[split] Reval-Harrien Oldtimers Winterrally 2007: ruudulipp on langenud
#21

Tänud korraldajatele Eesti Ford Taunuste Klubi ja ekipaaž nr. 14 poolt.

Panime kül ühes konrollpunktis ajaga puusse jälleSad aga muidu oli väga lõbus üritus ja hariv (KP5).

Väga põnev oli vaadata ka võitja välja selgitamist, isegi ise osalemata!

Taunus XL 1974
Vasta
#22

Suured tänud ja sügav kummardus korraldajatele ka #91 poolt, laheda ürituse eest.
Arvestades, et pole enne sellise legendi järgi kunagi sõitnud ning bussi odomeeter ei näita 100m, vaid kilomeetri täpsusega, oli tulemus suht hea. Mõne korra küll eksisime ära, kuid alati õnnestus õige teeots uuesti üles leida. Kõige teravam elamus oli õhtuselt etapilt, kus legendis oli kolme !!! mägi. Üleval tundus, et siit on võimatu tervena alla saada, poole mäe peal kui hakkas korraks külge ette vedama, tundus et nüüd on vsjoo. Aga õnneks läks kõik hästi ning saime eluga alla Smile




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#23

Mina seisin raja ääres, vaatasin üsna lähedalt "super finaali" ja tutvusin protokollidega.
Ja nüüd võtan kätte ja hakkan kommenteerima üldises võtmes kõiki talverallidel sõitjaid läbi aastate.

Üldjuhul on eduks kaks teed:
esimene võimalus on sõita uunikuga, mida tarvitatakse ka igapäevaselt, ehk teisisõnu on väljaravitud kõikvõimalikud lastehaigused, nagu generaatori harjade järsud kulumised, õõtsade lagunemised, pidurite pealejäämised. Lisaks on sõitja oma autoga nö kokku kasvanud ja on võimeline võtma kurve kõige ökonoomsemalt, ei paaruta liigselt, sest järgmisel päeval on vaja tööle minna sama autoga, ei mõtle legendi lugedes igasugustele imelikele ja häirivatele häältele, mis liiklusvahendiga kaasnevad, ehk lõppkokkuvõttes on võimeline keskenduma.
Teine võimalus on investeerida väga palju oma uunikute talverallikasse ja eelnevalt trenni teha. Tuleb osta praktiliselt kõik kulumaterjalid (salnikud, voolikud, rihmad, piduriklotsid, generaatoriharjad jne) uued, mis ainult talveralliks kasutatava uuniku puhul on majanduslikult madala otstarbekusega. Ehk siis selliselt on võimalik pidada pigem Mosset kui Maseratit.

Kõik, kes olid konkurentsivõimelised, olid investeerinud vähem või rohkem rehvidesse. Näha oli, et isegi oli mõeldud, millised rehvid on paremad ja millised mitte. Mõnel olid lausa tugevdusrandiga.

Üldjuhul on edukamad olnud need, kes on kahekesi autos. Õigem oleks öelda, et autos on kaks, kellest üks sõidab ja teine mõtleb ning ülejäänud ei sega oma kommenteerimise või lällamisega.

Samas pole see kõik absoluutselt oluline, kui eesmärgiks on veeta tore ja ekstreemne nädalavahetus vanatehnikaga. Nii heas mõttes jaburat võistlust kus pjedestaalile mahuvad ära ralli Mosse, maastur ja külgkorviga mootorratas, annab maailmast otsida.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#24

Piibur Kirjutas:Nii heas mõttes jaburat võistlust kus pjedestaalile mahuvad ära ralli Mosse, maastur ja külgkorviga mootorratas, annab maailmast otsida.
See just mulle meeldibki Toungue st. me oleme unikaalsed.
Vasta
#25

Panen kiiresti esikohad välja ja siis hakkan alles põhjalikku tulemustelehte tegema.
Mis puudutab KP5, siis võtsin endale voli sellise küsimuse sisse panna. Nimelt on Vanade Velgede päismiku välja mõelnud hr.Piibur ja viimased 10 numbrit on seda ilmunud minu tehtavas ajakirjas. Seega pidasin elementaarseks, et vanatehnikahuvilised loead neile suunatud väljaandeid ja panevad ka tähele, mida seal kirjutatakse.

Aga siis Auhinnatud kohad:

Absoluut ehk kehakultuurlased (tulemused registreerija järgi, juhte tihtipeale ei tea)
I Roolivelled, AZLK
II Veiko Vilu, Toyota
III Tanel Talve, Iz-Jupiter
IV Haarald&Haarald, M-B 190D

Matkajad
I Margus Kristjuhan, VW K70
II Fantomas, Citroen
III Nõmmik, Volga
IV Mikk Jaaska, Chevrolet

Kergejõuvankrid
I Roolivelled, AZLK
II Margus "Carrec" Künnap, IZ 412
III Margus Lamberg, Volvo C303
IV Veiko Vilu, Toyota

Raskevankrid ja bussid
I Väino Karu, Latvija
II Korvimees&Taavi, Hanomag-Henchel
III Mikk Jaaska, Chevrolet
IV Tuve&sõbrad, Janu Juku

Tsiklid
I Raivet Aru, Dnepr
II Tanel Talve, Iz-Jupiter
III Andreas Priimägi, K-650
IV Madis "Metalliotsija" Kolga, K-750

Naised
Kaire Kivari, Volga

Cabriod
Hart Jürine ,Fiat

Fair Play
DAD, Urood. AKP'de 2 ja 3 vahel koolnud Transiti ja suuna-sihitajuta sinise korvi meeskonna vedamise eest.

Stiilseim meeskond
Allan Kaasik ehk Nunnad Hoos, Lada

Ilusaim USA-raud
Martin Vuks, Pontiac

Enno Piibelehe rändauhind, vanim lõpetanud auto
DAD, Urood ehk Willys 1940.

Märt KAru rändauhind, parim Nõukogude tehnikas tulemus
Roolivelled, AZLK
Vasta
#26

Tänud korraldajatele ka Pontiac-i tiimi poolt.Pean lõbusa seigana ära märkima, et olen terve talve igapäevaselt liigelnud ja ka talveralli läbitud ilma tagarataste piduriteta mis sügisel töölepingu üles ütlesid.CoolEes naelad ja taga difrilukuga sillal lamellid.CoolSellest tingituna ronisime ka korra välja enne selle "mäeni" laskumist ja jalutasime korra mäest alla ka.Tegelikult paistis pimedas asi hullem kui ta lõppkokkuvõttes oli.Mis oli hea:et kp-d olid lahendatavad valgel ajal ja eriti kiidaks seda supersprindi formaati lõpus-see oli ikka tõsiselt põnev.
Selleaastane ralli oli tänu oma lumevaegusele ka kõige "igavam"-kordagi ei tulnud kaevata vms.Samuti sai täiesti asjata kasas veetud hunnikuid tööriistu ja vedelikke ja köisi ja muud kama mida kordagi vaja ei läinudki.Ainukese asjana võtsin enne rallit tööriistakastist musta markeri-see oligi kõik.Wink
Veelkord tänud korraldajatele ja jõudu edaspidiseks!
Vasta
#27

zazik Kirjutas:Mul selline küsimus, et kas ralli marsruut läbis ka Kehrat? Nimelt olin ise sel päeval Kehra lähistel metsas ja seal nägin mööda sõitmas sinist Chevy pikapit, mis ka rallipiltidel. Nägin teda siis Kaunissaare veehoidla taga. Kas tõesti oleks mul olnud võimalik näha ka teisi masinaid, kui poleks nii sügavale metsa roninud?

Kehras ei käinud, Kaunissaares aga küll.
Vasta
#28

Regardman Kirjutas:
zazik Kirjutas:Mul selline küsimus, et kas ralli marsruut läbis ka Kehrat? Nimelt olin ise sel päeval Kehra lähistel metsas ja seal nägin mööda sõitmas sinist Chevy pikapit, mis ka rallipiltidel. Nägin teda siis Kaunissaare veehoidla taga. Kas tõesti oleks mul olnud võimalik näha ka teisi masinaid, kui poleks nii sügavale metsa roninud?

Kehras ei käinud, Kaunissaares aga küll.

Ai kurivaim, siis poleks vist pidanud nii sügavale metsa ronima. Võinuks tammi juures rallikaid kaeda.
Vasta
#29

Tekkis üks küsimus korraldajatele,et kas töesti oli legendis viga,millest kaasfoorumlane Tafka eelmisel lehel rääkis.Kuna ta järgnes mulle ja kodanikkudele kaubaveomossel,siis ekslesime köik koos nagu idikad mööda metsa,aru saamata kus valesti sai keeratud.See on mulle siiamaani selgusetu...samas kui oli viga legendis siis saaks asjast aru küll.Sel juhul tekib muidugi küsimus,et kuidas köik teised ära ei eksinud....
Rallist endast siis,esimene pool päeva läks aia taha,teine pool laabus viperusteta,kui välja arvata see et ilmselt jöudsime liiga vara tagasi.Aga ega seal eriti midagi kaotada ei olnud niikuinii,olime lihtsalt rahul et seekord ära ei eksinud.Diskole ei viitsinud jääda,Haapsaluni oli ka jupp maad kulgeda ja umbes poole 9 paiku tömbasime sealt suuska.
Ralli ise oli tore,järgmine aasta kindlasti jälle platsis.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#30

badass Kirjutas:Tekkis üks küsimus korraldajatele,et kas töesti oli legendis viga,millest kaasfoorumlane Tafka eelmisel lehel rääkis.Kuna ta järgnes mulle ja kodanikkudele kaubaveomossel,siis ekslesime köik koos nagu idikad mööda metsa,aru saamata kus valesti sai keeratud.See on mulle siiamaani selgusetu...samas kui oli viga legendis siis saaks asjast aru küll.Sel juhul tekib muidugi küsimus,et kuidas köik teised ära ei eksinud....
Rallist endast siis,esimene pool päeva läks aia taha,teine pool laabus viperusteta,kui välja arvata see et ilmselt jöudsime liiga vara tagasi.Aga ega seal eriti midagi kaotada ei olnud niikuinii,olime lihtsalt rahul et seekord ära ei eksinud.Diskole ei viitsinud jääda,Haapsaluni oli ka jupp maad kulgeda ja umbes poole 9 paiku tömbasime sealt suuska.
Ralli ise oli tore,järgmine aasta kindlasti jälle platsis.

tuleb jälgida ka järgi jäänud KM-d finišisse, kui need ei klapi siis on jama ja hakkad tegelema mõttetööga Cool
Vasta
#31

Vöi niisugune alatu riugas?Rolleyes
Kaardilugeja tuleb saata ümberöppele,ja ilmselt isegi järgi minna....

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#32

mingisugune viga oli ka peale mäge, kus tee näitas, et tee keerab vasakule 45kraadi, kuid peab otse minema. kuid tegelikult pidi seda joonist enda jaoks 45kraadi keerama paremale. Kokkuvõttes väga kõva üritus oli, kuid rajad olid nii ära trööbatud. Tulevikus tahaks roolis olles selle läbi teha Smile

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#33

Nunnad tänavad jumalat ja meie sponsorit Pühitseja Kloostrit Petseris. Veel täname patsiga noormeest , kes meile tosooli laenas igaveseks. Loodame, et saame selle kunagi heastada. Ravila kohalikke ämbri täie vee eest, mis meil radiaatorisse ära kulus.Täname abilisi nou eest (vahet pole kas vale voi oige). Kuusalu noormeest kes öösel meile uue jagaja leidis. Volga ja Niva meeskonda, kes meid peale lada surma peale korjasid. Sinise kastika juhte, kes nunnad ilusasti öösel pealinna turvas. Muidugi täname veel jumalat, et nii tore üritus oli ja loomulikult koigesuuremad tänusonad korraldajatele.
Vasta
#34

Tänud kõigile!!!
Minu poolt mõned pildid: http://www.didyk.eu/
Vasta
#35

Nii, lõpuks ka tulemused.
.xls Lopptulemused 2007.xls Suurus: 57.5 KB  Tõmbamised: 698


Sellised paberid on minuni jõudnud ja nende põhjal on see asi ka tehtud. Nagu ikka, protestida võite vaikselt omaette Big Grin

Tänaks kõiki osalejaid mõistliku käitumise ja arusaava suhtumise eest. Jällegi ei olnud meil ju ühtegi probleemi, kuigi jällek ord oli Legendis paar näpukat, asi venis jne aga so what?

Eraldi tahaks tänada kõiki kohtunikke, kes kaasa aitasid. Tiina Legendi kirjutamise, AKPde ja OAKP tegemise eest, Marika, Alar, Rauno, Tõnis, Sm.Mirski kaasaga, doktor Vilu. Helvetit, Lembitut ja Kasparit LK1 korraldamise eest. Nils Vanatoad, kelle rajal LK2 toimus. Emm-Klubi ja Raivet Aru LK3 sisselükkamise eest. Kuusalu Autobaasi Herr Piiburi isikus LK4 ja Super Speciali korraldamise eest ning söögimaja orgunni eest.

