aeganõudev ja kallis töö.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

valdo Kirjutas:
Jossu Kirjutas:palju oleneb seisukorrast, 85% originaalsust eriti midagi ülte, autot ei pruugi olla, töö läheb autol ehk samapalju või topelt veelgi maksma...

Mina ei usu, et 85% originaalsuses keskmises seisukorras GAZ-M-1 on võimalik 60 tuhandega ära restaureerida. Arvestades sõiduki vanust ja suhtelist unikaalsust, tuleb nt valmis olla paljude detailide replikate valmistamiseks üksikkorras, mis on väga aeganõudev ja kallis töö.

just...



Vasta
#12

[Pilt: p5202481qd9.th.jpg]
[Pilt: p5202483rg1.th.jpg]
[Pilt: p5202470cb9.th.jpg]
Üks siis selline.
Vasta
#13

Kelm Kirjutas:[Pilt: p5202481qd9.th.jpg]
[Pilt: p5202483rg1.th.jpg]
[Pilt: p5202470cb9.th.jpg]
Üks siis selline.
Kas need pildid on tehtu Sinu juures Kassaris? Uaz-i number räägib enda eestSmile Kas seda autot vaatama saab tulla?
Vasta
#14

sm.Poljakov Kirjutas:Kas need pildid on tehtu Sinu juures Kassaris? Uaz-i number räägib enda eestSmile Kas seda autot vaatama saab tulla?

Ei. Need pildid on tehtud möödund kevadisel Emmaste laadal. Mina olin seal oma T-28 ja GAZ- 51 fekaaliautoga. Aga tõsise huvi korral võin anda omaniku kontakti. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=16030
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne