Mudelite kadumine ajaloo prügikasti
#41

Ford KAl on muidu ajalooline mootor, 1,3 l tõukuritega pritsung bensukas Smile Mitte just väga levinud mootoritüüp. Pärit 60ndtate Escordilt. Sellel mootoril pole küll ohtu et rihm katki läheks. Hea lihtne mootor.
Vasta
#42

Ka mootor kannab koondnimetust Kent. Päris vanade Escortite mootoritega on seal küll minimaalselt ühiseid detaile, täiustamine ja parendamine on teinud oma töö.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#43

sm.Poljakov Kirjutas:
miniest Kirjutas:MIs aastast siis see hirv sealt volga eest ära kadus.

61. minu teada. Türil sõidab üks beez 3.seerja GAZ21 igapäeva kasutuses ringi. Omaniku ema olla vene ajal sellega taksot sõitnud.
Jutt siis sellest autost.  
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html.       Hullult kahju, et see müügis on ja silmapiirilt kaduda võib. Sad Volga nägemine teeb ju alati tuju heaks. Wink
Vasta
#44

Ford Ka ju paljudes ajakirjanduslikes väljaannetes kõige koledamaks autoks valitud. Minu meelest on see ülifunky auto. Alati meeldinud. Isegi perekonnas oli selline kunagi, kuid kahjus mootor Tallinna liikluseks liiga nõrk.

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#45

ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.

Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
üht samasugust sinist kombit, nagu mul nägin ka millalgi ammu türil, vend nägi eeldatavalt sama kombit umbes kuu aega tagasi türi-rapla vahelisel teel.

ats@igapäevane kombimees
Vasta
#46

Zoig Kirjutas:
ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.

Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
üht samasugust sinist kombit, nagu mul nägin ka millalgi ammu türil, vend nägi eeldatavalt sama kombit umbes kuu aega tagasi türi-rapla vahelisel teel.

ats@igapäevane kombimees

Ma ei ole kindel (ehk mõni mossemees parandab/täpsustab), aga minu mäletamist mööda sai see Liiga kirjadega Kombi suve alguses või kevadel otsa...
On nagu meelde jäänud, et üks Kombi tegi tõsise katuse.
Vasta
#47

Kui vanemat tehnikat liikumas tahad näha, siis Elvas liigub 1977 aastast pärit punane tagaveoline, lehtvedrudel universaalkerega Datsun (ei tea mitme amprine) ringi. Ka GAZ 21-24, M407-412, jne. autod on liikvel
Vasta
#48

zazik Kirjutas:
Zoig Kirjutas:
ennww Kirjutas:KA seline elukas nagu Iž-kombi on üsa haruldaseks muutnud, eriti vanem variant.

Viimaset sellist nägin liikvel möödunud talvel Saaremaal
tallinnavahel olen ma ise ka näinud vist ainult ühte heledat uuemat kombit, mosseliiga kirjadega. samas vist eelmisel aastal sai kohtatud ka ühte vana kombit, beešikas paide-türi teel.
üht samasugust sinist kombit, nagu mul nägin ka millalgi ammu türil, vend nägi eeldatavalt sama kombit umbes kuu aega tagasi türi-rapla vahelisel teel.

ats@igapäevane kombimees

Ma ei ole kindel (ehk mõni mossemees parandab/täpsustab), aga minu mäletamist mööda sai see Liiga kirjadega Kombi suve alguses või kevadel otsa...
On nagu meelde jäänud, et üks Kombi tegi tõsise katuse.

Heleroheline kombi sõidab siiani Tallinna vahel ja rahvarallidel.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#49

Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#50

denis23 Kirjutas:Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..

Mis seal siis liigub? Midagi sellist, mis siitmaaltl täiesti kadunud? Ma mõtlen puukabiiniga 51sid, PAZ-652, ZIS-154, puitraamiga GZA-651, AA baasil bussi 0330, peekerega furgoon-400-Mosset (422te) vms?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#51

valdo Kirjutas:
denis23 Kirjutas:Ohh vennad kui teie oleksite Krimmis käinud siis ilmselt tunneksite ennast vanade autode paradiisis..

Mis seal siis liigub? Midagi sellist, mis siitmaaltl täiesti kadunud? Ma mõtlen puukabiiniga 51sid, PAZ-652, ZIS-154, puitraamiga GZA-651, AA baasil bussi 0330, peekerega furgoon-400-Mosset (422te) vms?
Neid mudeleid mida Valdo kirjeldab, Krimmis küll igapäevaselt ei näe. Lõunaranniku mägistel teedel, arvestades suuri kiirusi ja ohtlikke tõuse ja langusi on vanatehnikaga ikka väga paha kulgeda. See-eest  maapiirkondades s.o lagedal siledal stepialal on massiliselt kasutuses VAZ 01 ja 011, 02, AZLK 2140,412. ja muidugi ZAZ ja Slavuta. Aegajalt tuleb  teedel vastu GAZ 21 millel isekombineeritud pakiraam katusel ja haagis taga. Minu tähelepanekute järgi on tegemist III seeria Volgadega. Kuna nad on igapäevases kasutuses ja arbuusi- või sibulakasvataja sissetulekud pole just suured, siis on need Volgad just niipalju hooldatud, et asja ära oleks ajanud ja masin liiguks. Eriti ei usu, et seal enam originaalmootorid peal oleks. Ühel tatarlaste hulgiturul nägin tööloom GAZ 21-te mille algselt hallikas kere ja kõik  kroomosad oli ühtlase roostekirmega kaetud (nähtavasti oli auto jäänud millalgi pikemalt soolase meretuule kätte seisma) ja keegi polnud üritanudki midagi puhastada, värvida, kroomida!
Mis veomasinaid puudutab, siis gaz 52/53 või sama malli ZIL on küll tões ja vaimus oma igapäevaseid toimetusi tegemas, samuti MAZ, KRAZ jne  Trollibussid on samad mis meil 70-datel, 80-datel "Škoda" marki vist. Autobussidest kohtab linnades PAZ (PAZ 672M ja uuemad), LAZ, Ikarus.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#52

Nohh...jah kõik on suhteline.

Sellised autod mis on siinmaal täiesti kadunud seal tõepoolest mina pole näinud, seda eelkõige sellepärast et pole kuskil tagahoovides luuranud, ma arvan.
Zigullid ja mossed seal moodustavad siiamani suurema osa liiklusvahenditest.
GAZ-21 on tavaline nähtus - päevas kohtad need ikka oma 4-5 korda.

Ja on väga palju igapäevases kasutuses autosid mida eestis juba ammu teedel ei näe - näiteks "hõreda" esivõrega MAZ kallurid, vanad Skoda 9TR trollid, 80-ndate algusest RAF kiirabid.
Kõik liigub, suhtoriginaalne ning korralikus korras.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne