Legend Liaz`ist
#1

Kohtusin hiljuti mehega, kel aastaid kusagil 80 lähedal. Aga omal ajal sõitnud aastaid Liaz`iga Paide-Türi liini. Küsis, et kas sellist riista ka meil varjupaigas on? Pidin kahjuks eitavalt vastama ... Küsisin siis temalt mõnd juhtumit. Jutustas, et tal olnud mingi aeg venelasest paarimees, kes tehnilise taibuga polnud eriti hiilanud. Kord jäänud autobaasi õuel automaatkastil tagurpidi käik sisse ja kuidagi välja pole saanud. Läinud siis mees vändaga eest keerama. Aga buss sinder läinud käima ja sõitnud kummiremondi boksi seina maha ...
Neid tagurpidikäigu sissejäämisi Liaz`il olen ka varem kuulnud, aga siis olid mehed ikka tungrauaga ühe ratta üles tõstnud ja kuidagi nii käiku kätte üritanud saada.
Vasta
#2

Tegu oli siis Liaz 677:ga?
Vasta
#3

677-d sõitsid ka mujal Eestis, 5256-d ainult Ida-Virus.

Aga teine legend on selline (olen mitmelt poolt seda kuulnud): külm ilm ja inimesl suur häda. 677 mootor on ees ja käigukast teljevahe sees, neid ühendab kardaan, millele pääseb juurde sõitjateruumi põrandas oleva luugi kaudu. Mõeldud-tehtud, luuk lahti ja häda saab lahendet. Kuid - bussi mootor töötab ja võib arvata, millise sagedusega antud kardaan keerleb. Järeldused tehke ise...
Vasta
#4

Läheb OTks ära, kuid...
Legendidest rääkides:
olin tööl Leiburis, kus 6.kolonni autojuhid rääkisid mingist oma töökaaslasest, kes pidevalt Tallinn-Tartu-Tallinn otse tegi. Ükskord oli tal kiire sõit ja öösel. Tuli äkki pisem häda peale. Vaatas, et tee tühi ja pime ka veel, tegi ukse lahti ja, hoides rooli, kergendas ennast käigu pealt. Kergendus lõppes siiski kraavis. Ei tea, kuidas ta küll hoogu sees hoidis - autoks oli TA leivaauto (või konteiner).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne