Diagnostikast.
#1

Juttu tuleb 1999.a. Fiat Marea-st.
Eelmise aasta novembris otsustas nimetatud sõiduriist, et tema keeldub kiirenduskäsku gaasipedaaliga korralikut täitmast ja kogub kiirust hästi uimaselt. Omaenese tarkusest sai üle kontrollitud küünlajuhtmed, vahetatud süüteküünlad ja ka õhufilter, sest tuli kätte aeg, mil vaja ülevaatusele minna. Muidugi ülevaatus jäi läbimata, sest heitegaaaside lubatud piirid olid lõhki.
Seejärel üritati masina viga diagnoosida neljas töökojas ja igal pool öeldi erinevaid tulemusi, muide ühes kohas pakuti õiget viga ka, kuid koos teisega, milline oli hoopis tõsisem. Muide mitte ükski neist töökodadest ei üritanud viga parandama hakata, vaid soovitasid pöörduda Fiat-i esinduse poole, sest seal on ka juppe võimalik tellida.
Viimaseks kohaks oli A.Särje diagnoos, kes jõudis järeldusele, et viga on mootori "ajus" ja selle vahetus tuleb ette võtta esinduses, sest uus aju tahab ka kodeerimist vastava imobilaiseriga.
Viimane käik sai ette võetud DIA Autodiagnostika OÜ-sse Tartus (koht, millist tutvustati ka telesaates "Pealtnägija" positiivses valguses)
ja ega neilgi Fiati nägemisest eriti vaimustust ei paistnud olevat, kuid masin võeti ette ja ca. 5 tunni pärast tagastati viga likvideerituna.
Sõidukil vahetati detonatsiooniandur.
Selle vea avastamine ja likvideerimine võttis aega 2,5 kuud + iga töökoja arved diagnostika tegemise eest, millised olid kokku suuremad, kui DIA Autodiagnostika OÜ-s koos vahetatud anduri hind, töö maksumus ja vea diagnoosimine kokku. Muide Viljandis, kus see sõiduk asub, ei ole Fiat-i esindust, rääkimata nende hinnakirjadest.
Kokkuvõttes tahaks öelda kiidusõnad DIA Autodiagnostika OÜ töötajate kohta ja vaadake enne kuhu lähete sellist viga diagnoosima, sest arvamused olid erinevad (hammasrihm üle visanud, õhuvõtu temperatuuriandur valetab temperatuuriks üle 50 kraadi C, mootori "aju" tahab vahetamist)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne