T-40AM lisa seadmed
#1

küsimus selline.kas kellegil on T-40-e tagumist hüdrapumba reduktorit.olen kuulnud et on olemas selline asi .ise näinud pole.oleksin ka pildi eest väga tänulik.tean et on olemas küll külgmine reduktor ,aga need pandi ainult eritellimisel kaasa.asi nimelt selles et sai üks asi ehitatud aga tööta korralikult ,vaja rohkem võimsust.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#2

võiksid paremini lahti rääkida.mis,miks,milleks?
Vasta
#3

asi on siis selles.sai tehtud puidu vedamise käru ja tõstuk (palgi.küttepuu jne).aga T-40-l on õlipumba pealt ka roolivõimendi mis võttab ka mingi koguse pumba tootlikusest(10-15 L).ja nüüd on nii et tõstuk küll liigutab ennast aga jõudu pole.sai pandud võimsam pump(oli 32-e nüüd 50-ne).aga jääb lahjaks,kuna annab 1600 pöördepeal 80l/min.T-40 mootori pöörded ongi maksimaalselt ainult 1600 P/MIN.aga sellistel pööretel jookseb mootor kiirelt kotti.normaalne oleks et mootori pöörded oleks 800-1000 P/MIN.50-e pump annab sellisel juhul 40-55 L/min.millest tuleb maha arvata veel roolivõimendile kuluv osa mis võib olla maksimaalselt 20 l/min.selleks vaja eraldi pump panna .on olemas külgmise jõuvõttuvõlli käiv osa kuhu läheb külge 2-s pumpa.külgmine jõuvõll ja reduktor komplekteeriti ainult eritellimisel.neid leida on lootusetu.pidi olema ka tagumine reduktor?ei tea.kuhu läks üks pump.vabandan kui segaseks jäi.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#4

Ma ei tea kas 40 kah nii saab aga metsaveo russidel on käru pump tagumise jõuvõtuvõlli pealt. Seal vaheplaat ja kettidega ülekanne.
Vasta
#5

see reduktor mis on MTZ-l ja JUMZ-l(kopp,kaks pumpa) ei sobi.esiteks ei mahu ja teiseks kinnitus teine .olen proovinud .veel on ülekande arv sobimatu.pump ei saa piisavalt pööret.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#6

Sa otsi sellise tõstuki reduktor millel käib külge üks pump,pe-0,2 oli vist mark.See mis pandi t-16le,kahjuks täpset ülekande arvu ei mäleta.Peaks sobima kuna ühel pool on jvv.sise nuut ja ta ise suht väike.
Vasta
#7

Jõud sõltub rõhust, mitte tootlikusest. See 32`se pumba asendamine 50`sega annaks juurde ainult kiirusest, kuid kui rõhk on sama suur, siis tõstejõudu juurde ei tule. Sebi mingi lääne pump, mis seda rõhku sinna 200 alla välja annab, siis peaks tõstejõudu ka tekkima.
Vasta
#8

kui jõud sõltub rõhust ,siis asi järgmine .jagajad on uued reguleeritud rõhule 160 at-i.samad mis JUMZ koppadel peal. AKK-st ostetud.pump annab ka 160 välja.JUMZ-l sama rõhk ainult tootlikus pumbal suurem .ja samu jagajaid kasutati ka T-16 koppadel.pe-0,2 ja pe-04.tundub vist et viga selles et roolivõimendi käib sama pumba pealt.osa toolikusest ja rõhust läheb sinna.ja vist on nii ka et rõhk langeb mingi maapeale.midagi vist meeter ja 0,5-1,5at.võin ka pada panna ,ei tea ?ja kahepeale kokku ongi jama majas.kuigi olen ise näinud et on võetud T-40-l võetud otse mootori pumbast ja ka tõstukile.oli vist ka pe-04.kahjuks ei näinud lähedalt.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#9

Hüdrosüsteemi "jõud" sõltub ainult rõhust! Tootlikkus muudab ainult selle "jõu" saavutamise kiirust...

Alati on ju võimalus panna tõstukit toitma NŠ-32 JVV otsa. Lisaks on võimalik kiirendava reduktoriga saada mootori pöördeid alla.

Miks mootor "kotti jookseb" täispööretel? On õhtal niigi? Praeguste ilmadega ei tohiks ka hooldamata jahutssüsteemist tingitud ülekuumenenime teemaks olla...
Vasta
#10

Kurask, mu aju hakkab ka tööle - jagaja ülerõhu klapp sul ilmselt vajaks väljavahetamist. Ilmselt see üks kurja juur...
Vasta
#11

T-40 hüdrosüsteemist traktori haakes oleval kärul puutõstuki käivitamine häid tulemusi ei anna. Saab ainult tõestada, et ta liigub siiski. Nimelt traktori hüdrojagaja klapp avaneb rõhul 130 atm . Puutõstuk vajab tulemuslikuks tööks osadel operatsioonidel 170 atm rõhku. Lisaks vähendab T-40 hüdrosusteemi efektiivsust traktori roolivõimendi, mida toidab hüdrosüsteemiga sama hüdropump . See on hüdrosusteemiga ühendatud põhimõttel, et kõigepealt saab roolivõimendi tööks vajaliku surve ja koguse õli. Mis sellest üle jääb , läheb hüdrosüsteemi toitmiseks.
Hammasrataspumba käitamine traktori jõuvõtuvõllilt vajab kiirendavat reduktorit, et saavutada pumbale tootlikust. Lisaks mõjutab hammasrataspumba tootlikust selle kulumise aste. Sobiva suuruse ja ülekandega reduktoreid T-40 jõuvõtuvõllile kinnitamiseks ei ole lihtne leida.
Pakun välja enda poolt ca 15 aastat tagasi tehtud lahenduse puutõstuki hüdrosüsteemi käitamiseks. Kasutasin nimelt kolbhüromootorit (kõvera korpusega) , mida ajab ringi traktori jõuvõtuvõll otse ilma vahereduktorita. Sellise hüdromootori pumbana kasutamise eeliseks on see, et ta annab alati kõigil pööretel vajaliku töösurve ja normaalseks tõstuki tööks vajaliku tootlikuse saab traktori tühikäigupööretel kätte. Et säästa jõuvõtuvõlli ja hüdromootori laagreid ning ära hoida võllide murdumisi on mõistlik jõuvõtuvõll hüdromootoriga ühendada läbi paenduva muhvi. Probleem nimelt selles, et külasepikojas ei õnnestu hüdromootori traktori külge kinnituse kronsteini piisavalt täpset teha, et võllid jäiga muhviga ühendada. Hüdromootori valikul peab silmas pidama, et see saaks paraja mahuga . Nimelt on igale taolisele agregaadile peale kirjutatud, kui suur on hüdromootori võlli ühe täispöörde korral teda läbiva õli maht kuupsentimeetrites. Mõõtes traktori jõuvõtuvõlli pöörded mootorit säästval reziimil saame arvutada installeritava pumba tootlikuse ajaühikus. Kui on teada ka puutõstuki normaalseks tööks vajalik õli hulk, saame otsustada nende omavahelise sobivuse üle. Enda kogemusest NOKA 36 tõstuki käitamiseks piisab 60 kuupsentimeetrise mahuga hüdromootorist.
Hetkel häid pilte selle lahenduse kohta ei ole lisada . Võimalik on need teha.
Vasta
#12

olen ääretult tänulik kõigile kes võtsid vaevaks vastata.vist leidsin vea kätte.vajab veel kontrollimist täpsemalt.annan teada kui katsetatud.teen ka mõned pildid kui on huvilisi.veel kord suured tänud .

NB:kui juhtub kellegi seisma kodus kasutult DROSSEL andke teada.olen huviline.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#13

nii,viga oli pumbas .viga mille välistasin algusest peale.sai poest uus ja asi täitsa töötab .esimesed koormad metsastki toodud.tahab natuke reguleerimist,sellist nipet-näpet.

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#14

pilt .hilinenud ,aga siiski

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#15

Kus see pilt või link asub? Ma ei leia tekstist seda.
Vasta
#16

vabandused. läks miskit valesti .ehk nüüd siis.    

enamasti on viga jagajas(jääb tooli ja ekraani vahele)!
Vasta
#17

Oleks tarvi teada kas T-40 jaksab vedada kolme hõlmaga atra?
Vasta
#18

82'ne Belarus veab kolmest, nii et pmst peaks ka T-40 suutma vedada. Sõltub muidugi mudelist, kas esivedu ka on? Ilma võib veojõust väheks jääda äkki.
Vasta
#19

Oleneb ikka milline see kolmene ader on ka, kõiki küll 40 vedada ei jõua ja muidugi oleneb kõik maapinnast ka milles seda atra vedada on tarvis - on ikka suur vahe kas liivane või puhas saviWink Pilti on sellest? Või siis mark vähemalt teada?
Vasta
#20

To Timm: 82 ei puutu asjasse, sest sellel on hobuseid rohkem kui 40-nel, pigem siis MTZ 52, sest sellel on 40-nega sama arv hobuseid.
To Ranno: Eks ta ikka jõuab tõmmata aga kuumaks pidi minema, ja kindlasti oleneb adrast, poolvint atrasid tõmbab ikka jah.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne