Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Voltas asi kuuldavasti täitsa toimib. Teevad ka eraisikutele ametlikult. Isiklikud kogemused puuduvad aga kuuldavasti õrnem rooste ja vana kroom/tsink pole galvaanikaeemaldusel probleemiks.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 197
Teemad: 28
Liitus: Apr 2004
Maine:
2
Ise kasutan Vasara teenust
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kuumtsinkida saab Keilas,Harju KEK-i territooriumil Ensto Ensekis kui kenasti jutule saad ja neil tööd vähem.Enne peaks aga kas Koplis vannis käima või Männikul pritsis.
Postitused: 303
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
Niiet Voltas asi ikka toimib?
Kus see männiku prits asub?
Äkki on kellelgi mingeid kontakte anda.
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
See ju Männiku liivaprits,Saku poole sõites peale autolammutust ja mingit hulgiladu paremale poole keerata,sealt parempoolsetest väravatest sisse ja hoida vasakut kätt sutsu kaldast alla.Õue peal on ühe maja seinal sinine Maz pooleks lõigatuna.Aga hoida tuleb ikka sealt künkast allapoole.
Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
Männiku liivaprits - 55633941
Aga mida konkreetsemalt tsinkida tahad? On 2 võimalust:
1)kuumtsink
2)galvaaniline tsink
Olenevalt asjast, ma enne veidi mõtleks kumba meetodit kasutada, tulemused erinevad.
militaarmootorrattur
Postitused: 303
Teemad: 11
Liitus: Feb 2007
Maine:
4
Tänud vastajaile.
Tsinkida oleks vaja õhukesi plekkdetaile (tulekopsikud jne)
Arvan et kuumtsink läheb vähe karmiks.
Ikka elektrolüüsiga vaja katta.