Mis tsikkel see olla võiks?
#1

Sai kunagi vanaisa juurest üks mootorratas ära toodud. Mõte oli hakata korda tegema, aga oleks vaja teada marki, nii et kes teab see võiks oma arvamust avaldada. Kirjade järgi on mingi saksa masin. Kaks käiku käib tal paremalt poolt paaki.  
Vasta
#2

raamil on ju birka ees, seal ilmselt kirjas. ja paagi embleemist tasuks ka lähemalt pilti teha. Aga peab mainima et väga hästi on säilinud!
Tegemist siis mõne Sachs 98 cm3 mootorit kasutava väikeliikuriga.
Ma pakuks et Wanderer.

militaarmootorrattur
Vasta
#3

Paistab musta numbri kandidaat - väga hästi säilinud paistab. Pese ja puhasta korralikult ära ja tee siis ka mõni pilt.
Väga korralik ja ilus eksemplar on.
Vasta
#4

Hercules, mudeli osas jään vastuse võlgu.

Sama logo:
http://www.autogallery.org.ru/hercb50.jpg

Linke:
http://www.autogallery.org.ru/hercules.htm
http://www.herculesig.de/frame.html
http://www.herculesig.de/Foto_Galerie_d.html
Vasta
#5

Kordategemise kohapealt tasub sul ennast tagasi hoida. Praegusest paremasse seisu taastada on võimalik ainult üsna suurte kuludega. No nii umbes 10+ tuhat, lisaks tohutult vaba aega. Selge on ka see, et igapäevast sõiduriista temast ei saa. Seega on sul 2 võimalust: Kui sa tahad masinat säilitada (nagu vanaisa ratas või nii), siis viis see täpselt sellisel kujul koos tolmu ja õliplekkidega muuseumi hoiule. Näiteks Kurtnasse. Ma muidugi ei tea, mis tingimustel sa seda pilli seal hoiustada saaksid aga seda võid ju ka ise uurida. Teine võimalus on aparaat maha müüa - praeguses konditsioonis (pesematta, õline, tolmune jne.) saad sa tema eest kõige kõrgemat hinda. Lihtsalt ülevärvimisega sa tema väärtust ei tõsta.
Mis puutub tema täpsesse marki, siis on see üsna keeruline täpselt kindlaks teha, kui raamilt välja ei loe. Selle Sachs mootoriga tehti väga paljusi eri masinaid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

Pakkuks, et paagil võiks olla hoopis Horex-i logo. Ei teagi, kas Horex F&S mootoritega asju tegi, Hercules küll. Mudeli saab ka kindlasti kindlaks teha, kickstarteriga F&S mootoreid kasutati tunduvalt vähem kui mopeedi-tüüpi väntadega käivitavaid 98-seid F&S mootoreid. Kuskil üleval leht F&S mootoritega võrridest, SASS kindlasti teab aadressi, ei hakka ise otsima. Wanderer küll ei ole. Korda teha -see jah võib lõppeda p...sse keeramisega arvestades küsimuse formuleerimist. Võiks ju tõesti teha pildi millell paagilogo näha ja ka ise muid andmeid uurida siltidelt, muidugi ei pruugi inimene teada, et F&S mootoreid kasutas terve Saksamaa . Ja kindlasti ei tähenda mu porin, et siit ei tohiks/peaks abi/vastuseid otsima, mulle sellised teemad väga meeldivad!!! Masin ju tõesti üliheas komplektsuses, pumpki küljes ja igasuguseid teraseid noori olemas, igatahes tegutseda tasa ja targu!
Vasta
#7

http://www.oldsachsmotor.de/
see üks kobedam leht nende võrride kohta, kuid ega seal ka kõiki mudeleid ei ole. Taastan ise ka ühte kickstarteriga F&S-i ,aga praegu projekt seisab, kuna osa olulisi detaile on puudu.Vaadates sellest võrrist tehtud pilte, tekkis küsimus, et mis toru asub paagi all???
Vasta
#8

Paagi all asuv toru on parktule patareide konteiner.
Vasta
#9

heiki Kirjutas:Paagi all asuv toru on parktule patareide konteiner.

seda ma sain ise ka juba teada
Vasta
#10

manic Kirjutas:Hercules, mudeli osas jään vastuse võlgu.

Sama logo:
http://www.autogallery.org.ru/hercb50.jpg

Linke:
http://www.autogallery.org.ru/hercules.htm
http://www.herculesig.de/frame.html
http://www.herculesig.de/Foto_Galerie_d.html

suured tänud
Vasta
#11

zyndapp666 Kirjutas:raamil on ju birka ees, seal ilmselt kirjas. ja paagi embleemist tasuks ka lähemalt pilti teha. Aga peab mainima et väga hästi on säilinud!
Tegemist siis mõne Sachs 98 cm3 mootorit kasutava väikeliikuriga.
Ma pakuks et Wanderer.

ma panen homme veel paar pilti ülesse huvi pärast
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne