Iz jupiter 1965 silinder ja kolb
#1

Tegemist on nii öelda alguse jupiteriga,

uurisin asju muuseas ning järsku silmasin, kolvis oleva avause ning silindri alumises otsas oleva akna laiuste erinevust,

sealt august jõuab karteris olev segu ju põlemiskambrisse?

Selline avade mittesobimine ju vähendab mootori jõudlust, kui ma asjadest õieti aru saan, aga noh see selleks.

Kas foorumi liikmete paljunäinud silmad teavad teistel alguse jupiteridel sarnast eripära laita või on minu oma erand või lihtsalt pandigi niimoodi mootorid kokku?

Järgmise taseme jupiteridel oli see silindris olev avaus sama lai kuid kõrgem ning kolbide avad oli sama laiad kui silindriavad.


Siin on pilt [Pilt: vana%20silku%20ja%20kolb.JPG?]
Vasta
#2

Siin võib olla tegu, et sellele mootorile on juba paigaldatud remondi käigus Voshodi kolvid.
Mõõdud ju laias laastus klapivad. Voshodi kolvb tuli ainult noolega vastupidisesse suunda panna. Selleks, et rõnga lukustuse kohad ei sattuks aknasse. Häda korral sai nii tehtud, aga jah võimu oli vähem.
Vasta
#3

Uurides kirjandust selgus, et 38 mm laiune aken tuli kasutusse alates Jupiter 3-st.
Veel on seal öeldud, et Jup. 2 kolbe ei saa kasutada Jup 3-l just selle akna laiuse
erinevuse pärast. Vastupidine vahetus võimalik. Sinu pildilt ei näe milline on leegitoru
kinnitus, kas sise- või väliskeermega. Uuematel Jup. 3-edel on väliskeermega.
Vasta
#4

Mõõtsin selle akna laiuse, 36 mm.

Leegitoru kinnitus on sisekeere, Kolb mida ma enne kasutasin selle silindriga, omas kahte vasest tifti rõngaste jaoks ning need tiftid asetsesid kahel pool väljalaske porti.

Küürin hiljem seda silindrit natuke puhtamaks ning teen vähe paremaid pilte.
Vasta
#5

Pildid tehtud ja üles riputatud

http://kinky.planet.ee/tsikkel/jup/

Eelpool mainitud kanalist tegin pilte koos joonlauaga, et saab aimu mõõtudest.


Silindri pealt lugesin välja kirjad A8, M, P, kirillitsa D, väljalaske kanali peal -hülsi juures on löödud täke ning seal lähedal on number 0.


Leegitoru kinnituse peal on kiri No 6.

Võibolla mõni lihtsalt jupiteri omanik teeb mõne pildi ja ütleb akende mõõtusid, et saab aimu mis päritoluga mu silinder ikkagi on.

Huvipoolest tahaks jupiter 3 silindrit ka näha,
et mis ikkagi tingib kasvu 18 -> 25 hobujõuni.

Tänud lugejatele ja kirjutajatele.
Vasta
#6

kinky Kirjutas:Huvipoolest tahaks jupiter 3 silindrit ka  näha,
et mis ikkagi tingib kasvu 18 -> 25 hobujõuni.
Suurem surveaste, parem kütuse kättesaamine karburaatorist(suurema läbilaskega karburaator?), parem ülevool.
Üks asi viib teiseni ning nii ta käib, lisaks väntvõlli pöörete arv(mis tuleb tänu eelpool mainitud teguritele), need kõik on seoses võimsusega

Suht mõttetu on seda siin sulle rääkida, loe raamatust

Silinder on arvatavasti ikka jupiter oma (jupiter 1-e), sest ülevoolukanalite alumine serv on kinni(see ots mis on karteri pool- saite aru küll), järgmistel silindritel on alumine serv eemaldatud (parandage mind, kui mõne mudelikäigu kohta eksin)
Vasta
#7

jupiter1- surveaste 6,7-7,0 väntvõlli pöörete arv 4700-5000
jupiter3- 8,7-9,0 ; 5700-6500
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne