Pajatused vene tehnikast
#61

(15-09-2011, 11:41 AM)Tegelane5 Kirjutas:  Huvitav, kuidas nad seda tegid. Tegelt isegi õlimõõtevardaaugu kaudu õli välja "lasnud"- onul selleks mingi spetsiomm süsteem. Koosneb anumast, mille külge lähevad sobilikud "kõrred" ning kompressoriga tekitab sinna anumasse alarõhu mis imebki õli välja.
Õlivarda august saab õlivardaga küll õli kätte - pidevalt vaatad ja kontrollid õlitaset, pühkides varrast lapi sisse kuivaks. Aega läheb aga asja saab!Smile

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#62

Õlivarda august saab õli välja imeda küll, kui vaja. Siin Austraalias lasin ma esimene kord elus teeninduses oma autol õli vahetada... ja nood oskasid rõõmsasti poolteist normi sisse kallata (sai sel teemal siinsamas foorumis targemate kaasfoorumlaste käestki igaks juhuks veidi nõugi küsitud). 5ml süstal oli olemas, peenikese vooliku leidsin ka, ja 100 korda tõmbamist, ca. tunnike aega ja oligi üleliigne 0,5 liitrit mootorist väljas. Aega ju oli ja selline teguviis oli muidugi küll töömahukam, kuid samas oluliselt ohutum kui alt punni kaudu ülearuse väljalaskmine (hakka esiteks karterikaitset ilma kanalita maha võtma, ja teiseks oleks karteripunn niikuinii kuhugi maha liiva sisse kukkunud ja lõpptulemusena kogu õli mootorist plehku pannud, peale mida oleks tulnud mõelda, kuidas kogu see reostus märkamatult ära likvideerida ja seejärel 5 km kaugusele bensukasse uue õli järele jalutada Big Grin).

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne