Saab 9-5 head ja vead
#1

m6tlen endale muretseda SAAB`i mudel: 9-5 (1998. a versioonidest leidsin paar mudelit auto24`s)
1: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...4d9d5bdc06
2:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...da97a4c28a

Küsiks, et mis keegi selle auto kohta öelda oskab, millised on olnud kogemused ja nõuanded selle auto ostul (mida silmas pidada).
Vasta
#2

http://saabnet.ee/foorum/forumdisplay.php?fid=31
Saad vast rohkem vastuseid...
Vasta
#3

Autolehes oli ka just juttu.

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#4

ise ma kogemust ei oma, kuid nii ühel endisel (näedsa, on teine oma masinaga kah edvistanud) kui ühel praegusel töökaaslasel on just taolised kulgurid. Mõlemad on masina liikumisega (vähe käikude lappamist linnas, lühikesed maantee-möödasõidud) väga rahul - üks vaid kurtis, et rehvid kuluvad ees koledal kombel Smile
veermiku osas soovitan täpsemalt uurida, kas ehk see mudel Opel Vectra veermikku ei kasuta - kui jah, siis omab kindlasti suurt plussi varuosade saadavuse ja hinna näol Wink

samas asi, millest ma rootsi masinate puhul aru ei saa, on neliveoliste isendite puudumine sõiduauto-klassis. Mingid uuemad Volvod teda omavad, aga nood on ju vaid universaalid. Rootsi autod seostuvad mulle oma turvavarustuse ning külma kliimasse sobiva (lisa-)varustuse pärast eelkõige talvega - aga miks küll lumes liikumiseks loodud masinatel vaid üks vedav esiratas on?

terv,
Teet

insenerlik lähenemine: kui suurusjärk on õige, on kõik korras
Vasta
#5

13piisab Kirjutas:/.../
samas asi, millest ma rootsi masinate puhul aru ei saa, on neliveoliste isendite puudumine sõiduauto-klassis. Mingid uuemad Volvod teda omavad, aga nood on ju vaid universaalid. Rootsi autod seostuvad mulle oma turvavarustuse ning külma kliimasse sobiva (lisa-)varustuse pärast eelkõige talvega - aga miks küll lumes liikumiseks loodud masinatel vaid üks vedav esiratas on?

terv,
Teet
ju siis ei ole vaja ;)
(muuseas, sa näiteks üheveolise sigar-audiga oled lumes sõitnud? mõned autod lihtsalt on 'teistsugused' :)

vabandan ot pärast
Vasta
#6

Rootsis ju kommunism, küllap on välja arvutatud et lihtsam on teedele sahad saata, augud lappida, politseinikud tööle panna jne, selle asemel et varustada kõik kodanikud neliveolise dzhiibi ja tukiga Smile

Minuarust väga mõistlik lähenemine.
Vasta
#7

uuematest volvodest ju s70 awd on täitsa olemas, täitsa sedaan ja 4vedu Smile (aga mitte nn õige nelivedu, tagasild rakendub vist esimese vähese pidamise korral, )
Vasta
#8

Mina soovitan seda autot väga!Olen ise mitmeid kordi roolis istunud,ning pole öelda ühtegi halba sõna!Kruusal hea vaikne asfaldil mõnusalt sujuv ja vajadusel ka suht äkiline!Toungue See auto mille roolis mina tihti istun on õemehe oma!Tema käest tean seda,et esipiduri kettad ja klotsid pidavat natuke liiga kiiresti kuluma tema arvates,kuid ma arvan,et see oleneb ka sõidustiilist!Õemehel on 2.3mootor pluss turbo mida ise soojalt soovitan kuna siis pole linnas eriti kohalt minnes pedaali vajutada kuna siis vilistad juba kummi!RolleyesMa nüüd ei taha mingi rullnokana näida,kuid sai ka õemehega tippkiirust prooovitud!Spidoka peal on 260 ja sellest astus masin ilusti välja 200!Rohkem polnud tal südant lasta kuna mootori pöörded läksid juba suht kõrgeks,ning tee sai kah otsa!(Kiirust prooviti kinnisel ja selleks ette nähtud kohas,nii et pole vaja mõnitama kukkuta et hullud jne.)Ühesõnaga Saab minu arvates sitta ei tee ja on väga usaldusväärne masin!!RolleyesCool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne