Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
minu arvates pole väga pisiprobleem. Rihmaga ei saa mingit garantiid, kui pole teenenduses vahetatud ja ametlikku tsekki kahjuks. Eks oma vigadest õpitakse - sellised asjad võiks lasta teha ikka pädevas töökojas, et saaks pärast probleemide puhul pretensioone esitada. Rihma purunemise võis põhjustada rihma vale pingsus. Ja jama sellest võib olla väga suur!
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Kas Focuse 1,8d mootor mitte ketiga ei ole....?
Minu andmetel on sellel ainult pump rihmaga ja kui see lendab, siis ei juhtu midagi - pane ainult uus ja kõik ok.
Kui aga on uuem diisel, millel nukkvõll tõepoolest rihmaga, siis pole sul rohkem mitte midagi teha.
Sest mitte ükski tootja ei suuda teha sellist hammasrihma, mida üks suvaline loll mehaanik ei suudaks valestu peale panna ja ära lõhkuda....
Postitused: 3,723
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
37
siil77 Kirjutas:teoreetiliselt peaks olema rihmal ju mingi poe garantii?
pood ei saa siiski vastutada selle eest, et rullikud-flantsid, mis rihma alla jäävad ikka liiguvad ning õige nurga all on. Kusagil teemas (mis algas QH rihmade kogemuste-küsimisega) oli ka mainitud, et vastutada saab rihma vahetaja vaid siis, kui kõik nõutavad osad on vahetatud - ning loogiline on, et vastavad jupid on vahetaja pakutud. Nõutavad jupid tänapäevastel masinatel: rullikud-pingutid ning enamasti ka veepump. Kõhutunne ütleb, et Sul vahetati ainult rihm? Selline vahetus on tõesti 100% omal riisikol. Hoiab küll kordades raha kokku, kuid sisaldab teatavaid ohte.
enne süüdlase otsimist uuri, kas sel motol ikka rihma purunemisel klapid ja kolvid kokku saavad. Niisama poes inimeste närve rikkuda pole mõtet rikkuda. Just hiljuti käisin kokkujooksu reguleerimas ning oodates veendusin, et teeninduse meistri töö on väga-väga tervistkahjustav. Kas "d" tähendab diislit? Kahjuks ei oska ma "põllumajandustehnika" puhul klappide-kolbide kohtumise tõenäosuse kohta midagi kosta...
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,221
Teemad: 71
Liitus: Sep 2002
Maine:
66
Ei seal on ikka hammasrihm, vähemalt varuosakataloog pakub sinna küll rihma. Kui ma nüüd väga tagurpidi ei vaadanud just.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
Rääkisin mehaanikuga,ja ta lubas homme auto ette uuesti võtta, ja eks siis näis mis seal täpsemalt juhtus.. arvan ise,et ilmselt defektiga rihm..
Postitused: 623
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Keera kolvid kõik ühte joonde ja siis keera nukkvõlli.Kui liigub vabalt siis ei tohiks klapp(id)kõverad olla.Siis uus rihm peale,kiksist paar ringi ja kui takistusi ei ole,võiks isegi käivitada.Ja surved mõõta,mis muidugi diislil päris lihtne ei ole(surve alla 22-20 on juba vähe).Aga mõni klapi pesa võis ikkagi viga saada.Infotselle kohta,kas sellel mootoril võib õnnetult minna ,võid küsida ka StopBox-ist.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
sai nüüd natuke selgust. pandi uus rihm peale, aga mootor ei tee midagi. mootoris survet ei ole, klapid koos. super. rihmast niipalju,et hakas see hargnema vasakust äärest,kuniks käis põmm.... põhimõtteliselt öeldi mulle, et lihtsam on uus mootor soetada,kui seda parandama hakata. ise ei olnud selle autoga isegi 500km sõitnud. ja liisingut saab nüüd rõõmsalt mitte millegieest maksta. või äkki korvab kasko midagi? (Baas).
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ise varuosadega tegelen, siis vaata kas rullikud on korralikud, (just eelmine nädal ilmnes probleem ühe rulliku sordiga, mis võib ja on purunenud (aga kogenud paigaldaja saab sellest aru)), see et rihm nii kiirelt purunes on siisiki minu meelest vahetaja hingel kuna isegi vigased rullikud ja rihm on kogenud remondimehel tuntavad, on olnud päris mitmeid juhuseid, et remontija paneb autole külge see osa mille klient toob veendumatta kas see on korralik (isegi kui on kaugelt näha et ei ole)
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
niipalju kui mina seda nägin,oli rullik korralik.aga rihm nagu oleks hakanud maha jooksma,vastu plastik katet,mis lõpuks kulutas rihma ääre ära,mis omakord hakkas hargnema ja põhjustas rihma purunemise. rihm ei olegi täitsa pooleks,vaid väike serv lõpuks kiskus rulliku vahele. hiljem näitan mõnda pilti ka.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
nagu alguses mainisin et pisiviga- aga nyyd on sellest väga kaugel. Rihma purunemine põhjustas kõikide klappide kõveruse,+ plokikaane klapikambri seina purunemise,klapipealse-(mingi kolvisarnane mütsike) lõhkemise. ilmselt on ka mõnel kolviv täke sees. Väntvõlli ei ole veel vaadanud... ükesõnaga mootori täieliku purunemise.. odavam on uus mootor peale panna,kui vana hakata parandama.. sellest ka väike küsimus..
Kas 2002.a 1,8d mootor istub 99.a autole jutt siis Focusest..
Postitused: 11
Teemad: 1
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Kui ta on tõesti nii palju ära lõhkund siis võib olla on ka kepsud kõveraks löönud.
Näiteks:FORD ESCORT 1,8D toob rihma purunemine kaasa järgmised kahjud: kõverad klapid, juppideks nukkvõll (endal oli 4 juppi), kõverad reguleerseibid-tõukurid.
Ja kui kehvemini läheb siis pooleks klapp ja koos sellega ka rikutud klapipesa-plokikaan (viimast nähtud AUDI diislil).
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
See, et nookurid pooleks lähevad on disladel täitsa tavaline asi, need ongi nii mõeldud et nookuri lööks pooleks, et klapid jääks terveks aga ega tavaliselt need klapid terveks ei jää. Ja uute mootorite juures pole ka see mingi ime kui klapikambri kaan ka puruks läheb peale nookurite pooldumist. Mul töö ühe Kia Carnivalil täpselt sama pull oli et geneka rihm hakkas poolduma ja see ripnev osa läks mingi ime läbi hammasrihma vahele ja siis omakorda rihm pooleks ja klapid pähe, klapikambri kaan väljast paistis küll päris terve aga lammutamisel selgus et see ka sodi ja nookurid ning klapid kõik segi ning remont läks 28K.