Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Palju siin ikka mõistust vaja on?
Tootjad jagavad juba ammu nii platvorme, mootoreid kui muud oskusteavet.
Kusjuures mitte ainult margi- (Mazdalt Fordile) vaid ka omanike üleselt (jaapanlased müüvad oma hübriidi ameeriklastele). Antud näite varal ka korraga turule tulevatel mudelitel. Väga laialt on levinud ka mudeli kõige täiega (k.a. kerestantsid) maha müümine - Mitsubishi Space Wagon/hilisem Hyundai Santamo, Mitsubishi Pajero/Hyundai Galloper. Siinse foorumi mõttega rohkem kokku käiv Fiat/hilisem Lada.
Milles siis vahe on? Vot seda teadust arendavad siresäärsed näpitsprillidega beibed, kes ennast turundusinimesteks nimetavad.....
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Njah, tegelikult jäin ise ka veidi mõtlema. Arvatavasti jagatakse ikkagi arenduskulusid ja vähemalt osaliselt toodab igaüks ikkagi masina ise. Huvitav oleks teada, kas agregaadid kattuvad siis omavahel või igal margil margisisese masinapargiga.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Need autod tulevad kõik Itaaliast ühest tehasest.Tehase nimi on näha postituses#1 viimases lingis.Tehnilistes andmetes suuri erinevusi pole.
Postitused: 4,154
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
55
Oi, neid ühe kerega erinimelisi autosid on palju. Hetke kõige uuemad elukad on Tojoota-Sitika-Pezoo pisiauto. Neil küll erinev välisdisain ja tojootal ka mootor aga auto on tegelikult üks ja sama. PSA asjad on ammusest ajast sellised: kaubikud tulevad lausa ühelt liinilt. Omal ajal ol suisa probleeme rumala Eesti Piirivalvega. Tuli kord selline partii Fiat.Sitikas-Pezoo kaubikuid, kus kleepsud-logod olid segamini. Seleta siis, et Pezoo kirjadega auto on tegelikult VIN koodi järgi Fiat jne.
Näiteks ka minu Saxo on ju tegelikult üldse originaalis Pezoo 106. Lihtsalt Sitikana sai ta tuntumaks tänu parematele mootoritele ja VTS mudelile. Või Seati ja VW ühine pisibuss (eelmise mudeliga ka Ford). Või kunagine Honda ja Roveri omavaheline "litsilöömine" igasuguste imelike mudelitega, või Ford-Mazda neliveod.
USA autodest ei tasu üldse rääkida. Sealt ongi see unifitseerimine pärit. Sama auto aga tootjanime järgne väliskujundus ja mugavusvarustus. Mõni mootor on "enda oma", mõni emakorporatsiooni kõigile antav pada.
Postitused: 1,005
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Ma leitsin kolm erinevust. 1) Sildid mis autode küjes om 2) väeljed om erinevad vähemalt Fiati ja Peskotti omad. 3) esiotsa kujundus.
Postitused: 611
Teemad: 11
Liitus: Jun 2006
Maine:
36
Nissan Primastar
Opel Vivaro
Renault Trafic
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Esimene Prantsuse-Itaalia ühiskaubik sündis juba 1974 ja kandis nimesid Fiat 242/Citroen C35.
http://www.cats-citroen.net/citroen_muse...35_022.jpg
Aastal 1978 loodi ühisfirma Sevel ja uus mudel aastast 1981 oli juba saadaval ka Peugeoti ja Talbotina. Praegused, möödund aastal esitletud kaubikud on siis juba ühistöö neljas põlvkond. Nimetet kaubikud valmivad Itaalias Val di Sangros. Prantsusmaal Valenciennes toodetakse meil vähelevinud väiksemaid kaubikuid Citroen Jumpy ja Peugeot Express.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 80
Teemad: 2
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
WWW Kirjutas:-AsjaPulk- Kirjutas:Olen mitu korda tähele pannud nende autotootjate kaubikute sarnasust.
Leia kümme erinevust!
http://www.theautochannel.com/news/2006/...8.2-lg.jpg
Ühesugused jubedad kõik !
Lisaks sellele, et nad esteetiliselt üsna nõrga väärtusega on, siis kurjem lugu on minu arust see, et seal on tehnilistest Euronõuetest võetud viimast - nimelt sellest, mis lubab esituled paigutada kuni 1.2m kõrgusele.
Kui nüüd seal veel ksenoonid ka sees on, siis pimestavad need vastutulijat ikka kuradimoodi.
Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08