Sellega tõmbaks Uunikute Talveralli 2007 nimelisele võiduajamise joone alla.
Oli tore vanatehnikaüritus.
Vasta
#36

Kuskil legendis olid ka kilomeetrid omavahel vahetunud.
Vasta
#37

Priit, kui viitsid siis palun kirjuta uuest lahti kuidas need punktid jagunevad/tekivad ja miinuspunktid kujunevad. Näiteks võid mind ennast tuua, et kus ja mille eest ma võitsin ja kaotasin. Ma arvan, et paljudele on see punktisüsteem veel üsna segane...

Ja paluks ka järgnenud peo muljeid! Pilte ka kui on...
Vasta
#38

Indrek66 Kirjutas:Priit, kui viitsid siis palun kirjuta uuest lahti kuidas need punktid jagunevad/tekivad ja miinuspunktid kujunevad. Näiteks võid mind ennast tuua, et kus ja mille eest ma võitsin ja kaotasin. Ma arvan, et paljudele on see punktisüsteem veel üsna segane...

Kõigepealt on Ristsõna lahendus, kus IGA õige täht annab ühe preemiapunkti ja õige lahendus 100. Seekord oli siis 155 tähemärki ehk max. 255 preemiapunkti. Sealt hakkab maha minema AKP'desse õigel/valel ajal jõudmise karistuspunktid. Täpsus 1 minut ette-taha, hilinemise minut 1 punkt/minut, varem jõudmine 10 punkti/minut. See ju kõik kenasti Juhendis kirjas. Sama kehtib ka SalajaseAKP kohta ja sealt tulidki kõige suuremad laksud. Täpselt etteantud kiirusega sõitsid vaid viis jõuvankrit, pisut aeglasemalt veel mõned, nendel on karistuspunktid kuni 10. Kõik kahekohalised nulliga lõppevad karistusunktid on kihutamised ehk oluliselt varem Sitika juurde jõudmised, mis ei ole ju eesmärk.
Siis saab veel karistuspunkte kiiruskatsete tulemuste põhjal. Parim saab 0, teine 1, kolmas 2 jne. Kõik karistuspunktid lahutatakse preemiapunktidest maha ja nii tekibki lõpptulemus.
Nagu Juhendis ka kirjas, siis selle punase 250 miinust panin läbimata AKP'de eest ehk kui ma ei leidnud ajakaardilt märget või ajakaart pole minuni jõudnud. Ausõna,kuna tegu on meelelahutusega, siis ei viitsi hakata mõtlema, kes kuhu paberi pistis jne. Kuna absoluutne enamus on ju mul käes, siis... tuli püksi jne, mul poohui. Big Grin
Igal juhul on parimad seegi kord välja selgitatud, mõned kohad on väga tihedalt koos, mõned mitte. Klasside kaupa parimad olemas.

Super Specialile absoluutvõidule said peale ju need, kel oli absoluutselt õige Ristsõna lahendus. Neid oli 17, Velpler loobus geneka rikke tõttu.
Siis selgitasime välja turistide hulgast parimad, 247 punkti oli 8 jõuvankril ja need sõitsid omavahel. Kõiki poleks saanud ju rajale lasta, siis oleks me hommikuni sõitnud, niigi hilinesime. Ja see pole ka oluline. Peaasi, et lõbus oli.
Vasta
#39

super üritus, kaunis eesti loodus jne., ilmataadi süül ja auto töökindlusest tingituna oli seeaasta võrreldes eelmisega küll kerge jalutuskäik (sedakorda sai läbitud 300km tehniliselt korras autoga eelmine aasta 490km kohe-kohe laguneva autoga), kahjuks jäi saamata eriauhind kõige uuema auto ja ainsa Maardu linnast pärit ekipaasi eest (ka rada kulges kodu eest), loodame et traditsioon järgmine aasta jätkub kui ilmataat ja korraldajad armulikud on.
Vasta
#40

Priit !

Mulle tundub imelik 14 karistuspunkti AKP4 jõudmise eest. Mäletan nagu kellaaegu järgmiselt: AKP3 saabusime 12.37 Lisakatse stardiaeg oli 12.42 ja liites 1 tund 30 minutit saame 14.12 mille Kaspar ka kirja pani, Või mäletan valesti ?

Ekipaaz nr 80 tänab kõiki korraldajaid ja abistajaid meeldiva ürituse eest !!!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne