K: Gorki V8 õlitorud
#1

Tsentrifuug-ämblikuga mootoril lagunes õlitoru. Torul otsas isased stutsid ning plokis/ämblikus emased.
Uut tüüpi, papp-filtriga variandil on õli filtrisse transportiv toru lühem ja emaste stutsitega. Ämblikust tuleb välja pikk stutser isase otsaga ning plokist tuleb välja samuti pikk jaotus-stuts, kust vist õliradiaatorilegi ühendusstuts ette nähtud on.
Küsimus - kas ämblikus ja plokis on keermeavad samad nii uuel kui vanal variandil. Olen kahjuks oma masinatest kaugel, aga peaks enne pühi varuosad ära ostma ja saadaval on vaid uue tüübi õlitoru.
On keegi sellist vahetust teinud?

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#2

Kiire lahenduse oma probleemile leidsin, pikemas plaanis jääb mure ikkagi üles.
Paluks kommentaare neilt, kes on mässanud piduritoru otste tegemisekomplektiga, kui jämedale torule see veel pasunat otsa pressib?
Kõnealune õlitoru on 12 mm

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#3

Riputan üles "retsepti" kõnealuse õlitoru asendamiseks. Ortodoksse käsitluse pooldajad tõusevad muidugi tagajalgele, aga kui häda käes, saab vähemalt kasutada (olgem ausad, tegelikult 1000 korda kvaliteetsem lahendus kui vene õlitoru). Sobib masinatele GAZ 66, GAZ 53, aga ka GAZ 71 ja PAZ 672...
"Tootjaks" Hydroscand Eesti ning loetelu sisaldab kõiki komponente, k.a. stutsid mis tuleb keerata plokki ja kaande. Endal installeeritud, proovitud - töötab. Ja hind pole ka teab mis tappev.


Manustatud failid
.pdf GAZ53õlitoruretsept.pdf Suurus: 241.93 KB  Tõmbamised: 771

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne