kas kellegil olex pakkuda muravei mootorit ?
#1

Mootor võib olla ka osadeks,lapin ise kokku. Endal juhtus selline asi,et tegin, ylekande ymber - 2 ketiga,et jõudu oleks rohkem, aga üks ei osanud sellega sõita, ja lasi mootori kokku. nyyd oleks vaja uut?
Vasta
#2

Ma soovitaks silindrit maha võtta ja vaadata, et mis häda seal siis on, siis tead täpsemalt, et mida sul sealt vaja on - kas kolbi, silindrit, rõngaid. Tervet mootorit sul vaevalt vaja läheb, kuigi see on kõige lihtsam teguviis - uus mootor asemele ja itsi.

Kui kokku jookseb, siis kolb paisub silindrisse kinni, võibolla pead rõngad ära vahetama ainult ja need maksavad midagi 30 krooni kanti.


Edu
Vasta
#3

Mul maal vedeleb üks muravei mootor aga mitmeid aastaid seisnud ilma karbossita ja niiskus silindris sees
Vasta
#4

siil77 Kirjutas:Mootor võib olla ka osadeks,lapin ise kokku.  Endal juhtus selline asi,et tegin, ylekande ymber - 2 ketiga,et jõudu oleks rohkem, aga üks ei osanud sellega sõita, ja lasi mootori kokku. nyyd oleks vaja uut?
Väntvõll on kinni, kuumenes kinni.
Vasta
#5

tule taevas appi! väntvõll kuumenes kinni!! Äkki külmutad lahti?

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Vjatka kaubaroller,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#6

Tere

T2psusta, kas v2ntv6lli otsa laagrid, v6i kepsu laager.
omal oli kah nii et otsa laagrid olid l2bi ja h66rdumine oli nii suur et kuumenes laager ylesse. tagaj2rjeks laager ei tulnud v6lli pealt maha.lahenduseks sai laager pealt puruks l6igatud ja sisemist v6ru kuumutatud, mis kullinokkadega keerates l6puks ka liikuma hakkas.
kepsulaagri puhul on odavam uus v2ntv6ll osta.
ja et kepsulaager kinni ei t6mbaks kasuta head 6li ja piisavas koguses, soovitan 2t sae 6li, suitseb kah hulga v2hem.

Indrek

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#7

Mul pakkuda uus muravei tent.

2 Gaz 67, 2Gaz 69A, Bobeda M20, Moskvits 401, Gaz 51,K-750,Dnepr Mt9,K-650
Vasta
#8

indrek1000 Kirjutas:Tere

T2psusta, kas v2ntv6lli otsa laagrid, v6i kepsu laager.
omal oli kah nii et otsa laagrid olid l2bi ja h66rdumine oli nii suur et kuumenes laager ylesse. tagaj2rjeks laager ei tulnud v6lli pealt maha.lahenduseks sai laager pealt puruks l6igatud ja sisemist v6ru kuumutatud, mis kullinokkadega keerates l6puks ka liikuma hakkas.
kepsulaagri puhul on odavam uus v2ntv6ll osta.
ja et kepsulaager kinni ei t6mbaks kasuta head 6li ja piisavas koguses, soovitan 2t sae 6li, suitseb kah hulga v2hem.

Indrek
õli oli jah nigel seal sees,,, edaspidi targem. aga mootorist lühidalt niipalju,et kogu mootor on nii kinni,et mitte miski seal ei liigu,ja lahti sai võetud-niiöelda karmil meetodil (kang ja suur vasar) ja selle tulemusena on ka mootori pooled katki.vanast mootorist kohe kindlasti enam asja ei saa... Sad
Vasta
#9

Aho Kirjutas:Mul maal vedeleb üks muravei mootor aga mitmeid aastaid seisnud ilma karbossita ja niiskus silindris sees

mul tuleb lähiajal vend sinna põlvakanti, ja siis vaataks selle mootori üle. kontakt on mul olemas... eks siis kõllab üle kus täpsemalt olete.
Vasta
#10

Tuttaval vanal oli veel sügisel uus mootor olemas.kui oled huvitatud,
siis helista sellel numbril ja küsi Helmutit. 5345 0328
Vasta
#11

Tere

Aga kuidas k2igukastiga lood olid?
mina oleks kangi asemel kasutanud kruvikeerajat ja suure vasara asemel haamrit, see meetod on mootorile parem ja rahakotile kasulikum. Vene toodangut( yleyldist vana toodangut) pole m6tet lammutada, sest uusi osi ei toodeta (osadele kyll veel) ja asju aina raskem saada.
Ja kui sa v2idad et mootor t2iesti koos, 2kki k2igukasti laagrid laiali jooksnud v6i puruks, kuigi v6imalusi v6ib veel palju olla.
Kui katki nad 6ieti on? olen kuulnud et on myya segu millega saab t2ita alumiiniumi pragusid (tuleb eelnevalt vist paarist ainest kokku segada), ja segu maksumuseks oli vist 120 EEK, aga muud ma ei tea selle kohta, palju seal sees seda on ega kuidas see toimib.

Indrek

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#12

indrek1000 Kirjutas:Tere

Aga kuidas k2igukastiga lood olid?
mina oleks kangi asemel kasutanud kruvikeerajat ja suure vasara asemel haamrit, see meetod on mootorile parem ja rahakotile kasulikum. Vene toodangut( yleyldist vana toodangut) pole m6tet lammutada, sest uusi osi ei toodeta (osadele kyll veel) ja asju aina raskem saada.
Ja kui sa v2idad et mootor t2iesti koos, 2kki k2igukasti laagrid laiali jooksnud v6i puruks, kuigi v6imalusi v6ib veel palju olla.
Kui katki nad 6ieti on? olen kuulnud et on myya segu millega saab t2ita alumiiniumi pragusid (tuleb eelnevalt vist paarist ainest kokku segada), ja segu maksumuseks oli vist 120 EEK, aga muud ma ei tea selle kohta, palju seal sees seda on ega kuidas see toimib.

Indrek
käigukast on korras. kogu see hammasratta kupatus tuleb lihtsalt vajaduse korral uude mootorisse ymber tõsta. aga häda korral saab mootoori pooli kasutada ka. aga ega see kasulik ole.
Vasta
#13

Mis mõtet oli mootorit vasara ja kangiga taguda?Mõtekam oleks olnud mõelda või mingid pressi kasutadaBig GrinNüüd on nende poolte väärtus 19kr/kg!!!
Vasta
#14

ehk kellegil veel mootorit üle?
läheb vaja endalgi...



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne