03-03-2007, 22:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2007, 22:18 PM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Nojah, elu esimene neljarattaline oli oma ressursi lõpuni ära kasutanud kõrvadega seebikarp. Igavene häda oli esituledega- no kuidagi ei saanud neid toimima.... kuniks sain aru, et epo liim ja klaasriie voolu ei juhi- nimelt roostekahjustuste parandamiseks oli viimaseid ohtralt pruugitud, seepärast oli mass oma teed läinud.
Siiani tundub uskumatu, aga nimetatud sõidukiga sai ca 10 km koju sõidetud pooleks murdunud väntvõlliga. 30Hj mootoritel kippusid väntvõllid põskede kohalt purunema. Sõidetud sai temaga täpselt 12 kuud, mootorit tuli maha võtta 13 korda. Lõpuks oli harjumus selline, et alla tunni oli mootor maas ja uuesti peal. Selleks otstarbeks oli garaashi laes konks ja vints- rehvid mootorile alla, ketid mootori ümber, kinnituspoldid lahti ja mootor rehvidele. Seejärel vintsi konks saba külge, sapakas tagumikkupidi lakke, mootor välja lohistatud ja parandus võis alata
Üks naljakas, oma rumalusest tingitud seik veel- viimane ülevaatuse tegemise päev oli käes, aga ühest silindrist puudu kolb. Ena asja- sai ka keps eemaldatud ja plaanisin kolme silindriga ülevaatusele põristada, aga peale mootori käivitamist mattus meie aed, naabri aed ja pool Hiiut süvapaksu valgesse suitsupilve
Kuna tuhatoosi autos ei olnud, siis konid lendasid aknast välja (häbenen ). Paraku leidsid need tee õhukogujasse (kõrvadesse) ja mootor nägi mõne aja pärast välja nagu poissmehe tuhatoos
Tüütu elukas ta oli, aga esimest neljarattalist meenutan ikka sooja sõnaga.
Siiani tundub uskumatu, aga nimetatud sõidukiga sai ca 10 km koju sõidetud pooleks murdunud väntvõlliga. 30Hj mootoritel kippusid väntvõllid põskede kohalt purunema. Sõidetud sai temaga täpselt 12 kuud, mootorit tuli maha võtta 13 korda. Lõpuks oli harjumus selline, et alla tunni oli mootor maas ja uuesti peal. Selleks otstarbeks oli garaashi laes konks ja vints- rehvid mootorile alla, ketid mootori ümber, kinnituspoldid lahti ja mootor rehvidele. Seejärel vintsi konks saba külge, sapakas tagumikkupidi lakke, mootor välja lohistatud ja parandus võis alata
Üks naljakas, oma rumalusest tingitud seik veel- viimane ülevaatuse tegemise päev oli käes, aga ühest silindrist puudu kolb. Ena asja- sai ka keps eemaldatud ja plaanisin kolme silindriga ülevaatusele põristada, aga peale mootori käivitamist mattus meie aed, naabri aed ja pool Hiiut süvapaksu valgesse suitsupilve
Kuna tuhatoosi autos ei olnud, siis konid lendasid aknast välja (häbenen ). Paraku leidsid need tee õhukogujasse (kõrvadesse) ja mootor nägi mõne aja pärast välja nagu poissmehe tuhatoos
Tüütu elukas ta oli, aga esimest neljarattalist meenutan ikka sooja sõnaga.