[split] Reval-Harrien Oldtimers Winterrally 2007: ruudulipp on langenud
#1

Saab 99 Rally team

Nonii... kahjux neljas kord finišisse ei jõudnud Sad...
VÕtax siis ome lühikese päeva kokku. Äratuskell, kiiresti riide, väike kohvi ja söök... Nii asusid kolm meest oma jõuvankrisse. Kiiresti sai jõutud Kumu parkla, kus üllatusex oli juba ammu massid kohal. Saime numbrid, kuulasime ilusat Priidu kõnet ja asusime starti. Esimesed 15km ei kuulutanud kurja, kuid siis ütles töölepingu ülesse summuti, mis lihtsalt poolex läks. Sellest hoolimata, et auto tegi häälte poolt Urmo Aava rallikale ära, sai ilusasti jõutud esimesse LK-sse. (8min hiljem kui pidi, kuid see käib asja juurde, oli vaja vahepeal üx pissi paus teha). Asusime autot remontima, summuti sai ilusasti kinnitatud koormakõiega. 1 LK vuhisesime kui tuul Toungue Mõnus kulgemine oli ka teise LK-sse. 2 LK esimene ring oli hea, kuid teise ringi alguses hakkas auto kahtlaselt käituma ja nii tuligi lumevalli sõit. Sealt saime välja, tegime raja rekordi (aegluse mõttes, üle 10min Big Grin). Ja hakkasime kulgema kolmanda LK poole... ja sinna me kulgema jäime, tegime 10kr ostu poe juures peatuse, tegime kohustusliku ostu ja uurisime autot. Ratas oli täitsa lääpas ja selgus, et alumise öötshoova üx äär oli kere küljest lahti. Siis tehti matusemeeleolus otsus- see ralli on lõppenud. Ja algas hingekinni hoidev reis Tln-sse. Ise lootsime, et oleme õigel teel ja et auto vastu peax.
Auto vedas õnneks tln-a.
Saab99 meeskond soovib kõikidele teistele edukat finišit ja ehk kohtume järgmine aasta.
Vasta
#2

http://www.volvofotod.pri.ee/Albumid/Uun...li%202007/

kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist

urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Vasta
#3

VOLVO CLUB Kirjutas:http://www.volvofotod.pri.ee/Albumid/Uun...li%202007/
Väga hea ülevaate andis osalenud autodest, tänan Smile

Maamees linnast.
Vasta
#4

Helerohelise Volkswagen "Lehekonn" Derby ekipaaž kah tagasi. Jättes vahele selle, kuidas kolmapäeval tuli postkasti kiri, et otsitakse sobivad sõidukit osalemiseks ja selle, kuidas alles reede õhtul sai masinale prooviks hääled sisse pandud tuleks alustada algusest kui esmaosalejatena ei jaganud esiotsa me ööd ega mütsi ning igas teeristi juures sai aru peetud ning aeg-ajalt ka kannapöördeid ette võetud. Pidevalt saime seejuures kokku Uroodi nimelise masinaga.

Muuga sadama juures sai koostöös nendega tagasi teele sikutatud kaks mitteosalejast tibi, kellele tee siiski kitsaks oli jäänud. Sealtmaalt hakkas sõit ka sujuma. Edasi siis aga talda ja kiiruskatsetel veel rohkem KUNI üsna lõpu eel kui sõitsime mitmest masinast mööda ja tegime vasakpööret, kadus ratastest jõud.

Lahti oli pudenenud veovõlli ots. Õnneks saabus peagi tagantpoolt tsikligäng, kel õiges mõõdus kuuskant kaasas oli. Pikutasin siis polte kruttides pikalt auto all, samal ajal kuulates, kuidas teised ekipaažid üritavad meie tiimi tsikke oma masinate peale meelitada. Masin korras, jõudsime lõpuks ka finišisse ja sealt edasi ka pealinna.

Väga lahe üritus oli. Meeskod klappis ja kaasvõitlejad olid abivalmis. Remondipeatuse ajal ei sõitnud vist ükski masin mööda, ilma, et oleks kinni pidanud ja abi pakkunud.

Siiski kriitikatiba ka: lõunasöögil "Ujulas" olime vist küll viimased, kes süüa said. Kui mainisime ühele lisaportsu võtma tulnud härrasmehele, et tagapool meid on veel tulijaid, pidas too seda nende probleemiks, et nad nii hilja jõuavad. Ehk oleks kaval järgmiseks korraks toidutalongid sisse seada?

TÄNUD KORRALDAJATELE JA KAASVÕITLEJATELE!
Vasta
#5

Väike valik pilte minupoolt ka Smile
http://recce.pri.ee/album47/fotod.html
Vasta
#6

PilleR Kirjutas:Väike valik pilte minupoolt ka Smile
http://recce.pri.ee/album47/fotod.html

Ma vaatan, et fotograaf on osanud hästi erinevaid hetki tabada oma silma ja aparaadiga Smile

Igatahes väga meeleolukad ja tegevust täis pildid on Smile
Vasta
#7

suured kiitused korraldajatele - vägev värk oli!

muidu pole paha - 24h/700km tartu-tallinn-uunikute talveralli-tallinn-tartu


aga nüüd magama...
Vasta
#8

Maku Kirjutas:2 LK esimene ring oli hea, kuid teise ringi alguses hakkas auto kahtlaselt käituma ja nii tuligi lumevalli sõit. Sealt saime välja, tegime raja rekordi (aegluse mõttes, üle 10min Big Grin).

Mnjah, teisel ringil oli sul esiratas just täpselt sellises poosis. Mõtlesin omaette, et naljakas sillaehitus Sad

[Pilt: saab99.jpg]

Päeva jooksul ka teised pildid minult Smile
Vasta
#9

http://mark.planet.ee/Talveralli/

Valik pilte team Nissani poolt. Toungue
Vasta
#10

Kuna tervis rohkem ei lubanud, olin vaid stardis ning LK-2-s, ehk Ravila lisakatsel. Pildid siin: http://wax.pri.ee/UT2007/ Kes oma autost rohkem pilte (3008x2000px) soovib, siis saatke PS Smile Nagu piltidel olevate võidusõitjate nägudest emotsioone näete, oli ülilahe üritus, seda enam kahju on minul, et sel aastal osalemine vahele jäi. Smile
Vasta
#11

See kord siis nii, et tuli katkestada Sad
Väike kokkuvõte:
Hommik algas ilusti, uni läks ära pool tundi enne kella, auto käivtus iseseisvalt ja meeleolu oli ülev.
LK1-e esimeses osas oli mingi vägev muhk või lohk, igatahes käis pauk ja miskit hakkas kuhugi vastu käima. Sealt edasi oli meil meeletu õlikulu ja mootor kuumenes ka kahtlaselt. Kihutasime vaatamata meeletule mürale mootoriruumist ikka edasi kuni lõunapausi ajal avastasime lõpuks vea. Nimelt olid kõik neli geneka jala polti end välja kruvinud. Neist kolm olid veel omas pesas aga tagasi keerates ilmnes kurb tõsisi, et kõgil oli ploki poolne keere puudu. Järgnev otsus oli üks raskemaid, mis ma olen siiani teinud: kasi kihutada edasi ja arvatavasti lõpetada tropi otsas või longata koju lootes, et peab Tallinani vastu. Et oma varasemas elus olen paar korda talvel ja pimedas tropi otsas olnud siis otsustasin valges koju longata. Juba kodus olles vaatasin kella ja mõtlesin, et näed, teised sõidavad präegu elliminaatorit ja varsti hakkab pidu....
Tänud kõigile ja järgmine kord jälle!

PS. PilleR Sul on väga ilusad pildid Wink
Vasta
#12

kas kuskilt on võimalik näha tulemusi ?
Vasta
#13

Tere hommikust ka minu pooltSmile
Üritus oli mega tegelikult!!
Olgugi,et meie(ekipaaz 27) jaoks täielik läbi kukkumine.
Kolmapäev-neljapäev purunes originaal spidoka peavõll,ratta spidot ei saanudki paika ja õiget näitu näitama.....tuttava käest laenatud GPS pani nii puid kui võimalik:S
Nii,et sõitsime ilma mingisuguse odomeetrita.....teiste järgi nii palju kui võimalik. Alguses lasime Taneli (Talve) järgi aga peale ühte küngast kadusid nad silmist ja ei osanud otsustada kumbale poole nad siis ikkagi pöörasid.....möödusid üks kastiga mosse ja vana Jeep....võtsime nende sappa. Aga kuna legendist vist oli viga ja vaatasime ainult seda numbrit mis näitab km järgmise pöördeni siis sai kõvasti mööda pandud. Pärast uurides km AKP-ni selgus et 18,3km asemel oleks pidaud vist olema ainult 1,3km....nii et üle 16km sõitsime tühja. Kuid samas sattusime huvitavale metsa vahelisele rajale kus tsikliga oli täitsa huvitav sõita....külg ees ja kiskumas kraavi poole. Mosse vend helistas ja uuris natukene maad ja sõitsime edasi....aga ikka valestiToungue Lõpuks sõitsime teistele rallis osalejatele vastu....ja mitu küsisid,et kas see on vale suund kust me tuleme ja üks Põrnikas võttis mõneks ajaks isegi meile sappa aga taipas vist, et midagi mäda ja kadus ikkagi äraToungue Lõpuks otsustasime,et kuna aega juba nii palju kulunud ja esimest AKP-dki pole üles leidnud siis sõidame Kuusallu "Ujulasse".Kokkuvõtteks....päeva esimene pool oli katastroof....polnud ühtegi odomeetrit,ühtegi AKP-sse ega lisakatsesse ei jõudnud.
Päeva teine pool läks tsipa paremini. Paar korda panime mööda aga siis võtsime jälle sappa ühele toredale Mossele.....aga nad kimasid eest ära. Ja kuna endal Dnepril mootor/käigukast jukerdas tsipa siis ei jõudnud järgi ka....ja jäistel teedel vahepeal ei julgenud väga kimada ka. Aga rada meeldis(päeva teisel poolel siis)...mõnus metsa vahel jne. Kohad kuhu muidu vist poleks sattunudkiSmile
Ja esimest korda elus vist peab suured kiidusõnad ütlema ilmataadile kes tsikli vendadele andis ideaalse ilma!!! Muidugi õhtusel osal oli üks parimaid vaatepilte see kui keset paksu metsa,kitsal teel tuleb vastu suur kütuseauto ja veel järelhaagisena teine kütuse pütt.
Aga jah kahju on sellest,et päeva esimese poole lisakatsetesse ei jõudnud ja nii kehvasti asjad läksid. Aga eks järgmine aasta tuleb alustada ettevalmistustega varem ja korralik spido/GPS muretseda.
Korralduse poole peal osalenud inimestele suured kiitused!!!
Järgmine aasta üritame ka sõbraga osaleda....kas jälle tsiklil ehk masohistide klassis või orgunnib selleks ajaks auto hoopiskiSmile
Kuna AKP-desse ja LK-desse ei jõudnud siis pildi materjali pole eriti aga üritan õhtupoole üles lasta need mis tehtud sai!
Vasta
#14

Meilgi õnnestus eluga Elvasse tagasi saada! Auto kannatas vapralt kõik katsed ja muud jamad välja.Päeva esimene pool kulges päris normaalselt,aga peale seda kui  laenatud arvuti lõpetas igasugu suhtlemise ,algasid eksirännakud tundmatutel metsaradadel!
Tänu mosseliiga meestele kes ulatasid oma (100km tunnis )abikäe pääsesime karulaande jäämisest! Päeva lõpuks olime suht läbi et koju sõita. "Elvamees" Tallinnas andis ulualust! Tänud talle!  Igatahes pühapäeva ennelõunat olime kodus.  Igati lahe üritus Smile
Tänud korraldajatele!
Põrnikas 71
Vasta
#15

Tervitused siis "Muhuklubi Rallitiim" poolt.
Tänud korraldajatele! Väga meeldiv üritus jällegi ja aitähh libedate trasside eest Big Grin
Minu tehtud pildid leiab http://www.muhuklubi.ee/www/modules/cpg/...?album=113

SUPER FINAAL oli tase, täielik adrnaliini laks, kui ikka teine auto vastas.
Ainult mille krdi pärast Volgal kässar on armatuuri all Toungue


Paar soovitust järgmisteks kordadeks.
1) LK peab olema 30min viimase auto ideaalajast kauem avatud (sest alati kellegil võib midagi juhtuda, kas või kumm läheb katki)
2) Kui LK on juba suletud tuleks hilinejatele jätta tahvel kirjaga, mis edasi saab ja koht kust legend uuesti algab.
3) peale lõunat kui esimesed söönud, siis kohe uuele katsele, et ei tekiks mitme tunnilist järjekorda.
Vasta
#16

Mõned pildid siis ka minu poolt: http://www.zone.ee/UTR2007/
Vasta
#17

Mul selline küsimus, et kas ralli marsruut läbis ka Kehrat? Nimelt olin ise sel päeval Kehra lähistel metsas ja seal nägin mööda sõitmas sinist Chevy pikapit, mis ka rallipiltidel. Nägin teda siis Kaunissaare veehoidla taga. Kas tõesti oleks mul olnud võimalik näha ka teisi masinaid, kui poleks nii sügavale metsa roninud?
Vasta
#18

Ise ei osalenud, kuna ei pidnud oma tehnika seisukorda küllalt heaks.

Aga ikkagi tahaks teada mis tulemused olid?
Kui ametlikku nimekirja kusagil pole, siis ehk keegi oskab öelda peast et mis need esimesed kolm võistkonda/sõidukit olid?

Henry
Vasta
#19

66912 Kirjutas:Ise ei osalenud, kuna ei pidnud oma tehnika seisukorda küllalt heaks.

Aga ikkagi tahaks teada mis tulemused olid?
Kui ametlikku nimekirja kusagil pole, siis ehk keegi oskab öelda peast et mis need esimesed kolm võistkonda/sõidukit olid?

Henry
Pille ehk ei pahanda, et kasutan tema pilte Smile

I koht
[Pilt: uunik119.jpg]

II koht
[Pilt: uunik136.jpg]

III koht
[Pilt: uunik054.jpg]
Vasta
#20

Taaravainu 1 ekipaaz ka õnnelikult ja ilma suuremate kahjudeta (kui välja arvata poldid-mutrid-kruvid, mis karjääri lisakatsel kuudist väljalennanud tööriistakastist maha pudenesid!)kodus! Mõned pildid siis ka: http://beta.album.ee/album/17948/50037257

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne